folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Van Cevizi İle İlgili



Van Cevizi İle İlgili

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek
    ajan1111 bunu yazdı
    blackhammer bunu yazdı

    ben adilcevaz (bitlis) cevizi daha iyi diye biliyordum yanlis biliyor da olabilirim.

    namluya da yariyor ajanim 

    yaw en son ceviz olsunda işte (:

    bilmez miyim :D biz eski topraklar neden hep +18 peşindeyiz :D 

     

    Yeni toprak pipisiz ondan


    Kurtlar tasma takmaz....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek

    haha artik eski oldugumuz icin artik performans arttirici seylere dikkat ediyor da olabiliriz ajan


    ph"nglui mglw"nafh cthulhu r"lyeh wagh"nagl fhtagn
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    alt tarafı van cevizi istedim konu sanki +18'e kayıyo bence konuyu kapatalım yoksa under. amcamız kesin tetikte bekliyordur :D  saygılar sevgiler under. amca (;

     

    van cevizi ile ilgili yorum varsa tamam (;

     

    ajan1111 tarafından 07/Kas/24 17:46 tarihinde düzenlenmiştir

    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
Toplam Hit: 970 Toplam Mesaj: 14
van cevizi