USB Den Win7 Kuramıyorum
-
-
Hocam win10 mu vardi onceden? Eger orjinalde win 10 varsa butun diski silmeden 7 kuramazsin muhtemel diskin 2 ye veya 3 e bolunuk o sebepten dolayi kuramiyorsun.
-
Hocam flashı NTFS dosya türü ile biçimlendiriyorsun sonra bu linkteki programı indirip iso dosyasını seçip yazmasını bekliyorsun ve sorunsuz şekilde formatını atıyorsun. Kolay gelsin
-
sanırım disk tablosu sorunlu MBR oluşturulamıyor bir türlü .. disiki yedekleyip tümden silecem bakalım
-
ltcelik bunu yazdı
sanırım disk tablosu sorunlu MBR oluşturulamıyor bir türlü .. disiki yedekleyip tümden silecem bakalım
Hocam sorun o zaten ondan kurulum yapamiyorsun birkac kere basima geldi. Win10 u uefi olarak kurduysan ve d de yedeklerin varsa yapman gereken aynen soyledigin gibi d yi yedekle bas full formati duzelecektir. Olay gpt mrb mevzusu
-
Microsoft kendi web sayfasından orjinal isoyu deneme sürümü olarak indiriniz. Ek olarak Microsoft usb burn tools ile flash diskinize yazdırın tekrar deneyin düzelecektir. Eğer bunlara rağmen sorun devam ederse hard diskinizde bir problem olabilir.
-
Hocam s**tir et rufusu mufusu
Şunu denermisin; http://www.winsetupfromusb.com -
bu aralar rufus bir sorun var heralde bir kaç gündür usb boot etmeye çalıştım hepsinde de hata aldım.Başka bir program deneyin arkadaşların önerdiği sorunu çözecektir.
-
ltcelik bunu yazdı
Arkadaşlar geçenlerde iki win7 diskimin de bootları çökmüştü.. bilmiyorum heralde bir virus etkiledi..
Mürüdin geçen yüklediği isoyu RUFUS ile usbye yazdırdım..
Buda mı bir hata yapıyorum bilemiyorum fakat bir türlü yüklenmiyor
Kurulacak volumü gösteriyorum fakat windows .. yaratamadı ya da bulamadı diye hata veriyor..
Daha once ben de salak bi yere takilmis yukleme yapamamistim. İnsallah ayni seye takilmissindir. Partition secme kisminda sag alt kosede "ileri/devam" tusuna basip dwvam edilecek. Umarim ayni yerde kalmissindir.
Windows bulunamadi hatasindan bir onceki kisimdan bahsediyorum
-
antivir-US bunu yazdıltcelik bunu yazdı
Arkadaşlar geçenlerde iki win7 diskimin de bootları çökmüştü.. bilmiyorum heralde bir virus etkiledi..
Mürüdin geçen yüklediği isoyu RUFUS ile usbye yazdırdım..
Buda mı bir hata yapıyorum bilemiyorum fakat bir türlü yüklenmiyor
Kurulacak volumü gösteriyorum fakat windows .. yaratamadı ya da bulamadı diye hata veriyor..
Daha once ben de salak bi yere takilmis yukleme yapamamistim. İnsallah ayni seye takilmissindir. Partition secme kisminda sag alt kosede "ileri/devam" tusuna basip dwvam edilecek. Umarim ayni yerde kalmissindir.
Windows bulunamadi hatasindan bir onceki kisimdan bahsediyorum
Basıyom basıyom gitmiyor işte.. :)
