Uzaylılar Gerçek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    ottomanmurat bunu yazdı

    Uzaylı Varmı yokmu bilinmez ama 18000 alem var bunlarin içinde mutlaka dünyadakilerden başkaları da var ama bu bize gösterilen hep 30 40 cm lik oyuncaga benzeyen benzetmeler gibi abd kurgusu degildir sanırım zira bütün uzaylıları neden abd buluyor neden dünyada birsürü ulke varken gidip abd ye düşüyorlar abd buluyor saklıyor araştırıyor  abd gidip uzaydan kendi mi getiroyorda hep uzaylılar onlarda yada ufolar hep onlarin ülkede duşuyor vuruluyor neden uzaylılar hep aynı tip uzay gemileri aynı tür peki milyarlarca yil var olan dünyada neden bu kadar cok insan canlı varken uzayılar bu kadar az çıftleşmeyi cogalmayı mı sevmiyorlar uzay gemilerinde neden iki 3 kişi başka dünyalara gidiyor gemileri o kadar büyükken 30 40 cm varlıklar 100 200 kişi dolabilir biz bir otobüse 300 kişi biniyoruz bunlar binemiyor mu madem uzaylılar vars uzay gemileri varsa bunlar neden hiç çıkmıyor basina yada tanıtlmıyor motoru vs neyle çalışıyor diye petrolle degildir galiba hava ile yada başka madde ile dir kesin madem böyle ise abd neden hala petrol için enerji için arabistana yalakalık yapıyor besliyor bence bunlarin hepsi kurgu abd dünya ile dalga geçip oyun uynuyor madem abd o kadar bilimci ise cinleri cinlerin alemini bulsun saniyede dünya nin öbür ucuna giden cinleri neden merak etmiyor araştırmıyor.

    Say 18000'i hacı biz bekleriz.


    while (1<2)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaksi
    manyaksi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek
    ottomanmurat bunu yazdı

    Uzaylı Varmı yokmu bilinmez ama 18000 alem var bunlarin içinde mutlaka dünyadakilerden başkaları da var ama bu bize gösterilen hep 30 40 cm lik oyuncaga benzeyen benzetmeler gibi abd kurgusu degildir sanırım zira bütün uzaylıları neden abd buluyor neden dünyada birsürü ulke varken gidip abd ye düşüyorlar abd buluyor saklıyor araştırıyor  abd gidip uzaydan kendi mi getiroyorda hep uzaylılar onlarda yada ufolar hep onlarin ülkede duşuyor vuruluyor neden uzaylılar hep aynı tip uzay gemileri aynı tür peki milyarlarca yil var olan dünyada neden bu kadar cok insan canlı varken uzayılar bu kadar az çıftleşmeyi cogalmayı mı sevmiyorlar uzay gemilerinde neden iki 3 kişi başka dünyalara gidiyor gemileri o kadar büyükken 30 40 cm varlıklar 100 200 kişi dolabilir biz bir otobüse 300 kişi biniyoruz bunlar binemiyor mu madem uzaylılar vars uzay gemileri varsa bunlar neden hiç çıkmıyor basina yada tanıtlmıyor motoru vs neyle çalışıyor diye petrolle degildir galiba hava ile yada başka madde ile dir kesin madem böyle ise abd neden hala petrol için enerji için arabistana yalakalık yapıyor besliyor bence bunlarin hepsi kurgu abd dünya ile dalga geçip oyun uynuyor madem abd o kadar bilimci ise cinleri cinlerin alemini bulsun saniyede dünya nin öbür ucuna giden cinleri neden merak etmiyor araştırmıyor.

    her olay gibi buda dine baglanmış alemler felan filan din olmadan bişey düşünemez olmuşuz..

    her boku dine yormadan hareket edemiyoruz.... onsuz düşünülemiyor 

    hee bu arada ben uzaylı gördüm hatta haberleri yapıldı DAMACANA SİKİYODU.. :D bunun cansız manken siken modelleri de var :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mungabunga
    mungabunga's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2011
    Erkek
    Slothere bunu yazdı
    mungabunga bunu yazdı

    KOCAMAN uzayda geziniyorlar bula bula dünyamızda kaybolup düşüyorlar.

