Unutmadık Seni Barış Manço Üstad
-

Unutma ki dünya fani
Veren Allah alır canı
Biz nasıl unutalım seni
Can bedenden çıkmayınca...
Barış Manço Türkiye'nin yetiştirdiği önemli sanatçılardandı.Şarkıları sadece yaşadığı zamanda değil günümüze de hitap eden,halkla iç içe yaşamış ve şarkılarında toplumsal sorunları dile getirmekten çekinmemişti.Yaptığı televizyon programlarıyla belgesellerle halkın gönlünde taht kurmuş birçoğumuzun hiç görmediği bilmediği şeyleri gösterip bize öğretmişti..Biz sevmeyi de ayrılmayı da senden öğrendik Barış Abi...
Bir fatiha okuyalım...
-
En sevdiğim şarkılarından biri: http://www.youtube.com/watch?v=CimEPXLoPMY
Allah gani gani rahmet eylesin.
-
aaa nasıl unuturum ya :( Ruhun Şâd Olsun Barış Abi :(
edit: daha 10 gün önce aklımdaydı :(
-
Başımız sağolsun seni unutmadık barış abi ...
-
Allah rahmet eylesin.
-
Allah rahmet eylesin. okuma bayramımda "Kol Düğmesi" adlı parçası eşliğinde dans etmiştik kız arkadaşlarımızla. hiç unutmam. ve ben 1. sınıfın sonrındayken vefat etmişti ve ağlamıştım resmen..
-
Allah rahmet eylesin.
-
MMB bunu yazdı:
-----------------------------
Allah rahmet eylesin. okuma bayramımda "Kol Düğmesi" adlı parçası eşliğinde dans etmiştik kız arkadaşlarımızla. hiç unutmam. ve ben 1. sınıfın sonrındayken vefat etmişti ve ağlamıştım resmen..
-----------------------------aynen bende çok iyi hatırlıyorum ki öldügünde ağladıgımı.. annem şaşırmıştı...ağlanılmicak değil di ki o sahne :(
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
MMB bunu yazdı:
-----------------------------
Allah rahmet eylesin. okuma bayramımda "Kol Düğmesi" adlı parçası eşliğinde dans etmiştik kız arkadaşlarımızla. hiç unutmam. ve ben 1. sınıfın sonrındayken vefat etmişti ve ağlamıştım resmen..
-----------------------------aynen bende çok iyi hatırlıyorum ki öldügünde ağladıgımı.. annem şaşırmıştı...ağlanılmicak değil di ki o sahne :(
-----------------------------biz memleketteyken tv den öğrenmiştik.hayatımda hiç o kadar ağlamamıştım.
erkek adam ağlar mı ? ağlar abi...
-
bugüne kadar öldüğünde ağladığım tek insandır. allah rahmet eylesin. unutmadık...
-
ats30 bunu yazdı:
-----------------------------
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
MMB bunu yazdı:
-----------------------------
Allah rahmet eylesin. okuma bayramımda "Kol Düğmesi" adlı parçası eşliğinde dans etmiştik kız arkadaşlarımızla. hiç unutmam. ve ben 1. sınıfın sonrındayken vefat etmişti ve ağlamıştım resmen..
-----------------------------aynen bende çok iyi hatırlıyorum ki öldügünde ağladıgımı.. annem şaşırmıştı...ağlanılmicak değil di ki o sahne :(
-----------------------------biz memleketteyken tv den öğrenmiştik.hayatımda hiç o kadar ağlamamıştım.
erkek adam ağlar mı ? ağlar abi...
-----------------------------her bayram aklıma gelir bu şarkı :))
http://www.youtube.com/watch?v=deQY4PmqEW4&feature=PlayList&p=9C0E0EC44B4CB730&playnext=1&playnext_from=PL&index=26
