folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Üniversitelerin Hazırlık Sınavları !!



Üniversitelerin Hazırlık Sınavları !!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GodKlaus
    GodKlaus's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2014
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı
    GodKlaus bunu yazdı
    torpedo_XL bunu yazdı

    Hocam ingilizce sınavları klasik reading writing ve listening olur.

    Reading kısmında belli bir hikaye olur sen o hikayeye soruları cevaplarsın. Burada iki bölüm oluyor selective reading ve careful reading. Selective de sorunun cevabı kabak gibi yazının içinde bir cümlede geçer ama careful reading sorularında hikayeyi anlayıp ona göre yorum yapmanı ister.


    Listening kısmında genelde 2 ayrı konuşma dinletirler. Sorular önündeki kağıtta olur, sana 2 parçayı da ard arda dinletirler işte sen not alırsın bu arada önemli yerleri sonra soruları cevaplarsın. Genelde parçalarda kişi yavaş değil de normal sohbet havasında konuşur, daha önce ana dili ingilizce olan biri ile sohbet etmeyen birine genelde hızlı geliyor bu kısım.

     

    Writing de üniversiteden üniversiteye değişmekle birlikte genel olarak bir konu üzerinden sana kompozisyon yazdırırlar.

    Daha önce oynadığım yabancı oyunların forumlarında ingilizce bir çok makalem var.

    Listening biraz sıkıntı olabilir.Readingtede sıkıntı yok.Googleda bulamadıklarımı Yahoo da arıyorum seve seve ingilziceden türkçeye çeviriyorum :)

     

    Hocam listening için bol bol ingilizce yayın yapan kanalları seyret. Mesela bbc gibi kanalları ya da cnn gibi haber kanallarını dinle anlamaya çalış. Bir süre sonra kulağın alışıyor zaten.

    Daha çok Vampire Diaries 5 sezonun %80 inin ingilzice dinledim.Hikayesini burda anlatırım yeterlimidir?

    Bide ingilizce pop şarkılarınıda çevirebiliyorum.

    Hepsi ablamın suçu gözümü çok korkutuyo -.-


    3D Printing Studio | Anahtarlık • Figür • Kişiye Özel Tasarım | Instagram : @geekbaski
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    GodKlaus bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    öyle ingilizce iyi seviyede demekle olmuyor

    ha toefl dan ielts den hazırlığı atlayacak bir puanın vardır tamam

    bunun writing i speaking i listening i reading i essay i var oğlu var

    zaten okula başlamadan önce proficiency sınavında herşey belli olur

    olmadı tek tek gateway sınavlarına girip kur atlarsın...

    Daha önce İngilizce Dil kursuna gittim.Yabancı hoca giriyordu.Türkçe konuşmak yasaktı zaten.Ayrıca kadın zaten yabancı mecburen ingilzice konuşuyo ve hızlı konuşuyodu gavur tohumu :)

    Daha önce Erasmus tarzında bir komun vardı.Ordan biliyorum TOEFL sınavını.Araştırmalarıma göre En ileri düzey ingilizce seviyesiymiş :)

    IELTS hakkında bir fikrim yok :( 

    Essay daha şimdi duydum :D

    Proficiency sanırım ön sınav gibi bişey onuda bilmiorum :D

    hoca hiç boşa kasma sen hazırlıktasın :D

    hazırlığın keyfini çıkar :)))

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bu sınava proficiency sınavı deniyor.. her üniversitenin seviyesi farklı olur. genelde yabancı diller yüksek okulu yapıyor (çünkü orda okuyorsun bilmiyorum belki değişiyordur üniversiteden üniversiteye göre), ve bunlar örnek soruları yayınlıyor, yayınlamasa bile talep edebilirsin örnek soruları..

    genelde british ingilizcesi kullanılıyor. sanırm cambrige yayınlarının bu tarz bir seti var, oradan çıkıyor sorular (yine ünivden ünive değişebilir), 

    bana kalırsa hazırlık zaman kaybı, 1 yıl kaybettiğim için kafama vuruyorum.. ilk dönem okudum sonra bıraktım hazırlığı zaman kaybı diye :) ve başka işler yapmaya gittim, sonra gelip geçtim hazırlığı ve devam ettim okula ama 1 yıl benim için zaman kaybı oldu..

    mümkün mertebe hazırlığı atlayabiliyorsan atla, onun yerine git erasmus, mevlana gibi programlara katıl y.dışında oku/staj yap, 100 kat daha yararlıdır..


