Uydu Yayını Yapmak
-
paradox bunu yazdı:
-----------------------------
ilkut bunu yazdı:
-----------------------------
hoca sen mirc'de bi kanal aç orda idare et :))
-----------------------------
mirc'mi kaldı abi yaw :P :D
-----------------------------Hişttt.kırma çocuğun şevkini..olur o olur. yap sen.
-
ilkut bunu yazdı:
-----------------------------paradox bunu yazdı:
-----------------------------
ilkut bunu yazdı:
-----------------------------
hoca sen mirc'de bi kanal aç orda idare et :))
-----------------------------
mirc'mi kaldı abi yaw :P :D
-----------------------------Hişttt.kırma çocuğun şevkini..olur o olur. yap sen.
-----------------------------
yok yaw ne şevki.. şevk deilde bi bilgi edinios işte =)) -
10.000 doları duyduktan sonra hala şevki warsa harbi bill gatesin torunu olabilir xD
-
Aç aç iyidir kanal: )
Bizi de görürsün artık saat 24:00'dan sonra ))))
-
istek yayin, emanuella serisi :)
-
ben senin yerinde olsam böle bi projem olsa yapıcaım ilk iş internete bakmak değil 11811 den türk satın ilime bağlı müdürlüğünü yada angara istanbul gibi bi merkezdeki sorumlu dalgasını arar muhabbet ederdim
-
hacı rtük den ulaştırma bakanlığından izin alman lazım yayın yapabilmen için kanal olabilmen lazım rütk e kanal başcvurusu yapacaksın sonra uydu paketi satın alacaksın türksatdan canlı yayın olanacağı yayın felan paketi var ortalama uyduya çıkmak 70-80 milyar a patlar sana kanalın kurulması felan tabi yayına başladıktan sonra giderlerinde olacak
-
kanalını kim niye izlesin ?
Toplam Hit: 3382 Toplam Mesaj: 19
