Vampirler Nerden Gelir ??
-
arkdslar wampır wardır olmasa kım bole bısı dusunebılırkı?
wampırlerı gunes ısıgında yanarlar
kendı kendılerını ıglestırebılırler
ölümsüzdurler
oldurmek ıcın ya dedınız gıbı kazık saplanılarak olur yada wucudunu parcalara aıyrarak -
erayy bunu yazdı:
-----------------------------
arkdslar wampır wardır olmasa kım bole bısı dusunebılırkı?
wampırlerı gunes ısıgında yanarlar
kendı kendılerını ıglestırebılırler
ölümsüzdurler
oldurmek ıcın ya dedınız gıbı kazık saplanılarak olur yada wucudunu parcalara aıyrarak
-----------------------------
SEN COOOOOOOOOK FILIM SEYRETMISSIN.
Süpermen de vardir, Hulk da vardir, Hiymen de vardir. var davar(olmassa kim bole bisi düsünebilirki? )
Filimler fantazi, Bunu bilmeyen yesin biraz hamsi.
-
olm bunların hepsi yalan asıl vampir BENİM ZUHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA..........







-
hehehe forum bebe akıllı 20 yaşında heriflerle kaynıo bea.
lan harbi yarın siz noel babaya felanda inanırsınız ha. yapmayın beyler kan ile kimse beslenemez yani biz bu yaşımızda biyoloji dersinden öğreniyoruz bunu
yaw neyse uzun lafın kısası vampir yoktur.
erayy bu arada sen satanistmisin ? yoksa o yoldamı ilerliyosun kan emmenin neyi güzel ??
hehehe şimdi bunlar erayıda vampir sanacaklar :DDDDDDDD



-
Ulem milletin yazdığı , konuştuğu konuya bakın yavs, allalla
, aklı başında konular silinirken bu konu duruyo ve 4 sayfa 36 mesaj yazılmış, hey allaam yaf :)
-
Arkadaşlar burası forum,hiç bitmeyen hikaye ile karıştırmayalım. Valla buralaada harcanıyo bu fantaziler
-
bi belgeselde izlemiştim "vampirler" diye, belgelesde vardır-yoktur denilmiyodu ama transilvanyada çok eski mezarları kazdılar çok enteresan kafatasları çıktı dişleri falan çok uzun çene sivri ama insanların zamanla geçirdiği evrimlerden biride olabilir deniliyo... bu arada belgeseli yabancı bi kanalda izlemiştim
-
abi bence belgesel kanalını solede bizde izleyelim.....
-
ulan 4 sayfa bisden bahsetmishlerde bisim haberimis olmamış
-
LaNeTHaCKeR bunu yazdı:
-----------------------------
abi bence belgesel kanalını solede bizde izleyelim.....
-----------------------------
hiç hatırlamuyom teyzemlerde uydu war ordan izlemiştim bak başkası olsa uydudan ne izler ben ne izliyom ;)
Toplam Hit: 15853 Toplam Mesaj: 73