     

    hiç bir kuvvet ve mecal beni uzaylılara inandıramaz..yoktur ve olamazlar

    ama olabilir de (benim demem bu kadar hadi görüşürüz)

    :) Kendinizden ne kadar da eminsiniz. Bunu neye dayandırdığınızı merak etmiyor değilim. Ama az çok tahmin ediyorum o sebeple irdelemeyeceğim.

    Konuyu tartışmak için belirli bir birikim şart. Fakat ne hikmetse konu hakkında birikimi olmayan adam, olan adamdan daha çok fikir ortaya atıyor. Kendinden birikimi olan adamdan daha fazla emin oluyor. Cahil cesareti. Her zamanki meseleler. Oldu mu hemen olmalı, olmadı mı hiç yok demektir genellemesini birikimi olan adam yapmaz.

    Adamın yayınladığı fotoğraflara gelince; doğru olduğuna inanmıyorum. Zaten sahte olduğu da çok geçmeden açıklandı.

    kendimden ne kadar emin olduğumu merak etmişsiniz. anlatacağım..ilk mesajımda yaptığım bir espiriydi.. bunu okuyan herkes anlamıştır... her neyse ... bilindiği gibi bu tür konular her forumda espiriye açıktır. her zamanda böyle olmuştur.. uzaylılarla ilgili kesin bir kanıt olmadığı sürece, bir mit olmaya komplolar olmaya devam edecektir. ben inanırım inanmam benim şahis düşüncemdir..eğer sizin varlığa ilişkin bir deliliniz varsa buyrun açıklayın biz de destek olalım.
    ben uzun yıllar boyunca uzaylılar hakkında her türlü yazıyı araştırmaları takip etmiş biriyim... bir çok kişiyle de görüşmüşüm.. burada dillendirmeyeceğim.. fakat size şöyle bir çıkarımda bulunabilirim

    ben uzaylıların varlığını mümkün görmüyorum. Varlıklarının kanıtlanmasını da olası görmüyorum.. ve olasılığı pek zayıftır. bilimsel olan yol budur. bilimsel olmak sadece neyin olası neyin daha az olası olduğunu söylemektir. her zaman olanaklı ve olanaksızı kanıtlamaya çalışmak değil, ne kastettiğimi belirtmek için şunu söyleyebilirim. çevremde gördüğüm dünya konusunda bildiklerime dayanarak, uçan daireler , uzaylılar vs.. hakkındaki haberlerin dünyasal zekanın bilinen irrasyonel özelliklerinden kaynaklanmış olmasının, dünya ötesi zekanın bilinmeyen akılcılığından kaynaklanmasından daha olası olduğunu düşünüyorum. yalnızca daha olası.. o kadar. Bu iyi bir tahmindir. her zaman yanlış çıkarsa başka olanakları düşünmemiz gerektiğini akılda tutarak en olası açıklamayı tahmin etmeye çalışmak daha mantıklıdır.. 

     

     

     

     


    ve bu konuda başka bir şey söylemeyeceğim...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Haydarberk
    Haydarberk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2011
    Erkek
    manyaksi bunu yazdı
    ottomanmurat bunu yazdı

