UTF-8 Dosyayı ANSI'ye Çevirme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YeniHarman
    YeniHarman's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2012
    Erkek
    d0gan92 bunu yazdı

    notepad++ ve notepad2 ile encoding kısmından ansiye çevirince bozulma oluyo:D eğer bakarım derseniz dosyanın kendisini yükleyeyim bi de siz deneyin

    Atıverin, bakalım.


    Olaylara karışmayın!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    splintercell
    splintercell's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek
    YeniHarman bunu yazdı
    d0gan92 bunu yazdı

    notepad++ ve notepad2 ile encoding kısmından ansiye çevirince bozulma oluyo:D eğer bakarım derseniz dosyanın kendisini yükleyeyim bi de siz deneyin

    Atıverin, bakalım.

    https://dl.dropbox.com/s/3w0cpml7pnahfxt/Cloud%20Atlas.srt?dl=1

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    Olmadı harbiden çok ilginç bir durum.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YeniHarman
    YeniHarman's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2012
    Erkek

    Sorunu buldum. Birçok karakter 0-127 arasında dilim değil UTF-8'in ileri konumlardaki karşılığı ile tanımlanmış. Metnin tamamındaki karakterleri, bizim bildiklerimizle replace edince sorun çözülüyor.

    Yol şu: Notepad++ ile metni açın. Oradaki ilk karakteri ctrl+c ile kopyalayın. Sonra değiştir deyip aranan harf satırına kopyaladığımız harfi, diğerine de bize gözükeni klavyeden girin. Tümünü değiştiri tıklayın. Bu işlemden sonra ANSI'ye çevirmek çok kolay olacak.


    Olaylara karışmayın!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    splintercell
    splintercell's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek
    YeniHarman bunu yazdı

    Sorunu buldum. Birçok karakter 0-127 arasında dilim değil UTF-8'in ileri konumlardaki karşılığı ile tanımlanmış. Metnin tamamındaki karakterleri, bizim bildiklerimizle replace edince sorun çözülüyor.

    Yol şu: Notepad++ ile metni açın. Oradaki ilk karakteri ctrl+c ile kopyalayın. Sonra değiştir deyip aranan harf satırına kopyaladığımız harfi, diğerine de bize gözükeni klavyeden girin. Tümünü değiştiri tıklayın. Bu işlemden sonra ANSI'ye çevirmek çok kolay olacak.

    bu işlemi sanırım bütün alfabe için yapmak gerekicek:D daha kısa bi yolu yok herhalde

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    uğraşmadıysan ben uğraştım can sıkıntısına:

    http://www.fileswap.com/dl/OKKYEYOA0R/

    totosh - hold the line

    http://www.youtube.com/watch?v=ZcVEOc7ZYgk

    YekteranBaymedir tarafından 06/Oca/13 06:59 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    splintercell
    splintercell's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    uğraşmadıysan ben uğraştım can sıkıntısına:

    http://www.fileswap.com/dl/OKKYEYOA0R/

    totosh - hold the line

    http://www.youtube.com/watch?v=ZcVEOc7ZYgk

    valla üşendim uğraşmaya şimdi tam uğraşıcaktım ki:) gerek kalmadı saolasın

Toplam Hit: 2759 Toplam Mesaj: 18