folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Vadesi Dolmayan Senet



Vadesi Dolmayan Senet

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Söz vadesi dolmayan tek senettir oğul…

    Sözümüz vardı, biliyorum. Beraber alınan diploma, yanak yanağa verilen pozlar, birlikte çıkacağımız tatiller, cafcaflı törenlerin ardından huzurlu, bahçeli bir ev ve sen. Tabi her bakışları dünyaya bedel ikizlerimizi; canımız kızlarımızı saymazsak… O evde yorgun argın geldiğin işten sonra bana yemek yapacağını, evimizi mutluluk diyarı yapacağını söylemiştin hani… Bak işte her şey bitti. Kendi ellerimle imzaladım yalnızlığa sürgün emrimi.

    Pili biten bir oyuncak gibi kalakaldım beni bıraktığın yerde. Öldüm sanma mumya taklidi yapıyorum

    Gün, soyunup dökünüp gecenin koynuna girdiği ve her yerin karanlığa beyaz bayrak sallayıp esir düştüğü o gecede bir sokak lambasının ışığında anladım. Hazırlamaya söz verdiğin yemek soğumuştu; sen soğumuştun ve belki de buz tutmuştu aramızda ki aşk kıvılcımları…

    Heyyyy benliğimden taşan sevgim neredesin? Hangi yılan kovuğunda saklıyorsun ayrılıkları? Umut: seni görmeden, tokalaşmadan nereye gittin? Görüyor musun, şimdi soğuktan titreyen bedenim dönek kalbimin ısıttığı kanla ısınmıyor.

    Geceyedir küsmelerim, geceye! Seni sensiz bir çırpıda tükettiğim o lanet geceye!

    Hayatının üstüne yıktığım hayallerin için diyetimi ödemeye hazırlanıyorum. Uzaklardayım şimdi, çok uzaklarda: aramızda ki 9 mm’yi koşmaya çalışıyorum…

    Saygılarımla

    http://www.depresifkalem.com/karalamalar/vadesi-dolmayan-senet/


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fisek
    fisek's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Gene parçalamışssın abi Ellerine Sağlık güzel olmuş :)


    Beni hep kavgalarımdan bildiler...Sevdiğim kız, sevdiğimi bilmeyen kız.Yalnız, çaresiz, belimde tabanca. Sevdiğimden, sevdiğim için kaçtım. Kafanı kaldırıp bi Bak !!! Cennette Cehennemde Bu Dünyada... An gelir Izdırap dolar,İsyanlar Başlar ... Ve An gelir Ölmek İstersin... Namluya bir mermi sürüp Kendine veda Edersin... Parmağın Tetikdetir Ama.. O tetik o kadar ağır gelir ki insana.. Çekemezsin !!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    fisek bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gene parçalamışssın abi Ellerine Sağlık güzel olmuş :)


    -----------------------------

    Beğendiğin için teşekkürler ama yazının şablonun çıkmasında MUHRİP kardeşimin de emeği vardı. Hakkını yemiyeyim şimdi...


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    hocam emeğine sağlık sitenden takip ediyorum yazılarını
    kalemini kırma .. kırma ki sana vaad edilenler bizimle olsun (.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    HannibALgan bunu yazdı:
    -----------------------------

    fisek bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gene parçalamışssın abi Ellerine Sağlık güzel olmuş :)


    -----------------------------

    Beğendiğin için teşekkürler ama yazının şablonun çıkmasında MUHRİP kardeşimin de emeği vardı. Hakkını yemiyeyim şimdi...


    -----------------------------

    Şablon :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    MUHRIP bunu yazdı:
    -----------------------------

    HannibALgan bunu yazdı:
    -----------------------------

    fisek bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gene parçalamışssın abi Ellerine Sağlık güzel olmuş :)


    -----------------------------

    Beğendiğin için teşekkürler ama yazının şablonun çıkmasında MUHRİP kardeşimin de emeği vardı. Hakkını yemiyeyim şimdi...


    -----------------------------

    Şablon :)


    -----------------------------
    İlk cümle kalıplarını sen çıkardın geri malum zaten (:

     


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SnowDrop
    SnowDrop's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Dün bir bolumunu okumuştum superdi geriside aynen devam etmiş. 


    ben küçükken 5 yaşındaydım lan bu kadar açık ve net.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    HannibALgan bunu yazdı:
    -----------------------------

    MUHRIP bunu yazdı:
    -----------------------------

    HannibALgan bunu yazdı:
    -----------------------------

    fisek bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gene parçalamışssın abi Ellerine Sağlık güzel olmuş :)


    -----------------------------

    Beğendiğin için teşekkürler ama yazının şablonun çıkmasında MUHRİP kardeşimin de emeği vardı. Hakkını yemiyeyim şimdi...


    -----------------------------

    Şablon :)


    -----------------------------
    İlk cümle kalıplarını sen çıkardın geri malum zaten (:

     


    -----------------------------

    Ben gidilicek yolları belirliyorum sen Yolda konaklanıcak yerleri :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    MUHRIP bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben gidilicek yolları belirliyorum sen Yolda konaklanıcak yerleri :)

    -----------------------------

    Off Road ruhumda var ben yol mol anlamam, gördüğüm düzlüğe kırarım direksiyonu :D


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    HannibALgan bunu yazdı:
    -----------------------------

    MUHRIP bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben gidilicek yolları belirliyorum sen Yolda konaklanıcak yerleri :)

    -----------------------------

    Off Road ruhumda var ben yol mol anlamam, gördüğüm düzlüğe kırarım direksiyonu :D


    -----------------------------

    Hahha :D

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    yazılarınızı çalıp kişisel sitemde yayınlayabilir miyim ? :DD


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
Toplam Hit: 2757 Toplam Mesaj: 12