folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Uyku Tulumu Tavsiyesi



Uyku Tulumu Tavsiyesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigor
    zigor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek

    Müridler, bisiklet turlarında kullanmak için bir uyku tulumu almak istiyorum. 

    Şimdilik, bu havalarda kullanacağım, en düşük 0 derece de kullanırım herhalde. 

    Bana 0 derece de, yani kar yokken ama hava olabildiğinde soğukken içinde rahat bir şekilde uyuyabileceğim, uygun fiyatlı ve az yer kaplayan bir tulum önerebilir misiniz? 

    Husky markası çok popüler, zaten çadır olarak Husky Bizam alacağım. Ancak tuluma 200 lira para vermek de zor geliyor öğrenci bütçesiyle. 

    Ne önerirsiniz ? 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    n11 de vardı geçen çok ucuzdu ama ısıtmaz o 


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigor
    zigor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek

    n11 den almayı planlıyorum zaten, indirim kuponu satın alacağım, onunla 50 tl daha uyguna gelecek ama yine de model seçmek zor. Üstelik h. sonu kullanacağımdan kapsamlı bir şekil de araştıracak zaman da yok 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bladex38
    bladex38's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Takip


    Full Destek Notebook Onarım Merkezleri...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigor
    zigor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek

    Şunu almayı düşünüyorum : http://www.n11.com/husky-magnum-new-15c-uyku-tulumu-P11943835

    -2 dereceye kadar comfort yazıyor, extreme -15.

    Tulumlar da dikkat edilecek bir nokta var mı bilmiyorum ama yorum gelmezse muhtemelen bunu alacağım

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VisualBoy
    VisualBoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    Bildigim kadariyla anlatayim biraz;

    Ic malzemesi olarak 2 tur uyku tulumu var. Biri kus tuylerinden yapilma digeri ise elyaf. 2 sininde birbirine gore ustunlukleri var. Bende bir kaz tuyu birde elyaf var. Kaz tuyu tulum yanlis hatirlamiyorsam -30 -40 a kadar kullanilabiliyordu ancak islanirsa kurumasi zor; elyaf -15 dereceye kadar kullanilabiliyor ama kurumasi kolay. 

     

    Bende 1-2 gunluk bisiklet turlarinda kullandigim icin daha fazla bilgim yok. (Vermis oldugum bilgilerin yanlis olabilecegini unutmayiniz.)

    VisualBoy tarafından 17/Oca/14 12:32 tarihinde düzenlenmiştir

    HolyOne'a ulasinca, bildirecegim...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek
    zigor bunu yazdı

    n11 den almayı planlıyorum zaten, indirim kuponu satın alacağım, onunla 50 tl daha uyguna gelecek ama yine de model seçmek zor. Üstelik h. sonu kullanacağımdan kapsamlı bir şekil de araştıracak zaman da yok 

    n11 kod satılır hocam :D 


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morf1n
    morf1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2011
    Erkek

    bisiklet turu ve uyku tulumu olayını biraz daha açarmısın hocam ilgimi çekti,

    dağ taş dere tepe geziyorsun bisikletle ve geceleri ormanda uyku tulumunda uyuyarakmı geçiriyorsun

    enteresen hoşuma gitti, zorluğu olmuyormu hocam

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Çok amaçta kullanacağın bir tulum bu, ayrıca bu işlerde pek the north face'ten şaşma. funboy'luk yapmıyorum emin ol tnf olarak 1 ürün sahibi bile değilim ama harbiden biliyorum bu adamları sağlam yapıyorlar bu işi.

    http://www.hakelkamp.com/default.asp?git=9&urun=1022

    200'ü vericen rahat edeceksin.


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VisualBoy
    VisualBoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı

    Çok amaçta kullanacağın bir tulum bu, ayrıca bu işlerde pek the north face'ten şaşma. funboy'luk yapmıyorum emin ol tnf olarak 1 ürün sahibi bile değilim ama harbiden biliyorum bu adamları sağlam yapıyorlar bu işi.

    http://www.hakelkamp.com/default.asp?git=9&urun=1022

    200'ü vericen rahat edeceksin.

    Arkadas hakli "North Face" gercekten outdoor malzemelerde kalitelidir. Eger bulabilirsen Lafuma'da tavsiyedir.

    VisualBoy tarafından 17/Oca/14 01:18 tarihinde düzenlenmiştir

    HolyOne'a ulasinca, bildirecegim...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek

    ya bu tulumlarda uyumak rahatmıdır acaba evde de kullanılabilirmi  ki acaba ?  


    Nev-i Şahsına Münhasır.
Toplam Hit: 1765 Toplam Mesaj: 16