Van Gölü Canavarı Nöbeti
-
Tatvan Belediyesi, Van Gölü Canavarı diye adlandırılan yaratığın bulunması için gölü 24 saat izleyecek.
Bitlis'in Tatvan İlçe Belediye Başkanı Mehmet
Emin Peker, AA muhabirine yaptığı açıklamada, gölde bir yaratığın bulunduğunu ve bunun mutlaka araştırılması gerektiğini belirtti.
Bu yaratığın, Zin Burnu (Por) olarak adlandırılan yerde daha önce onlarca
vatandaş tarafından da görüldüğünü dile getiren Peker, şunları ifade etti:
''Tatvan-Van seferi yapan Orhan Atliman isimli feribotunun kaptan ve
personelinin tamamı Van Gölü canavarı olarak adlandırdığımız bu yaratığı Burnu
(Por) diye adlandırılan alanda görmüşler. Belediye olarak bunu ispatlamak ve
kamuoyuyla paylaşmak için bir ekip oluşturduk. Bu ekibimiz göl kenarında
ellerindeki kamerayla 24 saat nöbet tutacak.''
Van Gölü'nü araştırmak için bilim adamlarından oluşan bir ekibi Tatvan'a
davet edeceklerini bildiren Peker, ''İnanıyoruz ki yapılan araştırmalar
sonucunda, bunun bir hayal olmadığını hem ülke hem de dünya kamuoyu görecek'' dedi.
Peker, gerek Van'da, gerekse göle kıyısı bulunan bütün ilçelerde, yüzlerce
vatandaşın göldeki bu yaratığı gördüğünü belirterek, bazı çevrelerin bunun bir
hayal olduğunu söylediğini, ancak bu kadar vatandaşın hayal görmesinin imkansız olduğunu dile getirdi.
Özellikle bazı gazetelerin köşe yazarlarının, köşelerinde Van Gölü
canavarıyla ilgili haberlerin turizmi geliştirmek amacıyla kullanıldığını
yazdığını, ancak bunun doğru olmadığını belirten Peker, şunları söyledi:
''Bu kesinlikle yanlış bir yaklaşım. İlçemiz zaten bir turizm cenneti. Bizim
bu tür haberlerle turist çekme gibi bir niyetimiz olamaz. Tatvan'ın doğal
güzelliğini Ahlat'ın tarihi yapısını bu tür haberlerle duyurmaya kimse ihtiyaç
duymaz. Biz vatandaşların gölde yaşayan büyük bir canlı gördüğünü, bunun
araştırılması gerektiğini belirtiyoruz.''
------------------------------------------------
Efsane geri döndü :D -
genemi başladı şu van gölü saçmalığı.
-
http://www.youtube.com/watch?v=Xmnk3KrWquM
bulmuşlar zaten işte videosu -
yine mi yaf lan o gölde canavar ne arar be:D
-
dılordiksmaks ben bunu telde dinlediydim koptuydum videosu daha güzel amk:D
-
hocam g*t kadar göldeki canavarı bulamıyolarmı şimdi bunlar. amk elalem okyanus diplerindeki küçük balıkları buluyo bizim canavar kayp senelerdir. hiçkimse g*t korkusuna suya giremiyo galiba :D:D
-
Ay Allahım Ben Çok Korktuuuu :)))
-
hay allahım van akdamar adasına direk havaulaşımı açıldı yeni bide bomba lazımdı dikkat çekmek için işte bomba birde bişeyler lazımdı millete yaymak için gazete ve tv :)
aq bugun tvde izledim isviçrede sanırım 27 kmlik tünel açmışlar bilim çin.Bu tünelde bilim adamları çalışıyor www yi bulmuşlar sonra şu içine girip rontgen çekindiğimiz makinanın adını unuttum onda çok büyük emeği yine burdakiler vermiş.
Şimdidlerde taneciklerini ışık hızına çıkarıp çarpıştıracaklar.Bigbangi araştırıyorlar orda yatıp orda kalkıyorlar bilim için.
Almanlar uydu için uğraşıyor çin rusya ve abd kendi uydularını vuracak teknolojiye sahip biz biz ne bok yiyoruz van gölü canavarı için bilimsel çalışma sokayım böyle bilme. -
Bu da güya canavarın zamanında çekilen videosu :D
http://www.youtube.com/watch?v=2SeKPVWuNMk -
zumsuk bahsettiğin yer CERN :)
http://tr.wikipedia.org/wiki/D%C3%BCnya_%C3%87ap%C4%B1nda_A%C4%9F -
orası sanırım bugun startvde gördüm süper bir ya ne zaman o kapasiteye ulaşıcaz merak ediyorum.Ruslarla abdliler aya çıktı almanlar daha yeni boş uydu atıcak dünya devletinden.Millet marsta yaşarken bizim Türk milleti aya yeni çıkacak.
Ama akıllıyız diğerlerinin evlerine flaan koncaz.
edit: orasıymış süper bir yer ya
http://tr.wikipedia.org/wiki/CERN
Toplam Hit: 3207 Toplam Mesaj: 25
