folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Uzaylılar Ve Türkler Kankaymış:D



Uzaylılar Ve Türkler Kankaymış:D

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    bandit hiç oranı buranı yırtma (:

    ---
    Belki de student hocanın dediği gibi uçanın ve kaçanın kurtulamadığı Türkler, uzaylıları becermistir ve çıkan kırma ırka kürd adını vermişlerdir :D


    sanılanın aksine...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandit
    Bandit's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    NighT-7 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bandit hiç oranı buranı yırtma (:

    ---
    Belki de student hocanın dediği gibi uçanın ve kaçanın kurtulamadığı Türkler, uzaylıları becermistir ve çıkan kırma ırka kürd adını vermişlerdir :D


    -----------------------------

    bende sana gayacam:D:D


    * Bugün Türk-Kürt yarın ÖzTürk-Arap Türkü- sonra İşçi-Memur en son Ali-Veli-Mehmet... Ahmet Kaya
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    Bandit bunu yazdı:
    -----------------------------
    NighT-7 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bandit hiç oranı buranı yırtma (:

    ---
    Belki de student hocanın dediği gibi uçanın ve kaçanın kurtulamadığı Türkler, uzaylıları becermistir ve çıkan kırma ırka kürd adını vermişlerdir :D
    -----------------------------

    bende sana gayacam:D:D
    -----------------------------
    açtığın konunun hemen peşine attığın msjdan ne mal olduğun belli zaten.
    Sen anca kedilere köpeklere gayarsın. Adam gibi konuş.


    sanılanın aksine...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandit
    Bandit's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    NighT-7 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bandit bunu yazdı:
    -----------------------------
    NighT-7 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bandit hiç oranı buranı yırtma (:

    ---
    Belki de student hocanın dediği gibi uçanın ve kaçanın kurtulamadığı Türkler, uzaylıları becermistir ve çıkan kırma ırka kürd adını vermişlerdir :D
    -----------------------------

    bende sana gayacam:D:D
    -----------------------------
    açtığın konunun hemen peşine attığın msjdan ne mal olduğun belli zaten.
    Sen anca kedilere köpeklere gayarsın. Adam gibi konuş.


    -----------------------------

    nasıl bi malmışım onuda söle o zaman???kendine kedi weya köpek yakıştırması yapmanı beklemiordum :| 


    * Bugün Türk-Kürt yarın ÖzTürk-Arap Türkü- sonra İşçi-Memur en son Ali-Veli-Mehmet... Ahmet Kaya
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    Bandit bunu yazdı:
    -----------------------------
    NighT-7 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bandit bunu yazdı:
    -----------------------------
    NighT-7 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bandit hiç oranı buranı yırtma (:

    ---
    Belki de student hocanın dediği gibi uçanın ve kaçanın kurtulamadığı Türkler, uzaylıları becermistir ve çıkan kırma ırka kürd adını vermişlerdir :D
    -----------------------------

    bende sana gayacam:D:D
    -----------------------------
    açtığın konunun hemen peşine attığın msjdan ne mal olduğun belli zaten.
    Sen anca kedilere köpeklere gayarsın. Adam gibi konuş.
    -----------------------------
    nasıl bi malmışım onuda söle o zaman???kendine kedi weya köpek yakıştırması yapmanı beklemiordum :| 
    -----------------------------
    la olm sie-go başımdan.


    sanılanın aksine...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    gora filmindeki sahne gerçekmi yoksa:) uzaylıya tecavüz eden köylü

    le le le sakine
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    HolySeclorum bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bak ne zamandır düşünüyodum bu tikky ve türevleri uzaylımı lan diye meğer doğruymuş :|
    -----------------------------

    :D zuhaaa bka burda  tamamen doğru söyledin.

    Tabi canım uzaylıyız bizde 3 penis var.Töbe töbe.Çok mu önemli nereli olduğumuz?Türkiye nin hali uzaylı olsa ne olcak daha mı iyi?

    Hadi onu geçtim millet bizim memleketimize daha önce gidiyor o zaman???Türklerin astronot göndermesi gerekmez miydi? 


    -----------------------------
    kardeş bilmiyormusun biiz Türkler burnumuzun dibindeki yerlere gitmeyiz imkanımız olduğu halde hani adetten biz zaten oradan gelmişiz ne gitcez tekrardan :D

    Yani kısacası üşeniyoz be artık görmekten bıktık uzayı :p


    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    bnde diorum o rüyalarımdaki yıldızlar kızıl kum fln ne

    way be...

    gavurlar yapıo


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    silenceb
    silenceb's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    BİRAZ ÜŞENGECİZ :P


    Ne Mutlu Türküm Diyene...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    Bkz. Mustafa Topaloğlu
Toplam Hit: 4919 Toplam Mesaj: 21