Uydunete Geçiş
-
Superonline'den uydunet'e yenilerde gectik, iyide oldu.
Arada ufak kopmalar olsada bir sikinti yok. 20 Mbps kullaniyoruz; download iyi (16 Mbps) ama upload 1 Mbps civarinda.
Kablolu TV'ye ekstradan kanallar geldi, eskiden sadece kablolu icin aylik 9 TL oduyorduk. Superonline son iki ay 70 kusur gecirmeye baslamisti. Toppamda 80 TL'ye yakin bir harcamamiz oluyordu. Uydunet'e gecince kanal sayisi artti, HD Kutu geldi, uzerinede 20 Mbps internet = 50 lira civarinda.
Bugun aksam uzeri kanallar cekmez oldu (sinyal yok), haliyle internette yoktu. Havadan olabilir.
Superonline'den gecmis biri olarak pek bir sikinti yasamadim. Hatta superonline'nin verdigi modemi kullanirken ag icinde dosya transferi yaptigimizda infernet baglantisi iptal oluyordu. Simdi oyle bir sorun yok. Turkcell modemi g.tune soksun. Aboneligi iptal ettirecegimizi soyledigimizde 20 TL indirim yapmaya calistilar, baktilar kararliyiz apartmanda interneti olmayan biri var mi diye bize sordular. Hatti komsulardan birine aktaralimmis, ardindan cirkeflestiler. Sozlesme sonunda bizim olacagi soylenen modemi geri aldilar. Birde 10 gun vs. kullanmisiz onun da parasini istiyorlar. -
hava durumuna göre problemler yaşandığı doğru ama onun dışında kalite olarak fena değil
Toplam Hit: 1718 Toplam Mesaj: 13
