folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder USB Bellek Marka Önerisi



USB Bellek Marka Önerisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek

    kingston.? sandisk.? pehhhh aldıkça bozuluyor.! toshıba aldım 5 sene önce 2gb hala kullnıyorum


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    çok kingston bellek yaktım dayanamadı :) sandisk daha 1 tane yakabildim. bu da (Maşallah) 3 senedir kullanıyorum. 

    Tavsiye ederim sandiski. U3 de çok işime yarıyor benm mesela.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Headhunterz
    Headhunterz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2009
    Erkek

    hocam hp nin bi tane ufak metal usb si var modeli aklımda değil süper bir usb ne toshiba ne kingston hp diyorum ben

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    Kingston 3 sene önce aldım 4 gb halen taş gibi:D

Toplam Hit: 2011 Toplam Mesaj: 15