Uygun Fiyatlı Kasa Tavsiyesi
-
whopper bunu yazdı
Yazmis olayim corsair carbide 300-400r siddetle onerilir.organizer ve cooler sistemi harika. Benim pc buz gibidirgenelde.
400r var bende, 1.5 senedir kullanıyorum, bide zalman su soğutucu var cpu da, şuan 14C cpu :D yazında 40ı geçtiğini görmedim
-
-
carnager bunu yazdıwhopper bunu yazdı
Yazmis olayim corsair carbide 300-400r siddetle onerilir.organizer ve cooler sistemi harika. Benim pc buz gibidirgenelde.
400r var bende, 1.5 senedir kullanıyorum, bide zalman su soğutucu var cpu da, şuan 14C cpu :D yazında 40ı geçtiğini görmedim
overclock yapmıyacaksan ve sesten rahatsız olmıyacaksan ne diye okadar masraf yapasınki kullan stok fanla gitsin :D
Toplam Hit: 3924 Toplam Mesaj: 14
