Uyku Sürem Düştü
-
Merhaba Arkadaşlar,
Yaklaşık 15 gündür günde 3 saat uykuyla geziyorum. Ne halsizlik ne de başka çeşit bir zihinsel problem var. Bildiğin 3 saatle rahat yetiniyorum. Fakat yine de bu işi sağlıklı görmüyorum.
Şimdi nasıl başladığını anlatayım. Normalde Pc başında sabahlayıp 4-5 gibi yatan, 13-14 gibi kalkan biriydim -ki eminim en az yarımız böyledir çünkü bu bir internet nesli problemi. Uykum düzenli olsun diye 2 gün ard arda Unisom adlı ilacı içip uyudum, 3. gün Unisom kesmeyince Desyrel diye bir şey varmış evde onu kullandım ve uyudum. Ertesi gün Desyrel de kesmedi. 50 mg desyrel içtikten 5 saat sonra anca 2 saat uyutabildi. Ondan sonraki 5-6 gün ses, uyandırılma veya sıcak sebebiyle 3-4 saat uyuyabildim ve uyandıktan sonra yatamadım. Şimdi ise alışkanlık oldu sanırım 3 saat uyuduktan onra otomatik kalkıyorum, bir sonrakine ancak 25 saat üstü uyanıklıktan sonra uyuyabiliyorum. Ve uzun uyumak istiyorum. Daha da önemlisi 25 saati bulmadan uyumak istiyorum çünkü 15 saat sonrası kafama bir şey girmez oluyor ve uyanıklık verimi düşüyor. Ne yapmalıyım?
-
düşüncelerden ayrıl zihnini boşalt ve ulusa sesleniş izle
-
benimde uyku süresi azaldı aldığım verim arttı
8-10 saat uyumak yerine 4-7 saat arası uyuyorum daha iyi alıyorum uykumu.
-
Headhunterz bunu yazdı
düşüncelerden ayrıl zihnini boşalt ve ulusa sesleniş izle
gece gece ramazan davulcusunun sesine kulak vererek kahkaha attim :)
-
pcdoktor636 bunu yazdı
benimde uyku süresi azaldı aldığım verim arttı
8-10 saat uyumak yerine 4-7 saat arası uyuyorum daha iyi alıyorum uykumu.
nasıl azaldı hocam seninki de benimki gibi otomatik mi azaldı yoksa uğraştın mı?
-
ne güzel işte hocam keşke bende de böyle birşeyler olsa.
-
CAgAtAy bunu yazdı
ne güzel işte hocam keşke bende de böyle birşeyler olsa.
hocam iyi de uykuya geçişim de zorlaştı, eskiden de zor geçerdim ama şimdi daha beter.
-
pcdoktor636 bunu yazdı
benimde uyku süresi azaldı aldığım verim arttı
8-10 saat uyumak yerine 4-7 saat arası uyuyorum daha iyi alıyorum uykumu.
bu şekil olanı ideal ama standart bir uyku düzenin olmalı.o zaman beden istediğin şekilde sana hizmet ediyor.uykun açık olursa sorun yok içindeki çalar saat insanı saatinde yatırıp kaldırıyor.
-
kendimi bildim bileli acayip uyurum bi bakmışsın gündüz uyuyorum bir bakmışsın gece. Uyku düzenim alt üst oldu. Zaten günlük 5 saat normal 7 saat en uygun 8 saat'e laf yok ve 8 saatin üstünde uyuyanlar sağlık açısından kötü.
-
HanDsomE bunu yazdı
kendimi bildim bileli acayip uyurum bi bakmışsın gündüz uyuyorum bir bakmışsın gece. Uyku düzenim alt üst oldu. ..................................
aynen hocam ben de öyleydim işte.
-
bir iş bul da çalış
