USB Sorunu..
-
Arkadaşlar yeni bir anakart aldım. Usbye kamerayı takıp açınca bilgisayar açılmıyor. bir sayfa geliyor ve 15 saniye içinde kapanıyor bilgisayar..
Kamerayı takmadığım zaman yani herhangi başka bir usb girişli donanımla deneme şansım olmadı ama usbler kullanılmıyorken bilgisayar normal açılıyor..
Sorun nedir ? Daha bugün aldım. Garantisi zaten var. Yarın götüreceğim..
Ama sorun ne olabilir ?
Çözülebilecek bir sorun ise hiç uğraşmıyim yarın çarşı köşelerinde..
-
kamerada kısadevre vardır...
yada donanımsal bir problem vardır...
Usbyi anakartın arkasındaki usb girişlerine takmayı dene...
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
kamerada kısadevre vardır...
yada donanımsal bir problem vardır...
Usbyi anakartın arkasındaki usb girişlerine takmayı dene...
-----------------------------Hocam arka tarafına taktım zaten. Bütün usb girişlerinde aynı hatayı verdi..
-
boot ayarlarindan usb'yi devre disi birak
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
boot ayarlarindan usb'yi devre disi birak
-----------------------------Tekrar aktif hale getirdiğimde ?
-
usb'le format atmadikca gereksiz bi ozellik.
-
o değilde başka bi usb aygıt dene öyle yaz buraya ona göre yardımcı olalım
genelde usb aygıt arızalı olunca açılmaz bilgisayar
-
bütün usb girişleri anakarta ortak girişten bağlıdır. anakarttaki usb girişinde kısa devre olabilir. servise götür ondakikada çözerler. yoksa hiçbi usb girişini kullanamazsın.
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
usb'le format atmadikca gereksiz bi ozellik.
-----------------------------Kamerası , yazıcısı olunca işte gerek oluyor ya.. Ayrıca sürekli proje için birşeyler taşıyıp duruyorum.. Lazım oluyor yani..
Bilgisayar açıldıktan sonra kamerayı takıyorum. Donanım olarak görmüyor..
En iyisi götürmek ama çözülseydide iyi olurdu..
-
O zaman ben bir kaç deneme yanılma yöntemine daha girişeyim sonra bir dönüş yaparım buraya..
-
Anakartın usb kontrolerleri bozouktur
