Uydunet Kullanan Varmı ?
-
2008 ddn beri evde 6 aydan beride is yerindr kullanyrm son derece iyi.
-
abş şimdi fiyat olarak iyide bunun üstüne ek ücret ne gelecek kablo tv parası modem falan intte bi 39 tl yazıor 4 tl aylık kurulum dior 2.77 de aktivasyon yazıor yani 46 falan oluor sanırım değilmi
Toplam Hit: 2243 Toplam Mesaj: 13