    Uzaylı Varmı yokmu bilinmez ama 18000 alem var bunlarin içinde mutlaka dünyadakilerden başkaları da var ama bu bize gösterilen hep 30 40 cm lik oyuncaga benzeyen benzetmeler gibi abd kurgusu degildir sanırım zira bütün uzaylıları neden abd buluyor neden dünyada birsürü ulke varken gidip abd ye düşüyorlar abd buluyor saklıyor araştırıyor  abd gidip uzaydan kendi mi getiroyorda hep uzaylılar onlarda yada ufolar hep onlarin ülkede duşuyor vuruluyor neden uzaylılar hep aynı tip uzay gemileri aynı tür peki milyarlarca yil var olan dünyada neden bu kadar cok insan canlı varken uzayılar bu kadar az çıftleşmeyi cogalmayı mı sevmiyorlar uzay gemilerinde neden iki 3 kişi başka dünyalara gidiyor gemileri o kadar büyükken 30 40 cm varlıklar 100 200 kişi dolabilir biz bir otobüse 300 kişi biniyoruz bunlar binemiyor mu madem uzaylılar vars uzay gemileri varsa bunlar neden hiç çıkmıyor basina yada tanıtlmıyor motoru vs neyle çalışıyor diye petrolle degildir galiba hava ile yada başka madde ile dir kesin madem böyle ise abd neden hala petrol için enerji için arabistana yalakalık yapıyor besliyor bence bunlarin hepsi kurgu abd dünya ile dalga geçip oyun uynuyor madem abd o kadar bilimci ise cinleri cinlerin alemini bulsun saniyede dünya nin öbür ucuna giden cinleri neden merak etmiyor araştırmıyor.

    her olay gibi buda dine baglanmış alemler felan filan din olmadan bişey düşünemez olmuşuz..

    her boku dine yormadan hareket edemiyoruz.... onsuz düşünülemiyor 

    hee bu arada ben uzaylı gördüm hatta haberleri yapıldı DAMACANA SİKİYODU.. :D bunun cansız manken siken modelleri de var :D

    adam haklı


    Eğer internetten pornoyu kaldırırsanız geriye sadece www.pornomuzugeriverin.com sitesi kalır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek
    mungabunga bunu yazdı
    Slothere bunu yazdı
    mungabunga bunu yazdı

    KOCAMAN uzayda geziniyorlar bula bula dünyamızda kaybolup düşüyorlar.

     

    hiç bir kuvvet ve mecal beni uzaylılara inandıramaz..yoktur ve olamazlar

    ama olabilir de (benim demem bu kadar hadi görüşürüz)

    :) Kendinizden ne kadar da eminsiniz. Bunu neye dayandırdığınızı merak etmiyor değilim. Ama az çok tahmin ediyorum o sebeple irdelemeyeceğim.

    Konuyu tartışmak için belirli bir birikim şart. Fakat ne hikmetse konu hakkında birikimi olmayan adam, olan adamdan daha çok fikir ortaya atıyor. Kendinden birikimi olan adamdan daha fazla emin oluyor. Cahil cesareti. Her zamanki meseleler. Oldu mu hemen olmalı, olmadı mı hiç yok demektir genellemesini birikimi olan adam yapmaz.

    Adamın yayınladığı fotoğraflara gelince; doğru olduğuna inanmıyorum. Zaten sahte olduğu da çok geçmeden açıklandı.

    kendimden ne kadar emin olduğumu merak etmişsiniz. anlatacağım..ilk mesajımda yaptığım bir espiriydi.. bunu okuyan herkes anlamıştır... her neyse ... bilindiği gibi bu tür konular her forumda espiriye açıktır. her zamanda böyle olmuştur.. uzaylılarla ilgili kesin bir kanıt olmadığı sürece, bir mit olmaya komplolar olmaya devam edecektir. ben inanırım inanmam benim şahis düşüncemdir..eğer sizin varlığa ilişkin bir deliliniz varsa buyrun açıklayın biz de destek olalım.
    ben uzun yıllar boyunca uzaylılar hakkında her türlü yazıyı araştırmaları takip etmiş biriyim... bir çok kişiyle de görüşmüşüm.. burada dillendirmeyeceğim.. fakat size şöyle bir çıkarımda bulunabilirim

