

Uzayda Hayat Var Mı? - 3D Animasyon
-
walla vidyoyu yeni izledim güzelmiş
-
hocam çok güzel olmş bişe sorcam bunu hangi programla yaptın bide ne kadar zamanını aldı acaba
-
aferin demişmiydim ;)
-
herkese telekkür ederim:)
SilenC3 bunu yazdı:
-----------------------------
bunu hangi programla yaptın bide ne kadar zamanını aldı acaba
-----------------------------3Ds Max de modelleme ve animasyonu, Ulead Video Studio da ise kurgusunu yaptım. 2 günümü falan aldı
-
kuzeeeeeeeeeeen =B
-
hoca güzel olmuş darısı hentai ve animelerin başına :)
-
habib_mx_tr bunu yazdı:
-----------------------------
hentai ve animelerin başına :)
-----------------------------:D:D:D
-
güzel olmuş hocam ellerine sağlık
Toplam Hit: 4105 Toplam Mesaj: 19