folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Van Gölü Canavarı Nöbeti



Van Gölü Canavarı Nöbeti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Tatvan Belediyesi, Van Gölü Canavarı diye adlandırılan yaratığın bulunması için gölü 24 saat izleyecek.

    Bitlis'in Tatvan İlçe Belediye Başkanı Mehmet
    Emin Peker, AA muhabirine yaptığı açıklamada, gölde bir yaratığın bulunduğunu ve bunun mutlaka araştırılması gerektiğini belirtti.

    Bu yaratığın, Zin Burnu (Por) olarak adlandırılan yerde daha önce onlarca
    vatandaş tarafından da görüldüğünü dile getiren Peker, şunları ifade etti:

    ''Tatvan-Van seferi yapan Orhan Atliman isimli feribotunun kaptan ve
    personelinin tamamı Van Gölü canavarı olarak adlandırdığımız bu yaratığı Burnu
    (Por) diye adlandırılan alanda görmüşler. Belediye olarak bunu ispatlamak ve
    kamuoyuyla paylaşmak için bir ekip oluşturduk. Bu ekibimiz göl kenarında
    ellerindeki kamerayla 24 saat nöbet tutacak.''

    Van Gölü'nü araştırmak için bilim adamlarından oluşan bir ekibi Tatvan'a
    davet edeceklerini bildiren Peker, ''İnanıyoruz ki yapılan araştırmalar
    sonucunda, bunun bir hayal olmadığını hem ülke hem de dünya kamuoyu görecek'' dedi.

    Peker, gerek Van'da, gerekse göle kıyısı bulunan bütün ilçelerde, yüzlerce
    vatandaşın göldeki bu yaratığı gördüğünü belirterek, bazı çevrelerin bunun bir
    hayal olduğunu söylediğini, ancak bu kadar vatandaşın hayal görmesinin imkansız olduğunu dile getirdi.

    Özellikle bazı gazetelerin köşe yazarlarının, köşelerinde Van Gölü
    canavarıyla ilgili haberlerin turizmi geliştirmek amacıyla kullanıldığını
    yazdığını, ancak bunun doğru olmadığını belirten Peker, şunları söyledi:

    ''Bu kesinlikle yanlış bir yaklaşım. İlçemiz zaten bir turizm cenneti. Bizim
    bu tür haberlerle turist çekme gibi bir niyetimiz olamaz. Tatvan'ın doğal
    güzelliğini Ahlat'ın tarihi yapısını bu tür haberlerle duyurmaya kimse ihtiyaç
    duymaz. Biz vatandaşların gölde yaşayan büyük bir canlı gördüğünü, bunun
    araştırılması gerektiğini belirtiyoruz.''
    ------------------------------------------------

    Efsane geri döndü :D

    λ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    affetmez
    affetmez's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    genemi başladı şu van gölü saçmalığı.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    http://www.youtube.com/watch?v=Xmnk3KrWquM
    bulmuşlar zaten işte videosu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    yine mi yaf lan o gölde canavar ne arar be:D

    [22817//kaanabak]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delichoban
    delichoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    dılordiksmaks ben bunu telde dinlediydim koptuydum videosu daha güzel amk:D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thehunturk
    thehunturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    hocam g*t kadar göldeki canavarı bulamıyolarmı şimdi bunlar. amk elalem okyanus diplerindeki küçük balıkları buluyo bizim canavar kayp senelerdir. hiçkimse g*t korkusuna suya giremiyo galiba :D:D

    Adsense Gelirli Siteler
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Ay Allahım Ben Çok Korktuuuu :)))
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    hay allahım van akdamar adasına direk havaulaşımı açıldı yeni bide bomba lazımdı dikkat çekmek için işte bomba birde bişeyler lazımdı millete yaymak için gazete ve tv :)

    aq bugun tvde izledim isviçrede sanırım 27 kmlik tünel açmışlar bilim çin.Bu tünelde bilim adamları çalışıyor www yi bulmuşlar sonra şu içine girip rontgen çekindiğimiz makinanın adını unuttum onda çok büyük emeği yine burdakiler vermiş.

    Şimdidlerde taneciklerini ışık hızına çıkarıp çarpıştıracaklar.Bigbangi araştırıyorlar orda yatıp orda kalkıyorlar bilim için.

    Almanlar uydu için uğraşıyor çin rusya ve abd kendi uydularını vuracak teknolojiye sahip biz biz ne bok yiyoruz van gölü canavarı için bilimsel çalışma sokayım böyle bilme.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Bu da güya canavarın zamanında çekilen videosu :D

    http://www.youtube.com/watch?v=2SeKPVWuNMk

    λ
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Criminal
    Criminal's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    zumsuk bahsettiğin yer CERN :)

    http://tr.wikipedia.org/wiki/D%C3%BCnya_%C3%87ap%C4%B1nda_A%C4%9F

    (Daimi imza : Yokluğun cehennemin öbür adıdır, üşüyorum kapama gözlerini.)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    orası sanırım bugun startvde gördüm süper bir ya ne zaman o kapasiteye ulaşıcaz merak ediyorum.Ruslarla abdliler aya çıktı almanlar daha yeni boş uydu atıcak dünya devletinden.Millet marsta yaşarken bizim Türk milleti aya yeni çıkacak.

    Ama akıllıyız diğerlerinin evlerine flaan koncaz.

    edit: orasıymış süper bir yer ya
    http://tr.wikipedia.org/wiki/CERN
Toplam Hit: 3207 Toplam Mesaj: 25