folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Usb Bellekden Notebook A Format Atmak Nasıl Oluyor ?



Usb Bellekden Notebook A Format Atmak Nasıl Oluyor ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Selam mürtiler Flash bellekden notebook a format atmak ıstıyorum .. Xp yukleyim dıyorum Nasil yapabilirim ? her sitede farklı anlatilmiş. cd room sürücü yok. o yuzden Flash bellekle atmam gerekcek. 


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi

    ben bi dosya vardı hemen upload edeyim.


    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi

    http://speedy.sh/fkxMk/Usb-flash-surucuden-windows-xp-kur.rar


    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Forum-Usb-Den-Format-Atma-Cd-Ye-Son-120808/

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Windows 7 Starter SP1 TÜRKÇE 32 BİT iSO sunu yukleyecek bi mürit varmı ?


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    h2run bunu yazdı

    Windows 7 Starter SP1 TÜRKÇE 32 BİT iSO sunu yukleyecek bi mürit varmı ?

    http://www.tahribat.com/Forum-Tum-Paylasimlarim-171608/

    içinde starter da olması lazım

    edit: evet baktım var

    YekteranBaymedir tarafından 16/Mar/13 18:17 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Daft bunu yazdı
    h2run bunu yazdı

    Windows 7 Starter SP1 TÜRKÇE 32 BİT iSO sunu yukleyecek bi mürit varmı ?

    http://www.tahribat.com/Forum-Tum-Paylasimlarim-171608/

    içinde starter da olması lazım

    edit: evet baktım var

    hocam Saolada bunu kısa yoldan hemen nasıl ındırebılırız ınmesı bayan uzun surcek anlasılan 


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    h2run bunu yazdı
    Daft bunu yazdı
    h2run bunu yazdı

    Windows 7 Starter SP1 TÜRKÇE 32 BİT iSO sunu yukleyecek bi mürit varmı ?

    http://www.tahribat.com/Forum-Tum-Paylasimlarim-171608/

    içinde starter da olması lazım

    edit: evet baktım var

    hocam Saolada bunu kısa yoldan hemen nasıl ındırebılırız ınmesı bayan uzun surcek anlasılan 

    Internet Download Manager nimetinden faydalan.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Ben de yeri gelmişken konuyu farklı bir boyuta taşıyayım.

    Dizüstü bilgisayarlara format atmak artık malumunuz çok kolay. Hem HDD'de gömülü olarak gelen, hem de DVD'ye yazdırabildiğiniz, yüklü olan işletim sisteminin bilgisayarın ilk geldiğindeki imajını kullanarak atabiliyoruz.

    Benim sorum şu olacak; DVD'lere bölünmüş olan Recovery sistem imajını yeterli boyuttaki tek bir USB bellek içerisinde yerleştirerek tek bir USB üzerinden Recovery yapabilmek mümkün müdür, yapan, yapmış olan, düşüncesi olan var mı?

    Recovery'leri DVD'lere bölmek yerine tek bir Blu-Ray imajı olarak yazdırabiliyoruz. Recovery USB'si hazırlarken bunu da kullanabiliriz elbette. Ancak elmde DVD'lere bölünmüş hali var, nelerin yapılabileceği konusunda sizlerin fikirlerini almak istedim.


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Daft bunu yazdı
    h2run bunu yazdı
    Daft bunu yazdı
    h2run bunu yazdı

    Windows 7 Starter SP1 TÜRKÇE 32 BİT iSO sunu yukleyecek bi mürit varmı ?

    http://www.tahribat.com/Forum-Tum-Paylasimlarim-171608/

    içinde starter da olması lazım

    edit: evet baktım var

    hocam Saolada bunu kısa yoldan hemen nasıl ındırebılırız ınmesı bayan uzun surcek anlasılan 

    Internet Download Manager nimetinden faydalan.

    hocam bu adresten ındırdım ama flash a atılmıyor ben windows 7 yuklemek istiyorum 32 bit elinde olan birisi upload edebilirmi ?


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek
    RaNGeR bunu yazdı

    Ben de yeri gelmişken konuyu farklı bir boyuta taşıyayım.

    Dizüstü bilgisayarlara format atmak artık malumunuz çok kolay. Hem HDD'de gömülü olarak gelen, hem de DVD'ye yazdırabildiğiniz, yüklü olan işletim sisteminin bilgisayarın ilk geldiğindeki imajını kullanarak atabiliyoruz.

    Benim sorum şu olacak; DVD'lere bölünmüş olan Recovery sistem imajını yeterli boyuttaki tek bir USB bellek içerisinde yerleştirerek tek bir USB üzerinden Recovery yapabilmek mümkün müdür, yapan, yapmış olan, düşüncesi olan var mı?

    Recovery'leri DVD'lere bölmek yerine tek bir Blu-Ray imajı olarak yazdırabiliyoruz. Recovery USB'si hazırlarken bunu da kullanabiliriz elbette. Ancak elmde DVD'lere bölünmüş hali var, nelerin yapılabileceği konusunda sizlerin fikirlerini almak istedim.

    onunla uğraşmak yerine, temiz kurulum sonrası, norton ghost ile flasha imajını alsan, daha sonra image açma işlemi daha kolay olur. benim tavsiyem budur.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
Toplam Hit: 1856 Toplam Mesaj: 16