    ben uzaylıların varlığını mümkün görmüyorum. Varlıklarının kanıtlanmasını da olası görmüyorum.. ve olasılığı pek zayıftır. bilimsel olan yol budur. bilimsel olmak sadece neyin olası neyin daha az olası olduğunu söylemektir. her zaman olanaklı ve olanaksızı kanıtlamaya çalışmak değil, ne kastettiğimi belirtmek için şunu söyleyebilirim. çevremde gördüğüm dünya konusunda bildiklerime dayanarak, uçan daireler , uzaylılar vs.. hakkındaki haberlerin dünyasal zekanın bilinen irrasyonel özelliklerinden kaynaklanmış olmasının, dünya ötesi zekanın bilinmeyen akılcılığından kaynaklanmasından daha olası olduğunu düşünüyorum. yalnızca daha olası.. o kadar. Bu iyi bir tahmindir. her zaman yanlış çıkarsa başka olanakları düşünmemiz gerektiğini akılda tutarak en olası açıklamayı tahmin etmeye çalışmak daha mantıklıdır.. 

     

     

     

     

    Açıklaman hala daha kesin olarak belirttiğin "olamazlar" sözünü açıklamıyor. Bilimsel açıdan yaklaşacaksan, o standartlara uygun düşüneceksen bu kadar kesin açıklamalar yapmaman gerekiyor. Elbette elinde bu tezi çürütecek ya da destekleyecek sağlam kanıtların yoksa. Belki hatalı ifade kullanımı ya da yazılı iletişimden ötürü esas söylenmek istenenin karşıya düzgünce aktarılamaması buna sebep olmuş olabilir. Onun dışında ben senin düşüncene saygı duyarım. İsteyen istediği gibi düşünebilir bu kimseyi alakadar etmez.

    Bahsettiğin gibi uçan kaçan, ışıklar saçan UFO'lara sahip uzaylılara bende inanmıyorum. Ama uzaylı diye isimlendirdiğimiz başka yaşam formlarının başka yerlerde olabileceğini düşünüyorum. Belki bu yaşam formları insan gibi bir varlık olmayacak. Belki bir balık olacak, bir parazit olacak ya da çok biçimsiz yağ tulumu gibi sürünen, sıvı formda başka bir şey olacak orası hayal gücüne kalmış. Bizim en temel hatamız uzaylı deyince direk insan üzerinden resmetme çalışmaları yapmamız. Farkındaysan piyasada dolanan tüm "uzaylı" resimleri nedense zamanında Holywood filmlerinde resmedilenlere benziyor. Çünkü zamanında kamuoyunun zihnine uzaylı budur diye tanımlama yapıldı. İnsanların beklentisi de o yönde gelişti. Biraz daha açık olmak, farklı düşünmek lazım. Bugün uzay araştırmaları yapanlar, analiz yapanlar binalar dikmiş, arabalar üretmiş bir yaşam formu aramıyor. Belki böylesi de var bunu bilemeyiz. Ama en temel olan, bence en doğru olan farklı bir açıdan bir "yaşamın" olup olmadığını sorgulamak.

    Austen tarafından 31/Eki/14 19:29 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    manyaksi bunu yazdı
    ottomanmurat bunu yazdı

    Uzaylı Varmı yokmu bilinmez ama 18000 alem var bunlarin içinde mutlaka dünyadakilerden başkaları da var ama bu bize gösterilen hep 30 40 cm lik oyuncaga benzeyen benzetmeler gibi abd kurgusu degildir sanırım zira bütün uzaylıları neden abd buluyor neden dünyada birsürü ulke varken gidip abd ye düşüyorlar abd buluyor saklıyor araştırıyor  abd gidip uzaydan kendi mi getiroyorda hep uzaylılar onlarda yada ufolar hep onlarin ülkede duşuyor vuruluyor neden uzaylılar hep aynı tip uzay gemileri aynı tür peki milyarlarca yil var olan dünyada neden bu kadar cok insan canlı varken uzayılar bu kadar az çıftleşmeyi cogalmayı mı sevmiyorlar uzay gemilerinde neden iki 3 kişi başka dünyalara gidiyor gemileri o kadar büyükken 30 40 cm varlıklar 100 200 kişi dolabilir biz bir otobüse 300 kişi biniyoruz bunlar binemiyor mu madem uzaylılar vars uzay gemileri varsa bunlar neden hiç çıkmıyor basina yada tanıtlmıyor motoru vs neyle çalışıyor diye petrolle degildir galiba hava ile yada başka madde ile dir kesin madem böyle ise abd neden hala petrol için enerji için arabistana yalakalık yapıyor besliyor bence bunlarin hepsi kurgu abd dünya ile dalga geçip oyun uynuyor madem abd o kadar bilimci ise cinleri cinlerin alemini bulsun saniyede dünya nin öbür ucuna giden cinleri neden merak etmiyor araştırmıyor.

