folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Unutulmayan Sarkılar (Piyanodan Ben Çaldım :D)



Unutulmayan Sarkılar (Piyanodan Ben Çaldım :D)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    hoja laptopta acarsak noolcak

    süper soru a.q koptum :D:D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    Lan illaki adamı zıvanadan mı çıkaracan ?
    Kardeş güvenmiyosan bırak açma..
    Adamı da rencedicek şeyler yazma!
    Adam iyilik etmiş birşey paylaşmış seninle..
    Burası TBT kardeş isteyen güvenir isteyen güvenmez ama buranın felsefesini kavraman lazım..
    Her önüne gelene aynı tepkiyi veremezsin!

    Ayrıca Hp32 niye yıkanayım lan zibidi :) neyimi gördün :))

    Neyse arkadaşın konusunu dağıtmayın...
    Yararlanacaksanız yararlanın aksi taktirde adama karşı cixlikler yapmayın..

    İyilik et denize at hesabı oldu adam amk..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    MaTRaX tek tek cevaplıyorum sözlerini

    Zıvanadan çıksan ne olacak ne yapacaksın , Güvenmedim zaten indirdim ama açmadım , Ben Kimseyi rendelemiyorum ayrıca birşey paylaşmış demişsin burası genel bölümü yani paylaşım / download bölümü deil Bu arada ben buranın felsefesini çoktan kavradım ve burası ile bir bütün oldum eğer kavrayamasaydım buluşmaya gitmezdim (izmir buluşması) ben istediğime artislik istediğime cixlik yaparım sanane a.q benim yaptığım hiçbişey seni irdelemez anladın mı koçum !!!!!......!!!!!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    Abu şimdi yaptığınız ne?
    lan topiğ la bu siz TBT mürdilerisiniz birbirinizin görüşüne saygınız olması lazım o olmasa bile sonuna " kardeşim bu bi önyargıydı " falan deyin niye yiyonuz birbirinizi şimdi kavrayın dionuz birbirine TBT felsefesini ikinizde kavramışsınız,abu 2'nizde iyi adamsınız yemeyin böle bea

    özele ghelin hüpneler MaTRaX emesen aç
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    Yanlis bölüme acmisim söyledigin icin tskler..sonrasina gelince
    tartismaya lüzum yok..yorumlariniza acik bir konu ..fakat yorumlari
    birbirinize deil topic sahibine yaparsaniz sevinirim ..hic kimse hic bi konu yüzünden birbirini kirmasin ..eger sikayetleriniz varsa bazi arkadaslarim gibi belirtirseniz daha sonra onlari göz önünde bulundurarak ..sizlere göre dogrusunu yapmaya calisirm ..son olarak. TBT müritleri Tartismayi ..Hakarete cevirmemeli Sözüm Herkese. tsk edenlere de saygilarimi sunuyorum..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    dediğin gibi bilgisyara biraz kasıyor resmen kasadan geliyor ses :P
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    Ben bu konu ile ilgili özelden elimden geleni yaptım hp32 de şahittir.. Gerisini ona bırakıyorum.. Özürümü de diledim bir hatam olduysa affola ama kendisi verdiği tepkilerle büyüttü olayı.. Benim çıkışmama karşılık daha sakin bir tepki verseydi ikimiz de kolaylıkla anlaşabilirdik..
    Benim amacım kimseyle ters düşmek değil..
    Sadece yolunda gitmeyen bazı şeyleri, gözüme takılan şeyleri uyarmak istedim..
    Eğer hatam buysa affola..
    Dediğim gibi yapacağımı yaptım gerisi sana kalmış Bokee
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    basic sound komutu galiba :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    zart zurt pc osuruyo :D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Hoca ses kaydedici uygulamalarla o sesi kaydedip mp3 formatında bize ulaştırsan daha mantıklı.. Herkes windows kullanmıyor.
Toplam Hit: 1794 Toplam Mesaj: 25