Uydu Hakkında Bir Soru...
-
Müritler bizim evin üst katında amcamlar oturuyor ve onlarda 2 çanaklı uydu var. Bu aralarda bende uydu almak istiyorum. Amcamın çanakları kullanmam mümkünmüdür ? Yoksa bende 2 tane çanak mı almam gerekiyor ?
-
hajı onu çoğaltabiliyolar diye biliyorum
sen sadece uydu alıcısı alırsın onu da çoğaltırırsın herhalde
-
kroo nun söylediği gibi , 1 tane uydu alıcısı alman yeterli oluyor hocam.
-
-
aynısı hub lar gibi aletleri de var 8-10 kişiye bile verebiliyorsun yada 2-4 çıkışlılnb ler var alıyorsun onlardan
-
usta sade uydu alacan birde çift çıkışlı lnb alcan çift çıkışlı lnb yi amcanın canaga takcan ordan sinyal kablosunu çekip senin alcagın risıvıra takcan istersen risıvır var elimde satılık sana satabilirim :D
edit :uydunun tüm ayarları yapılıdır + biss felan star atv gösterior tak çalıştır konumunda
-
Çift çıkuşlı LNB tek başına yetmez sanırım 4 girişli DİSECQ Swiç de takman lazım ( lnb den sonra kabloların bağlandığı kutu ) eğer zaten dört girişilyse gerk yok tabiyy..
reciverden de disecq ayarlarını yapman lasımm...
-
Çift cıkışlı Lnb +dayzek yeterli sana maliyeti 40--50 ytl falan tutar.
-
Arkadaşım yabancı uydu izlemeyeceksen:
1ad çiftli LNB
1ad uydu cihazı
yabancıda izliceksen:2ad çiflti LNB
1ad 1/4 disecq
1ad uydu cihazı alman daha karlı olur...;) -
vanhelsink bunu yazdı:
-----------------------------usta sade uydu alacan birde çift çıkışlı lnb alcan çift çıkışlı lnb yi amcanın canaga takcan ordan sinyal kablosunu çekip senin alcagın risıvıra takcan istersen risıvır var elimde satılık sana satabilirim :D
edit :uydunun tüm ayarları yapılıdır + biss felan star atv gösterior tak çalıştır konumunda
-----------------------------
Hacı bu atv star çekmesi için extra ayarmı gerikio bizim bazen çekmio onlar ? -
OnlyDeath bunu yazdı:
-----------------------------
vanhelsink bunu yazdı:
-----------------------------usta sade uydu alacan birde çift çıkışlı lnb alcan çift çıkışlı lnb yi amcanın canaga takcan ordan sinyal kablosunu çekip senin alcagın risıvıra takcan istersen risıvır var elimde satılık sana satabilirim :D
edit :uydunun tüm ayarları yapılıdır + biss felan star atv gösterior tak çalıştır konumunda
-----------------------------
Hacı bu atv star çekmesi için extra ayarmı gerikio bizim bazen çekmio onlar ?
-----------------------------
hajım hiç şifre deri olmadan 3-5 tane +18 3-5 tanede cinema şifreli kanlları açan bi uydu var elimde şifreleri felan kendi kendine güncellior yeni kanalları kendi otamatik eklior .ben kendi sattıgımı kendim ayarlamadım bizim vestel servisinden abiler var onlara yaptırdıydım eger gönderiyim banada yaptır diosan gönder risıvırı yapıyım .yeni almayı düşünen varsa benim elimde var bi tane.
