folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Uyku Sorunu Çekenlere Kanalım Yardım Edebilir! Saatler Boyu Kamp Ateşi [Yeni Video]



Uyku Sorunu Çekenlere Kanalım Yardım Edebilir! Saatler Boyu Kamp Ateşi [Yeni Video]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar, ilk özgün youtube videomu yayınladım. Daha önce youtube konusunda pek bir bilgim, tecrübem olmadı. Bu video şimdi nasıl kitlelere ulaşacak? Ben bunu yürütmek için neler yapmalıyım? Her gün böyle video atsam bunları kim nerden bulup görüntüleyecek? Bilgilerinize talibim, sevgi saygılar.

     

    https://youtu.be/xLAJ4XvVTk0

     

     

     

    Mylitta tarafından 13/Eki/21 20:51 tarihinde düzenlenmiştir

    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    algoritma izleyebileceğini düşündüğü kişilere çıkaracak ufak ufak

     


    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Beğendim :)


    www.uvvam.com Dünya Dalgıçları Platformu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Uyku sorunu olan biri olarak bayıldım. Genelde böyle şeyleri dinleyerek uyuyorum. Özellikle fırtına sesi varsa


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    LhaNeT
    LhaNeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2008
    Erkek

    Her fırsatta video çekip yüklemeye devam et. Belkide çok uzun bir süre boyunca hiç bir izlenme olmayacaktır ama düzenli olarak yüklemeye devam edersen zamanla izlenmeler patlar gider. İzlenme patlaması olması için epeyce sabır lazım çok çok uzun sürüyor. Yapacağın tek şey var ve o da video yükelemeye devam etmek..


    Belə vəziyyətin içinə soxum
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Yağmur sesi neysede arkada şırıltı sesi olmamış. Gece yatağa işetir adamı. :)


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    bu bi süreç benim anladığım kadarı ile. youtube'ta kitlelere ulaşayım diye video atmayacaksın. video atmak istediğin için video atacaksın. bütün youtuberlardan duyduğum muhabbet şu; ben bu işi yapiodum, video çekmeye başladım tuttu. hali hazırda bu senin hobindir youtube'u içine katarsın o zaman başarılı olursun. çünkü yt için yaptığın içerik seni ilerde sıkabilir kimse de izlemiyo amk moduna girebilirsin.

    edit: geçen halı yıkayan bi adama denk geldim yt'de. adam halı yıkıyor amk. bu adamın işi bu zaten. güzelde yıkıyor adam. izlenmesine baktım 31m

    Ekerci tarafından 04/Eki/21 01:04 tarihinde düzenlenmiştir

    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek

    abi akustik olarak bu sesi cikartabilecek bir makina yapip

    farkli ortamlarda kayit al,

    gecen senelerde bende bunu dusunmustum.

     

    hatunla takildik gece dediki ben bunu izlemeden uyuyamam dedim her halde avrupa yakasi eski bolumleri acacak 

    BAM yagmur sesi

    hay dedim...

     

    neyse

     

    aynen devam hocam


    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    Bana yağmurdan ziyade duştaki su sesi gibi geldi.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek

    Sizce sesi videoyu görüntüsünü değiştirip almanca "3 Stunden Regen" diye tekrar yüklesem hit alır mı? böyle taktikler var mı?


    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek
    Mylitta bunu yazdı

    Sizce sesi videoyu görüntüsünü değiştirip almanca "3 Stunden Regen" diye tekrar yüklesem hit alır mı? böyle taktikler var mı?

    multilang title-desc olayi vardi sanki. bi arastirsana hocam.


    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
Toplam Hit: 1176 Toplam Mesaj: 23
amatör youtube para kazanma