USB Den Win7 Kuramıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Windows 10da bir sıkıntı olmamaıştı ama..
    UEFİ dalgasına mıdır nedir?.. (normal bios benim anakart )

    10 değişik win7 isosu  indirdim hep benzer sorunlarla karşılaştım..

    Deneyip görecez artık..

     

    ltcelik tarafından 11/Şub/17 11:34 tarihinde düzenlenmiştir

    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    Hocam win10 mu vardi onceden? Eger orjinalde win 10 varsa butun diski silmeden 7 kuramazsin muhtemel diskin 2 ye veya 3 e bolunuk o sebepten dolayi kuramiyorsun.


    delimiyim ben?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enesshn18
    enesshn18's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2011
    Erkek

    Hocam flashı NTFS dosya türü ile biçimlendiriyorsun sonra bu linkteki programı indirip iso dosyasını seçip yazmasını bekliyorsun ve sorunsuz şekilde formatını atıyorsun. Kolay gelsin

     

    https://yadi.sk/d/1i1L0D-K3DrH9Y


    barmak bassak olurmu gadasını aldığım :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    sanırım disk tablosu sorunlu MBR oluşturulamıyor bir türlü .. disiki yedekleyip tümden silecem bakalım


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    ltcelik bunu yazdı

    sanırım disk tablosu sorunlu MBR oluşturulamıyor bir türlü .. disiki yedekleyip tümden silecem bakalım

    Hocam sorun o zaten ondan kurulum yapamiyorsun birkac kere basima geldi. Win10 u uefi olarak kurduysan ve d de yedeklerin varsa yapman gereken aynen soyledigin gibi d yi yedekle bas full formati duzelecektir. Olay gpt mrb mevzusu 


    delimiyim ben?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Microsoft kendi web sayfasından orjinal isoyu deneme sürümü olarak indiriniz. Ek olarak Microsoft usb burn tools ile flash diskinize yazdırın tekrar deneyin düzelecektir. Eğer bunlara rağmen sorun devam ederse hard diskinizde bir problem olabilir.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek

    Hocam s**tir et rufusu mufusu

    Şunu denermisin; http://www.winsetupfromusb.com


    Kurtlar tasma takmaz....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    huzi123
    huzi123's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2015
    Erkek

    bu aralar rufus bir  sorun var heralde bir kaç gündür usb boot etmeye çalıştım hepsinde de hata aldım.Başka bir program deneyin arkadaşların önerdiği sorunu çözecektir.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    ltcelik bunu yazdı

    Arkadaşlar geçenlerde iki win7 diskimin de bootları çökmüştü.. bilmiyorum heralde bir virus etkiledi..

    Mürüdin geçen yüklediği isoyu RUFUS ile usbye yazdırdım..

    Buda mı bir hata yapıyorum bilemiyorum fakat bir türlü  yüklenmiyor

     

    Kurulacak volumü gösteriyorum fakat windows  .. yaratamadı ya da bulamadı diye hata veriyor..

    Daha once ben de salak bi yere takilmis yukleme yapamamistim. İnsallah ayni seye takilmissindir. Partition secme kisminda sag alt kosede "ileri/devam" tusuna basip dwvam edilecek. Umarim ayni yerde kalmissindir.

    Windows bulunamadi hatasindan bir onceki kisimdan bahsediyorum


    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek
    antivir-US bunu yazdı
    ltcelik bunu yazdı

    Arkadaşlar geçenlerde iki win7 diskimin de bootları çökmüştü.. bilmiyorum heralde bir virus etkiledi..

    Mürüdin geçen yüklediği isoyu RUFUS ile usbye yazdırdım..

    Buda mı bir hata yapıyorum bilemiyorum fakat bir türlü  yüklenmiyor

     

    Kurulacak volumü gösteriyorum fakat windows  .. yaratamadı ya da bulamadı diye hata veriyor..

    Daha once ben de salak bi yere takilmis yukleme yapamamistim. İnsallah ayni seye takilmissindir. Partition secme kisminda sag alt kosede "ileri/devam" tusuna basip dwvam edilecek. Umarim ayni yerde kalmissindir.

    Windows bulunamadi hatasindan bir onceki kisimdan bahsediyorum

    Basıyom basıyom gitmiyor işte.. :)


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
Toplam Hit: 4049 Toplam Mesaj: 26
rufus win7 win7 usb kurulum