USB Bellek Marka Önerisi
-
kingston.? sandisk.? pehhhh aldıkça bozuluyor.! toshıba aldım 5 sene önce 2gb hala kullnıyorum
-
çok kingston bellek yaktım dayanamadı :) sandisk daha 1 tane yakabildim. bu da (Maşallah) 3 senedir kullanıyorum.
Tavsiye ederim sandiski. U3 de çok işime yarıyor benm mesela.
-
hocam hp nin bi tane ufak metal usb si var modeli aklımda değil süper bir usb ne toshiba ne kingston hp diyorum ben
-
Kingston 3 sene önce aldım 4 gb halen taş gibi:D
Toplam Hit: 2011 Toplam Mesaj: 15
