

Usb Bellekden Notebook A Format Atmak Nasıl Oluyor ?
-
Selam mürtiler Flash bellekden notebook a format atmak ıstıyorum .. Xp yukleyim dıyorum Nasil yapabilirim ? her sitede farklı anlatilmiş. cd room sürücü yok. o yuzden Flash bellekle atmam gerekcek.
-
ben bi dosya vardı hemen upload edeyim.
-
http://speedy.sh/fkxMk/Usb-flash-surucuden-windows-xp-kur.rar
-
http://www.tahribat.com/Forum-Usb-Den-Format-Atma-Cd-Ye-Son-120808/
-
Windows 7 Starter SP1 TÜRKÇE 32 BİT iSO sunu yukleyecek bi mürit varmı ?
-
h2run bunu yazdı
Windows 7 Starter SP1 TÜRKÇE 32 BİT iSO sunu yukleyecek bi mürit varmı ?
http://www.tahribat.com/Forum-Tum-Paylasimlarim-171608/
içinde starter da olması lazım
edit: evet baktım var
YekteranBaymedir tarafından 16/Mar/13 18:17 tarihinde düzenlenmiştir -
Daft bunu yazdıh2run bunu yazdı
Windows 7 Starter SP1 TÜRKÇE 32 BİT iSO sunu yukleyecek bi mürit varmı ?
http://www.tahribat.com/Forum-Tum-Paylasimlarim-171608/
içinde starter da olması lazım
edit: evet baktım var
hocam Saolada bunu kısa yoldan hemen nasıl ındırebılırız ınmesı bayan uzun surcek anlasılan
-
h2run bunu yazdıDaft bunu yazdıh2run bunu yazdı
Windows 7 Starter SP1 TÜRKÇE 32 BİT iSO sunu yukleyecek bi mürit varmı ?
http://www.tahribat.com/Forum-Tum-Paylasimlarim-171608/
içinde starter da olması lazım
edit: evet baktım var
hocam Saolada bunu kısa yoldan hemen nasıl ındırebılırız ınmesı bayan uzun surcek anlasılan
Internet Download Manager nimetinden faydalan.
-
Ben de yeri gelmişken konuyu farklı bir boyuta taşıyayım.
Dizüstü bilgisayarlara format atmak artık malumunuz çok kolay. Hem HDD'de gömülü olarak gelen, hem de DVD'ye yazdırabildiğiniz, yüklü olan işletim sisteminin bilgisayarın ilk geldiğindeki imajını kullanarak atabiliyoruz.
Benim sorum şu olacak; DVD'lere bölünmüş olan Recovery sistem imajını yeterli boyuttaki tek bir USB bellek içerisinde yerleştirerek tek bir USB üzerinden Recovery yapabilmek mümkün müdür, yapan, yapmış olan, düşüncesi olan var mı?
Recovery'leri DVD'lere bölmek yerine tek bir Blu-Ray imajı olarak yazdırabiliyoruz. Recovery USB'si hazırlarken bunu da kullanabiliriz elbette. Ancak elmde DVD'lere bölünmüş hali var, nelerin yapılabileceği konusunda sizlerin fikirlerini almak istedim.
-
Daft bunu yazdıh2run bunu yazdıDaft bunu yazdıh2run bunu yazdı
Windows 7 Starter SP1 TÜRKÇE 32 BİT iSO sunu yukleyecek bi mürit varmı ?
http://www.tahribat.com/Forum-Tum-Paylasimlarim-171608/
içinde starter da olması lazım
edit: evet baktım var
hocam Saolada bunu kısa yoldan hemen nasıl ındırebılırız ınmesı bayan uzun surcek anlasılan
Internet Download Manager nimetinden faydalan.
hocam bu adresten ındırdım ama flash a atılmıyor ben windows 7 yuklemek istiyorum 32 bit elinde olan birisi upload edebilirmi ?
-
RaNGeR bunu yazdı
Ben de yeri gelmişken konuyu farklı bir boyuta taşıyayım.
Dizüstü bilgisayarlara format atmak artık malumunuz çok kolay. Hem HDD'de gömülü olarak gelen, hem de DVD'ye yazdırabildiğiniz, yüklü olan işletim sisteminin bilgisayarın ilk geldiğindeki imajını kullanarak atabiliyoruz.
Benim sorum şu olacak; DVD'lere bölünmüş olan Recovery sistem imajını yeterli boyuttaki tek bir USB bellek içerisinde yerleştirerek tek bir USB üzerinden Recovery yapabilmek mümkün müdür, yapan, yapmış olan, düşüncesi olan var mı?
Recovery'leri DVD'lere bölmek yerine tek bir Blu-Ray imajı olarak yazdırabiliyoruz. Recovery USB'si hazırlarken bunu da kullanabiliriz elbette. Ancak elmde DVD'lere bölünmüş hali var, nelerin yapılabileceği konusunda sizlerin fikirlerini almak istedim.
onunla uğraşmak yerine, temiz kurulum sonrası, norton ghost ile flasha imajını alsan, daha sonra image açma işlemi daha kolay olur. benim tavsiyem budur.