Uydunet Kullanan Var Mı ?
-
Bu kahrolası superonline 10 gündür nakil işlemini gerçekleştirmediği için uydunet almaya karar verdim.
Uydunet kullanan var mı hizmeti nasıldır artıları eksileri nasıldır ?
-
swordfish bunu yazdı
Bu kahrolası superonline 10 gündür nakil işlemini gerçekleştirmediği için uydunet almaya karar verdim.
Uydunet kullanan var mı hizmeti nasıldır artıları eksileri nasıldır ?
ben kullanıyorum :)
Beni dinle kanka, arkana bile bakmadan hemen uydunet e geç :)
-
müşteri hizmetleri diye birşey yok
-
Evde uydunet kullanıyorum çokta menmunum,
-
Cosmic bunu yazdı
müşteri hizmetleri diye birşey yok
Müşteri hizmetleri mi yok ? Arıza kaydı bırakıyorsun 1-2 saat kadar sonra adamlar arabayla kapıya geliyorlar sorunu düzeltip gidiyorlar.O kadar kullandım senede toplasan 1-2 kere arıza olmuştur.
-
HoLyCat bunu yazdıswordfish bunu yazdı
Bu kahrolası superonline 10 gündür nakil işlemini gerçekleştirmediği için uydunet almaya karar verdim.
Uydunet kullanan var mı hizmeti nasıldır artıları eksileri nasıldır ?
ben kullanıyorum :)
Beni dinle kanka, arkana bile bakmadan hemen uydunet e geç :)
kanka hız düşmesi download upload oranları vs nasıl ?
bide inşallah hızlı baglarlar 10 mb lik tarifeye az once abone oldum :D
-
Bir ara kullanmistim. Cok hizliydi ama zirt birt kopuyordu baglanti. Sonra iptal ettirmeye gittim ne goreyim dukkanin onunde ekmek kuyrugu gibi iptal kuyrugu var iki gun sira bekledikten sonra iptal ettim sag salim
-
Biraz detaylı bilgi verebilirmisiniz, link falan verirseniz bende incelemek istiyorum. Gına geldi artık bu ttnet ten.
-
swordfish bunu yazdıHoLyCat bunu yazdıswordfish bunu yazdı
Bu kahrolası superonline 10 gündür nakil işlemini gerçekleştirmediği için uydunet almaya karar verdim.
Uydunet kullanan var mı hizmeti nasıldır artıları eksileri nasıldır ?
ben kullanıyorum :)
Beni dinle kanka, arkana bile bakmadan hemen uydunet e geç :)
kanka hız düşmesi download upload oranları vs nasıl ?
bide inşallah hızlı baglarlar 10 mb lik tarifeye az once abone oldum :D
kanka 10mbit diyorlarsa speedtest de 9 görmessin, 11 de görmessin :)
-
HoLyCat bunu yazdıswordfish bunu yazdıHoLyCat bunu yazdıswordfish bunu yazdı
Bu kahrolası superonline 10 gündür nakil işlemini gerçekleştirmediği için uydunet almaya karar verdim.
Uydunet kullanan var mı hizmeti nasıldır artıları eksileri nasıldır ?
ben kullanıyorum :)
Beni dinle kanka, arkana bile bakmadan hemen uydunet e geç :)
kanka hız düşmesi download upload oranları vs nasıl ?
bide inşallah hızlı baglarlar 10 mb lik tarifeye az once abone oldum :D
kanka 10mbit diyorlarsa speedtest de 9 görmessin, 11 de görmessin :)
inşallah
-
ttnet çekilecek dert değil.Uydunetde dertde en azından çekiliyor.
