folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Uzaydan Ayyıldız Gözüküooooo



Uzaydan Ayyıldız Gözüküooooo

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    Bizim Türkler uzaylılara inat yapmış sanırsam..

    http://maps.google.com/maps?ll=37.225145,42.356039&spn=0.005096,0.007522&t=k&hl=en

    Yakınlaştırıp bakın arkadaşlar soldaki bardan..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    Aq adamlar her istedii yeri görüolar.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    güneydoğuda bi yerde o.bi araelle yapılmamış mucize falan diolardı da elle yapılmıştuır.hrhalde.güneydoğuda nerde acaba orası..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    abi adamların her istediğini görmesi olağanüstü bişi deilki bizde dandikte olsa bi uydu koysak bizde görürüz ki var galiba öle bişiler bizdede .

    ... sorcerer & musket ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    hoja daha önce verildiydi çok yerde :D ama güsel bişey böle etkileyici en güselinden. ben burayı bulip bi el sallim size :D

    kendinize ayığ olunuz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pc_worm
    pc_worm's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2002
    Erkek
    Güzel buluş tebrikler, ben sadece kıbrıs'ın turistik yerlerine bakmıştım :D Ama helal olsun, harbi iyi düşünüp bulmuşsun.

    jack daniels 160 yaşında
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    Höh! Bu koordinata kim rastlamış la böle :) Ya da orayı yapanlar bakmıştır bizim ay yıldız görünüyo mu diye :)

    -La hele aç bi şu gıgılı bizim ay yıldız görinii mi ?
    -Du baham hele ağam..
    -Bah baalım..
    -Açıliii açıliii...
    -Hadi la çabıh ol..
    -Agam bizim buranın kırdinatı neydi yov ?
    - 37.225145,42.356039 e 0.005096,0.007522 'di herhalde ne bilem lov siz yaptınız ay yıldızııı..
    -He baham dur ağam..
    Çıktıııııııı Çıktııııııııııııııııııı Vallaha Çıktı Billaha Çıktı! Ağam Görünii Görüniii Bizim Yaputımız.. Voy beaa!
    -Ne güzelde görünüyor Ya Rabb'iii!!

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    hacı bunda bişe yokki, yakınlaştırınca bizim evde gözüküyo, ben çıkıp UZAYDAN BİZİM EV GÖZÜKÜYO diyommu?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    teomanyak
    teomanyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    zoom'la biraz oynayinca burasinin sirnak/cizre tarafi oldugu görünüyor suriye sinira yakin bir yerde.

    http://img472.imageshack.us/img472/5559/sirnak9xs.gif
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    güzellll
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_COMMANDO
    the_COMMANDO's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    askerler tarafından yapılmış oldugu kesin
    bunun gibi yazılar birçok birligin yakınındakı veya içinde ki tepelere yapılır benım
    acemi alayında da ''her türk asker dogar'' ve Ata nın portresi yazılmıştı tepeye
    abartlacak bişey degil
    ama çok hoş

    Dalımızı Kıranın Ormanına DÖK BENZİNİ YAK HEPSİNİ
Toplam Hit: 3305 Toplam Mesaj: 12