Usb Bellek Kapasite Arttırma
-
kronik bunu yazdı:
-----------------------------
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------
kronik bunu yazdı:
-----------------------------
hiç işe yaramaz bence. usbyi millet nie kullanıyo adam ank da bişey atıyo içine japonyada açıyo. bu çok mantıksız bence.
-----------------------------niye baltaladın ki şimdi :P
bana kalsa taşınabilir hard alırım tabi
-----------------------------taşınan HDD iyidir candır. alttaki kafede 160 gb içi boş 50 liraymış. pehh altın kaplama heral. haa 2, el bide :F
Toplam Hit: 6911 Toplam Mesaj: 22