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GodKlaus
    GodKlaus's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2014
    Erkek
    iQsuz bunu yazdı
    GodKlaus bunu yazdı
    kvasir bunu yazdı

    Neden yazılım mühendisliği okumak istiyorsun ? Yazılım geliştirme alanın hangi alanlarda çalışmalar yaptın veya yapmak istiyorsun ? İlgini çeken projeler var mı, internet girişimleri var mı, varsa neden ? 10 sene sonra hangi alanlarda çalışma yürütmek istiyorsun ?

    gibi bu sorulara bir cevap vermeyi dene ingilizce, oluyorsa geçersin. Yarın öbürgün mülakat olur onuda geçersin.

    Gerçekten geçmenin dışında sınavı geçmek diyorsan simple tenseler ve az vocabulary yeter. Hazırlık okumanı tavsiye ederim, üniversiteyi boşlama triplerini gerçekten boşlayabileceğin bir sene içinde eritirsin, ilk senene güzel başlarsın ki oda bölümle çok alakalı olmayacak zaten.

    Bu soruların cevaplarını zaten türkçe olarak verdim kendime ingilizce olarak veripte neden zorlıyım :)

    Zaten bildiğim şeyi neden Tekrar çevireyim ingilizceye :P

    kardeş sen bu kafayla bölümüde zor bitirirsin ben sana diyim.

    Şu kafayla şunu zor yaparsın.Bu kafayla senden adam olmaz yok bu olmaz.Ya 12 senedir bunu bana her öğretmen dedi.Hepsininde yüzüne burdu karnelerimi başarılarımı.Yani burda yazdıklarımla böyle şeyler düşünmek garip.Bence sen bukafayı değiştir sonra bak bakalım neler oluyo :D


    3D Printing Studio | Anahtarlık • Figür • Kişiye Özel Tasarım | Instagram : @geekbaski
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    marmarada 4 skills var. grammer yok

    finali de kazıktı

     

    Dentist tarafından 24/Tem/14 00:37 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GodKlaus
    GodKlaus's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2014
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    bu sınava proficiency sınavı deniyor.. her üniversitenin seviyesi farklı olur. genelde yabancı diller yüksek okulu yapıyor (çünkü orda okuyorsun bilmiyorum belki değişiyordur üniversiteden üniversiteye göre), ve bunlar örnek soruları yayınlıyor, yayınlamasa bile talep edebilirsin örnek soruları..

    genelde british ingilizcesi kullanılıyor. sanırm cambrige yayınlarının bu tarz bir seti var, oradan çıkıyor sorular (yine ünivden ünive değişebilir), 

    bana kalırsa hazırlık zaman kaybı, 1 yıl kaybettiğim için kafama vuruyorum.. ilk dönem okudum sonra bıraktım hazırlığı zaman kaybı diye :) ve başka işler yapmaya gittim, sonra gelip geçtim hazırlığı ve devam ettim okula ama 1 yıl benim için zaman kaybı oldu..

    mümkün mertebe hazırlığı atlayabiliyorsan atla, onun yerine git erasmus, mevlana gibi programlara katıl y.dışında oku/staj yap, 100 kat daha yararlıdır..

    Seninle %95 uyuşuyoruz.bende aynen öyle düşünüyorum.Hazırlık gereksiz.Ben bir an önce bitireyim iş güç kurayım derdindeyim.Yerim üniversite hayatını.12 senem neydiki 4 sene ne olsun.

    Sen yazılım mühendisisin.Zaten seni örnek alıyorum.PM Atıcam konuşalım biraz :)


    3D Printing Studio | Anahtarlık • Figür • Kişiye Özel Tasarım | Instagram : @geekbaski
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GodKlaus
    GodKlaus's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2014
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı
    GodKlaus bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    öyle ingilizce iyi seviyede demekle olmuyor

    ha toefl dan ielts den hazırlığı atlayacak bir puanın vardır tamam

    bunun writing i speaking i listening i reading i essay i var oğlu var

    zaten okula başlamadan önce proficiency sınavında herşey belli olur

    olmadı tek tek gateway sınavlarına girip kur atlarsın...

