Uyku Tulumu Tavsiyesi
-
Müridler, bisiklet turlarında kullanmak için bir uyku tulumu almak istiyorum.
Şimdilik, bu havalarda kullanacağım, en düşük 0 derece de kullanırım herhalde.
Bana 0 derece de, yani kar yokken ama hava olabildiğinde soğukken içinde rahat bir şekilde uyuyabileceğim, uygun fiyatlı ve az yer kaplayan bir tulum önerebilir misiniz?
Husky markası çok popüler, zaten çadır olarak Husky Bizam alacağım. Ancak tuluma 200 lira para vermek de zor geliyor öğrenci bütçesiyle.
Ne önerirsiniz ?
-
n11 de vardı geçen çok ucuzdu ama ısıtmaz o
-
n11 den almayı planlıyorum zaten, indirim kuponu satın alacağım, onunla 50 tl daha uyguna gelecek ama yine de model seçmek zor. Üstelik h. sonu kullanacağımdan kapsamlı bir şekil de araştıracak zaman da yok
-
Takip
-
Şunu almayı düşünüyorum : http://www.n11.com/husky-magnum-new-15c-uyku-tulumu-P11943835
-2 dereceye kadar comfort yazıyor, extreme -15.
Tulumlar da dikkat edilecek bir nokta var mı bilmiyorum ama yorum gelmezse muhtemelen bunu alacağım
-
Bildigim kadariyla anlatayim biraz;
Ic malzemesi olarak 2 tur uyku tulumu var. Biri kus tuylerinden yapilma digeri ise elyaf. 2 sininde birbirine gore ustunlukleri var. Bende bir kaz tuyu birde elyaf var. Kaz tuyu tulum yanlis hatirlamiyorsam -30 -40 a kadar kullanilabiliyordu ancak islanirsa kurumasi zor; elyaf -15 dereceye kadar kullanilabiliyor ama kurumasi kolay.
Bende 1-2 gunluk bisiklet turlarinda kullandigim icin daha fazla bilgim yok. (Vermis oldugum bilgilerin yanlis olabilecegini unutmayiniz.)
VisualBoy tarafından 17/Oca/14 12:32 tarihinde düzenlenmiştir -
zigor bunu yazdı
n11 den almayı planlıyorum zaten, indirim kuponu satın alacağım, onunla 50 tl daha uyguna gelecek ama yine de model seçmek zor. Üstelik h. sonu kullanacağımdan kapsamlı bir şekil de araştıracak zaman da yok
n11 kod satılır hocam :D
-
bisiklet turu ve uyku tulumu olayını biraz daha açarmısın hocam ilgimi çekti,
dağ taş dere tepe geziyorsun bisikletle ve geceleri ormanda uyku tulumunda uyuyarakmı geçiriyorsun
enteresen hoşuma gitti, zorluğu olmuyormu hocam
-
Çok amaçta kullanacağın bir tulum bu, ayrıca bu işlerde pek the north face'ten şaşma. funboy'luk yapmıyorum emin ol tnf olarak 1 ürün sahibi bile değilim ama harbiden biliyorum bu adamları sağlam yapıyorlar bu işi.
http://www.hakelkamp.com/default.asp?git=9&urun=1022
200'ü vericen rahat edeceksin. -
Zeytun-i bunu yazdı
Çok amaçta kullanacağın bir tulum bu, ayrıca bu işlerde pek the north face'ten şaşma. funboy'luk yapmıyorum emin ol tnf olarak 1 ürün sahibi bile değilim ama harbiden biliyorum bu adamları sağlam yapıyorlar bu işi.
http://www.hakelkamp.com/default.asp?git=9&urun=1022
200'ü vericen rahat edeceksin.Arkadas hakli "North Face" gercekten outdoor malzemelerde kalitelidir. Eger bulabilirsen Lafuma'da tavsiyedir.
VisualBoy tarafından 17/Oca/14 01:18 tarihinde düzenlenmiştir -
ya bu tulumlarda uyumak rahatmıdır acaba evde de kullanılabilirmi ki acaba ?