    her olay gibi buda dine baglanmış alemler felan filan din olmadan bişey düşünemez olmuşuz..

    her boku dine yormadan hareket edemiyoruz.... onsuz düşünülemiyor 

    hee bu arada ben uzaylı gördüm hatta haberleri yapıldı DAMACANA SİKİYODU.. :D bunun cansız manken siken modelleri de var :D

    Burada dine Bagladıgım Yok Sadece Bu evrende Yanlız olmadigimiz kesin..

    iyi Damacanayi Sikmiş Sana yeltenmemiş yoksa halin perişan olurdu.

     


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TR-SCOPJE
    TR-SCOPJE's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2012
    Erkek

    Yav bu Uzaylılar parmaklarından parmaklarından işiyorlarmış diyorlar doğru mudur _?


    Yargılamak için bilmek, bilmek için anlamak, anlamak için dinlemek gerekir...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emuxa
    emuxa's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    TR-SCOPJE bunu yazdı

    Yav bu Uzaylılar parmaklarından parmaklarından işiyorlarmış diyorlar doğru mudur _?

    yok o yalan da ben geçenlerde uzay gemisi gördüm üstünde yazı vardı Ka-Fa 1500 diye birşey yazıyordu sonra birde yıldız olup kayboldu :S


    01100101 01101101 01110101 01111000 01100001
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaksi
    manyaksi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek
    ottomanmurat bunu yazdı
    manyaksi bunu yazdı
    ottomanmurat bunu yazdı

    Uzaylı Varmı yokmu bilinmez ama 18000 alem var bunlarin içinde mutlaka dünyadakilerden başkaları da var ama bu bize gösterilen hep 30 40 cm lik oyuncaga benzeyen benzetmeler gibi abd kurgusu degildir sanırım zira bütün uzaylıları neden abd buluyor neden dünyada birsürü ulke varken gidip abd ye düşüyorlar abd buluyor saklıyor araştırıyor  abd gidip uzaydan kendi mi getiroyorda hep uzaylılar onlarda yada ufolar hep onlarin ülkede duşuyor vuruluyor neden uzaylılar hep aynı tip uzay gemileri aynı tür peki milyarlarca yil var olan dünyada neden bu kadar cok insan canlı varken uzayılar bu kadar az çıftleşmeyi cogalmayı mı sevmiyorlar uzay gemilerinde neden iki 3 kişi başka dünyalara gidiyor gemileri o kadar büyükken 30 40 cm varlıklar 100 200 kişi dolabilir biz bir otobüse 300 kişi biniyoruz bunlar binemiyor mu madem uzaylılar vars uzay gemileri varsa bunlar neden hiç çıkmıyor basina yada tanıtlmıyor motoru vs neyle çalışıyor diye petrolle degildir galiba hava ile yada başka madde ile dir kesin madem böyle ise abd neden hala petrol için enerji için arabistana yalakalık yapıyor besliyor bence bunlarin hepsi kurgu abd dünya ile dalga geçip oyun uynuyor madem abd o kadar bilimci ise cinleri cinlerin alemini bulsun saniyede dünya nin öbür ucuna giden cinleri neden merak etmiyor araştırmıyor.

    her olay gibi buda dine baglanmış alemler felan filan din olmadan bişey düşünemez olmuşuz..

    her boku dine yormadan hareket edemiyoruz.... onsuz düşünülemiyor 

    hee bu arada ben uzaylı gördüm hatta haberleri yapıldı DAMACANA SİKİYODU.. :D bunun cansız manken siken modelleri de var :D

    Burada dine Bagladıgım Yok Sadece Bu evrende Yanlız olmadigimiz kesin..

    iyi Damacanayi Sikmiş Sana yeltenmemiş yoksa halin perişan olurdu.

     

    bu senin için değil genel olarak söyledim bi konu aç transformers de adam dine baglar büzüklerin efendisi de dine baglar...  eşşeğin ara kazugu de dine baglar sıç dine baglar evrende yalnız olup olmamakla ilgili kesin konuşamam  hiçbir şey için konuşamam..

    18000 alem den bahsetmişsin bu hangi bilim kitabında geçiyo benim haberim yok kaynak gösterirsen sevinirim..

    bu arada içimizde bulunan insan kılığında ki uzaylılardan bahsettim damacanayı siken sadece beni değil canlı cansız kimi bulsa perişan ederdi parçalardı yok ederdi 

    adam nefes alsın yeter prensibinin bile üstüne çıkmış :D  

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mungabunga
    mungabunga's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2011
    Erkek
    Slothere bunu yazdı
    mungabunga bunu yazdı
    Slothere bunu yazdı
    mungabunga bunu yazdı

    KOCAMAN uzayda geziniyorlar bula bula dünyamızda kaybolup düşüyorlar.

     

    hiç bir kuvvet ve mecal beni uzaylılara inandıramaz..yoktur ve olamazlar

    ama olabilir de (benim demem bu kadar hadi görüşürüz)

    :) Kendinizden ne kadar da eminsiniz. Bunu neye dayandırdığınızı merak etmiyor değilim. Ama az çok tahmin ediyorum o sebeple irdelemeyeceğim.

    Konuyu tartışmak için belirli bir birikim şart. Fakat ne hikmetse konu hakkında birikimi olmayan adam, olan adamdan daha çok fikir ortaya atıyor. Kendinden birikimi olan adamdan daha fazla emin oluyor. Cahil cesareti. Her zamanki meseleler. Oldu mu hemen olmalı, olmadı mı hiç yok demektir genellemesini birikimi olan adam yapmaz.

    Adamın yayınladığı fotoğraflara gelince; doğru olduğuna inanmıyorum. Zaten sahte olduğu da çok geçmeden açıklandı.

    kendimden ne kadar emin olduğumu merak etmişsiniz. anlatacağım..ilk mesajımda yaptığım bir espiriydi.. bunu okuyan herkes anlamıştır... her neyse ... bilindiği gibi bu tür konular her forumda espiriye açıktır. her zamanda böyle olmuştur.. uzaylılarla ilgili kesin bir kanıt olmadığı sürece, bir mit olmaya komplolar olmaya devam edecektir. ben inanırım inanmam benim şahis düşüncemdir..eğer sizin varlığa ilişkin bir deliliniz varsa buyrun açıklayın biz de destek olalım.
    ben uzun yıllar boyunca uzaylılar hakkında her türlü yazıyı araştırmaları takip etmiş biriyim... bir çok kişiyle de görüşmüşüm.. burada dillendirmeyeceğim.. fakat size şöyle bir çıkarımda bulunabilirim

    ben uzaylıların varlığını mümkün görmüyorum. Varlıklarının kanıtlanmasını da olası görmüyorum.. ve olasılığı pek zayıftır. bilimsel olan yol budur. bilimsel olmak sadece neyin olası neyin daha az olası olduğunu söylemektir. her zaman olanaklı ve olanaksızı kanıtlamaya çalışmak değil, ne kastettiğimi belirtmek için şunu söyleyebilirim. çevremde gördüğüm dünya konusunda bildiklerime dayanarak, uçan daireler , uzaylılar vs.. hakkındaki haberlerin dünyasal zekanın bilinen irrasyonel özelliklerinden kaynaklanmış olmasının, dünya ötesi zekanın bilinmeyen akılcılığından kaynaklanmasından daha olası olduğunu düşünüyorum. yalnızca daha olası.. o kadar. Bu iyi bir tahmindir. her zaman yanlış çıkarsa başka olanakları düşünmemiz gerektiğini akılda tutarak en olası açıklamayı tahmin etmeye çalışmak daha mantıklıdır.. 

