Uydu Hakkında Bir Soru...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sosyopat
    Sosyopat's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek
    Müritler bizim evin üst katında amcamlar oturuyor ve onlarda 2 çanaklı uydu var. Bu aralarda bende uydu almak istiyorum. Amcamın çanakları kullanmam mümkünmüdür ? Yoksa bende 2 tane çanak mı almam gerekiyor ?

    Eğer En İyisi Olmak İstiyorsan Sana Saygı Duymalarını Sağla, Saygı Duymalarını İstiyorsan Kimseye Saygı Gösterme, Kimseye Saygı Göstermezsen Saygıyı Sen İcat Ettin Zannederler
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek

    hajı onu çoğaltabiliyolar diye biliyorum

    sen sadece uydu alıcısı alırsın onu da çoğaltırırsın herhalde


    bu dünyada da öbür dünyada da yanmanın yolu plajdan geçer
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seastar
    Seastar's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    kroo nun söylediği gibi , 1 tane uydu alıcısı alman yeterli oluyor hocam.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    aynısı hub lar gibi aletleri de var 8-10 kişiye bile verebiliyorsun yada 2-4 çıkışlılnb ler var alıyorsun onlardan

    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gözlükçü
    vanhelsink
    vanhelsink's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek

    usta sade uydu alacan birde çift çıkışlı lnb alcan çift çıkışlı lnb yi amcanın canaga takcan ordan sinyal kablosunu çekip senin alcagın risıvıra takcan istersen risıvır var elimde satılık sana satabilirim :D

    edit :uydunun tüm ayarları yapılıdır + biss felan star atv gösterior tak çalıştır konumunda

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Çift çıkuşlı LNB tek başına yetmez sanırım  4 girişli DİSECQ Swiç de takman lazım ( lnb den sonra kabloların bağlandığı kutu ) eğer zaten dört girişilyse  gerk yok tabiyy..

    reciverden de disecq ayarlarını yapman lasımm...


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    Çift cıkışlı Lnb +dayzek yeterli  sana maliyeti 40--50 ytl falan tutar.


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kralsam
    kralsam's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    Arkadaşım yabancı uydu izlemeyeceksen:

    1ad çiftli LNB
    1ad uydu cihazı

    yabancıda izliceksen:

    2ad çiflti LNB
    1ad 1/4 disecq
    1ad uydu cihazı   alman daha karlı olur...;)


    Üzülme...!!! İstediğin Bir Şey Olmuyorsa, ya Daha İyisi Olacağı İçin yada, Gerçekten de Olmaması Gerektiği için Olmuyordur. (Hz Mevlana)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    vanhelsink bunu yazdı:
    -----------------------------

    usta sade uydu alacan birde çift çıkışlı lnb alcan çift çıkışlı lnb yi amcanın canaga takcan ordan sinyal kablosunu çekip senin alcagın risıvıra takcan istersen risıvır var elimde satılık sana satabilirim :D

    edit :uydunun tüm ayarları yapılıdır + biss felan star atv gösterior tak çalıştır konumunda


    -----------------------------
    Hacı bu atv star çekmesi için extra ayarmı gerikio bizim bazen çekmio onlar ?

    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gözlükçü
    vanhelsink
    vanhelsink's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek
    OnlyDeath bunu yazdı:
    -----------------------------
    vanhelsink bunu yazdı:
    -----------------------------

    usta sade uydu alacan birde çift çıkışlı lnb alcan çift çıkışlı lnb yi amcanın canaga takcan ordan sinyal kablosunu çekip senin alcagın risıvıra takcan istersen risıvır var elimde satılık sana satabilirim :D

    edit :uydunun tüm ayarları yapılıdır + biss felan star atv gösterior tak çalıştır konumunda


    -----------------------------
    Hacı bu atv star çekmesi için extra ayarmı gerikio bizim bazen çekmio onlar ?
    -----------------------------
    hajım hiç şifre deri olmadan 3-5 tane +18 3-5 tanede cinema şifreli kanlları açan bi uydu var elimde şifreleri felan kendi kendine güncellior yeni kanalları kendi otamatik eklior .ben kendi sattıgımı kendim ayarlamadım bizim vestel servisinden abiler var onlara yaptırdıydım eger gönderiyim banada yaptır diosan gönder risıvırı yapıyım .yeni almayı düşünen varsa benim elimde var bi tane.
Toplam Hit: 1995 Toplam Mesaj: 12