Van İçin Yardım Sözleri Ekranda Kaldı.
-
Van'daki depremzedelere 19 kanalın yaptığı ortak yayınla 62 milyon TL toplandı. Ancak 5 gün geçmesine rağmen bu paranın sadece 20 milyon lirası bankaya yatırıldı.
DAHA ÖNCE TAHMİN EDİLİYORDU
Daha Akşam Gazetesi yazarı Ali Saydam, bu konuyla ilgili bu yazıyı yazmıştı:
"Bu 'uyanık' sosyopat türü, kendi arasında ikiye ayrılıyor: Bağış yapıp bunu her TV kanalına bağlanıp ayrı ayrı bağışlarmış gibi 'anonslayanlar' ve aslında verdikleri sözü zaten daha işin başından itibaren gerçekleştirmeyi bir an bile akıllarından geçirmemiş olanlar...
Düşünebiliyor musunuz, çarşamba akşamı müthiş bir toplumsal mutabakatla gerçekleştirilmiş bağış kampanyasında toplanan yaklaşık 70 milyonun en az 20 milyonu toplanamayacak. Bir süre TV'den arayıp, 'Lütfen ödeyin!' falan diye asılıyorlarmış. Sonra onlar da bırakıyorlarmış ipin ucunu...
Kaynak : http://www.internethaber.com/yardim-sozleri-ekranlarda-kaldi-381337h.htm#ixzz1cTFkVSoyBurası Türkiye Cumhuriyeti -- Böyle Şeylerin Olması Normaldir.
-
gerçekten 62 milyon TL bekleyen varmıydı ki ??
20 milyon tl yatırılmış ben ona bile şaşırdım kaldım
-
Araplar 50 Milyon Dolar Bagişlayınca Nerdeyse Herkes Küfür Etti Adamlara Asıl Küfürü Medyaya Çıkıpta Böyle Yapanlara Etmek Lazım Degil Mi Kimse Size Silah Zoru ile Yapın Demiyor Hiç Yoktan Umut Vermeyin..
-
Zaten van valisi yeter ertık yardım göndermeyin diyor . Van a 3 yıl yetiyormuş şu anki yardımlar . Bu kişisel sorumlulukların ötelenmesine , kolaycılığa zemin hazırlar . