Uzaylılar Türkçe Konuşuyor
-
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
Haber doğru beyler :|
http://img91.imageshack.us/i/p7200952400x553bp6gr5.jpg/
-----------------------------Hoca bune bu kadar açık kanıt area 51 de bile yoktur
-
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
Haber doğru beyler :|
http://img91.imageshack.us/i/p7200952400x553bp6gr5.jpg/
-----------------------------Haha :D:D
-
Ben Ögrettim Onlara Türkçeyi :D
-
hocam paylaşım için tsk + rep fakat ufak bi yanlışlık var haberde 2000 değil 2001 olacak yıl
-
selamun aleykum demeyen uzaylıya türkçe konuşuyo demem
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------x-files bunu yazdı:
-----------------------------
mustafa topaloğlu öğretmiştir.
-----------------------------hacı esprimi anlamsızlştırdın saniyeyle mahfettin hayatımı yaptığın ayıptır
-----------------------------hayat saniyelerden ibaret hoca
-
Nikoteen bunu yazdı:
-----------------------------
hocam paylaşım için tsk + rep fakat ufak bi yanlışlık var haberde 2000 değil 2001 olacak yıl
-----------------------------haber (ispanyol istihbaratı ) öyle diyo ama tabi sen şahitsen değiştirelim hocam
-
sol taşşağımda çiftetelli oynuyor.