     

     

     

     

    Açıklaman hala daha kesin olarak belirttiğin "olamazlar" sözünü açıklamıyor. Bilimsel açıdan yaklaşacaksan, o standartlara uygun düşüneceksen bu kadar kesin açıklamalar yapmaman gerekiyor. Elbette elinde bu tezi çürütecek ya da destekleyecek sağlam kanıtların yoksa. Belki hatalı ifade kullanımı ya da yazılı iletişimden ötürü esas söylenmek istenenin karşıya düzgünce aktarılamaması buna sebep olmuş olabilir. Onun dışında ben senin düşüncene saygı duyarım. İsteyen istediği gibi düşünebilir bu kimseyi alakadar etmez.

    Bahsettiğin gibi uçan kaçan, ışıklar saçan UFO'lara sahip uzaylılara bende inanmıyorum. Ama uzaylı diye isimlendirdiğimiz başka yaşam formlarının başka yerlerde olabileceğini düşünüyorum. Belki bu yaşam formları insan gibi bir varlık olmayacak. Belki bir balık olacak, bir parazit olacak ya da çok biçimsiz yağ tulumu gibi sürünen, sıvı formda başka bir şey olacak orası hayal gücüne kalmış. Bizim en temel hatamız uzaylı deyince direk insan üzerinden resmetme çalışmaları yapmamız. Farkındaysan piyasada dolanan tüm "uzaylı" resimleri nedense zamanında Holywood filmlerinde resmedilenlere benziyor. Çünkü zamanında kamuoyunun zihnine uzaylı budur diye tanımlama yapıldı. İnsanların beklentisi de o yönde gelişti. Biraz daha açık olmak, farklı düşünmek lazım. Bugün uzay araştırmaları yapanlar, analiz yapanlar binalar dikmiş, arabalar üretmiş bir yaşam formu aramıyor. Belki böylesi de var bunu bilemeyiz. Ama en temel olan, bence en doğru olan farklı bir açıdan bir "yaşamın" olup olmadığını sorgulamak.

    ilk mesajımda değindiğim espirinin kaynağı bu cümledir "gulyabani diye bir şey yoktur. olamaz.. ama olabilirde"
    teşbihte espiri yaptığımı yineliyorum.

    ikinci parağrafta anlattıklarınızla hemfikirim. sizin de bahsettiğiniz gibi e.t kılıklı uçan daireler hakkındaki uydurma haberlele ilgiliydi.

    diğer taraftan, evrim sürecinin işleyebilme "olanağının" mümkün "olabildiği" uzayın derinliklerinde spiralli yapıdaki canlılardan tutun, daha önce karşılaşmadığımız hem iç hem de dış formu farklı olan oksijen, azot karbon gibi canlıların yaşamlarını sürdüren bileşiklere ihtiyaç duymayan varlıkların var olmaları pekala mümkün olabilir.  bundan 10-20 yıl kadar önce marsın yapısının taş toprak ve altında ateş küreden ibaret sanıyorduk...ama bugün baktığımızda mars'ın hemen altında buz tabakasının olduğunu yeni yeni keşfediyoruz.. onun da altında bizi nelerin beklediğini zamanla bize bilim gösterecektir...astrofizik yasaları bize bu noktada sadece öngörüde bulunabiliyor. yerinde inceleme imkanlarının mümkün olduğu gelecekte, gezegenleri daha kapsamlı inceleyebilme imkanı olacaktır....
    çünkü gerçeklik oralardadır...yok diye bir kenara atmak akıl işi değildir... saygılarımla

     

     


    ve bu konuda başka bir şey söylemeyeceğim...
Toplam Hit: 11087 Toplam Mesaj: 78