Uykum Gelmiyor
-
bu gece hiç uyumayacağım, yarında.Yarın gece 9 da yatacağım.Böylelikle güzel güzel uykulara dalabilirim sanırım.
Sorun uykumun gelmemesi değil.Uykum geliyor, fakat geldiğinde kaçıyor.Yani tam uykum geliyor, yatınca pat hiç birşeyim yok.Bende dayanabilirsem uymayacağım.Yada biraz uyuyu erken kalkarım yarın.
-
Enerji sarfetmediğin için böyle oluyor hoca. düzenli spor yap gece mışıl mışıl uyursun.
-
3 gün saati kur sabah 5 de kalk bak nası yatoysun 4. gün saat 11de
-
http://tr.wikipedia.org/wiki/%C3%87ok_fazl%C4%B1_uyku
Bunu uygula bak uyumamaktan nasıl soğuyorsun, bıraktığında vücut su ister gibi uyku istiyor
-
Hoca aynı problem bendede var saat 4-5 olmadan yatamıyorum 11-12 gibide geri kalkıyorum gün içinde cok enerji sarfediyorum kostruyorum maç yapıyorum ama genede uyuyamıyorum
-
4-5 gibi yatıyorum 8-9 gibi kalkıyorum, durumumdan şikayetçi değilim..
-
sıkılacağın bir kitabı yatağın üzerinde 5 dakika okumaya çalış.
-
İlk mesajında da söylemişsin zaten okulu salladığını. Kafan çok doludur ve kafanın dolu olmasının nedeni de boş olmasıdır. Yani yapman gereken bir şeyler var fakat yapmadığın için sen farkında olmadan seni içten içe bitiriyor. Ben de senin gibiyim; 1 ay sonra lys var fakat 1,5 aydır kitaba kaleme dokunduğum yok, daha kötüsü ise aşığım. Ve bu beni içten içe bititriyor...
Liseye hayatım boyunca günlerim kabus gibi geçti, ne uyuyabiliyordum ne uyanabiliyordum, tabi erken uyanmak zorundaydım; 7.30da. Gerçekten durumunu çok iyi anlıyorum, çok boktan bir durum. Bir şeylerle uğraşırsan geçecektir hocam. Hiçbir şeyi dert etme...
-
carpe noctem :D cik eglen hoca
-
ders calıs hocam.. şaka yapmıyorum. otur beceremediğin bir ders içn uğraş.. ikii üç dakikaya basar sıkıntı seni.. esnemeye başlarsın..
