Van Cevizi İle İlgili
-
ajan1111 bunu yazdıblackhammer bunu yazdı
ben adilcevaz (bitlis) cevizi daha iyi diye biliyordum yanlis biliyor da olabilirim.
namluya da yariyor ajanim
yaw en son ceviz olsunda işte (:
bilmez miyim :D biz eski topraklar neden hep +18 peşindeyiz :D
Yeni toprak pipisiz ondan
-
haha artik eski oldugumuz icin artik performans arttirici seylere dikkat ediyor da olabiliriz ajan
-
alt tarafı van cevizi istedim konu sanki +18'e kayıyo bence konuyu kapatalım yoksa under. amcamız kesin tetikte bekliyordur :D saygılar sevgiler under. amca (;
van cevizi ile ilgili yorum varsa tamam (;
ajan1111 tarafından 07/Kas/24 17:46 tarihinde düzenlenmiştir