    Daha önce İngilizce Dil kursuna gittim.Yabancı hoca giriyordu.Türkçe konuşmak yasaktı zaten.Ayrıca kadın zaten yabancı mecburen ingilzice konuşuyo ve hızlı konuşuyodu gavur tohumu :)

    Daha önce Erasmus tarzında bir komun vardı.Ordan biliyorum TOEFL sınavını.Araştırmalarıma göre En ileri düzey ingilizce seviyesiymiş :)

    IELTS hakkında bir fikrim yok :( 

    Essay daha şimdi duydum :D

    Proficiency sanırım ön sınav gibi bişey onuda bilmiorum :D

    hoca hiç boşa kasma sen hazırlıktasın :D

    hazırlığın keyfini çıkar :)))

    Uhmm öyle diyosan resmini aldım bu sayfanın Sonuçlarım açıklanınca PM Atarım :P


    3D Printing Studio | Anahtarlık • Figür • Kişiye Özel Tasarım | Instagram : @geekbaski
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmOr
    EmOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Şubat/2011
    Dişi
    Öncelikle hayırlı olsun. Hazırlık sınavlarının zorluk derecesi üniversiteden üniversiteye değişiyor. Hatta dönemden döneme bile değişiyor desem yeridir. Ben Antalya'da okudum. Lisede de hazırlık okumama rağmen girdiğim seneki hazırlık sınavını geçemedim. Ama Gazi' de okuyan ve İngilizcesi benden çok daha kötü olan arkadaşlarım çok rahat geçmişti. Bizim okulda bizden sonraki dönem zorunlu hazırlık kalktığından mıdır bilmem gelen arkadaşlarım da çok ahım şahım bir İngilizceleri olmamasına rağmen çok rahat geçtiklerini söylemişti.
    Sınav olarak yds formatındaydı diyebilirim. Ama senin okulunda okuyan arkadaşlar çıkarsa seni daha net aydınlatacaklardır.

    (eo)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GodKlaus
    GodKlaus's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2014
    Erkek

    ya bana kalsa Hazırlık rahat biliyorum bütün gün ingilizce dersine giriyorun. What is your name ? yatta zorleym havasında geçiyor :)

    ama adam senelik 12 milyar para istiyor.Zaten 4 sene okuycan etti 48 milyar yol yemek içmek sıçmak 70 milyar.Bide 12 milyar daha 82 yuvarla 85 mlyar para O_O

    yani alırım o 12 milyarı ne bileyim gider orjinal oyun alırım.Oyuna yatırırım daha iyi :D

    what is your name için 12 milyar vermek saçmalık..

    Zaten konuyu açmaktaki amacım. Gözümü korkutuyolar.Acaba gerçekten bu kadar zormu gibi birşeydi.

    Anladımli Okuldan okula değişiyormuş :D

    Şimdi Aydın Uniden eleman bulmaya çalışıyorum :)

    Teşkürler Yardımlar için :D


    3D Printing Studio | Anahtarlık • Figür • Kişiye Özel Tasarım | Instagram : @geekbaski
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    GodKlaus bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    GodKlaus bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    öyle ingilizce iyi seviyede demekle olmuyor

    ha toefl dan ielts den hazırlığı atlayacak bir puanın vardır tamam

    bunun writing i speaking i listening i reading i essay i var oğlu var

    zaten okula başlamadan önce proficiency sınavında herşey belli olur

    olmadı tek tek gateway sınavlarına girip kur atlarsın...

    Daha önce İngilizce Dil kursuna gittim.Yabancı hoca giriyordu.Türkçe konuşmak yasaktı zaten.Ayrıca kadın zaten yabancı mecburen ingilzice konuşuyo ve hızlı konuşuyodu gavur tohumu :)

    Daha önce Erasmus tarzında bir komun vardı.Ordan biliyorum TOEFL sınavını.Araştırmalarıma göre En ileri düzey ingilizce seviyesiymiş :)

    IELTS hakkında bir fikrim yok :( 

    Essay daha şimdi duydum :D

    Proficiency sanırım ön sınav gibi bişey onuda bilmiorum :D

    hoca hiç boşa kasma sen hazırlıktasın :D

    hazırlığın keyfini çıkar :)))

    Uhmm öyle diyosan resmini aldım bu sayfanın Sonuçlarım açıklanınca PM Atarım :P

    tecrübeme dayanarak yazdım

    okulda adamlar sana akademik ingilizce öğretecekler akademik kelimeleri bilmen lazım şimdiden index e bakmaya başla

    1 sene boyunca hazırlığın artıları çok olur çevre yaparsın her bölümden

    bölümde olsan şimdi sadece kendi bölümündekileri görcen hergün

    birde A kurundan starter beginner başla derim

    yarım yamalak bilgilerle yeterlik sınavında yaparsın ilerki kurlardan misal intermediate başlarsın ama eski konuları bilmiyorsan zorluk çekersin

    üniversite hayatın boyuncada hep zorluk çekersin ingilizcede ondan sonra

    temeli iyi atmak lazım

    temeli olmayan bir çatı kurarsan ekmeleddin bey gibi olursun hocam :D

    taşak geçiyoruz ama gerçekler bunlar...

Toplam Hit: 2972 Toplam Mesaj: 30