Vadesi Dolmayan Senet
-
Söz vadesi dolmayan tek senettir oğul…
Sözümüz vardı, biliyorum. Beraber alınan diploma, yanak yanağa verilen pozlar, birlikte çıkacağımız tatiller, cafcaflı törenlerin ardından huzurlu, bahçeli bir ev ve sen. Tabi her bakışları dünyaya bedel ikizlerimizi; canımız kızlarımızı saymazsak… O evde yorgun argın geldiğin işten sonra bana yemek yapacağını, evimizi mutluluk diyarı yapacağını söylemiştin hani… Bak işte her şey bitti. Kendi ellerimle imzaladım yalnızlığa sürgün emrimi.
Pili biten bir oyuncak gibi kalakaldım beni bıraktığın yerde. Öldüm sanma mumya taklidi yapıyorum
Gün, soyunup dökünüp gecenin koynuna girdiği ve her yerin karanlığa beyaz bayrak sallayıp esir düştüğü o gecede bir sokak lambasının ışığında anladım. Hazırlamaya söz verdiğin yemek soğumuştu; sen soğumuştun ve belki de buz tutmuştu aramızda ki aşk kıvılcımları…
Heyyyy benliğimden taşan sevgim neredesin? Hangi yılan kovuğunda saklıyorsun ayrılıkları? Umut: seni görmeden, tokalaşmadan nereye gittin? Görüyor musun, şimdi soğuktan titreyen bedenim dönek kalbimin ısıttığı kanla ısınmıyor.
Geceyedir küsmelerim, geceye! Seni sensiz bir çırpıda tükettiğim o lanet geceye!
Hayatının üstüne yıktığım hayallerin için diyetimi ödemeye hazırlanıyorum. Uzaklardayım şimdi, çok uzaklarda: aramızda ki 9 mm’yi koşmaya çalışıyorum…
Saygılarımla
http://www.depresifkalem.com/karalamalar/vadesi-dolmayan-senet/
-
Gene parçalamışssın abi Ellerine Sağlık güzel olmuş :)
-
fisek bunu yazdı:
-----------------------------Gene parçalamışssın abi Ellerine Sağlık güzel olmuş :)
-----------------------------Beğendiğin için teşekkürler ama yazının şablonun çıkmasında MUHRİP kardeşimin de emeği vardı. Hakkını yemiyeyim şimdi...
-
hocam emeğine sağlık sitenden takip ediyorum yazılarını
kalemini kırma .. kırma ki sana vaad edilenler bizimle olsun (. -
HannibALgan bunu yazdı:
-----------------------------
fisek bunu yazdı:
-----------------------------Gene parçalamışssın abi Ellerine Sağlık güzel olmuş :)
-----------------------------Beğendiğin için teşekkürler ama yazının şablonun çıkmasında MUHRİP kardeşimin de emeği vardı. Hakkını yemiyeyim şimdi...
-----------------------------
Şablon :) -
MUHRIP bunu yazdı:
-----------------------------
HannibALgan bunu yazdı:
-----------------------------
fisek bunu yazdı:
-----------------------------Gene parçalamışssın abi Ellerine Sağlık güzel olmuş :)
-----------------------------Beğendiğin için teşekkürler ama yazının şablonun çıkmasında MUHRİP kardeşimin de emeği vardı. Hakkını yemiyeyim şimdi...
-----------------------------
Şablon :)
-----------------------------
İlk cümle kalıplarını sen çıkardın geri malum zaten (: -
Dün bir bolumunu okumuştum superdi geriside aynen devam etmiş.
-
HannibALgan bunu yazdı:
-----------------------------
MUHRIP bunu yazdı:
-----------------------------
HannibALgan bunu yazdı:
-----------------------------
fisek bunu yazdı:
-----------------------------Gene parçalamışssın abi Ellerine Sağlık güzel olmuş :)
-----------------------------Beğendiğin için teşekkürler ama yazının şablonun çıkmasında MUHRİP kardeşimin de emeği vardı. Hakkını yemiyeyim şimdi...
-----------------------------
Şablon :)
-----------------------------
İlk cümle kalıplarını sen çıkardın geri malum zaten (:
-----------------------------
Ben gidilicek yolları belirliyorum sen Yolda konaklanıcak yerleri :) -
MUHRIP bunu yazdı:
-----------------------------
Ben gidilicek yolları belirliyorum sen Yolda konaklanıcak yerleri :)
-----------------------------Off Road ruhumda var ben yol mol anlamam, gördüğüm düzlüğe kırarım direksiyonu :D
-
HannibALgan bunu yazdı:
-----------------------------
MUHRIP bunu yazdı:
-----------------------------
Ben gidilicek yolları belirliyorum sen Yolda konaklanıcak yerleri :)
-----------------------------Off Road ruhumda var ben yol mol anlamam, gördüğüm düzlüğe kırarım direksiyonu :D
-----------------------------
Hahha :D -
yazılarınızı çalıp kişisel sitemde yayınlayabilir miyim ? :DD
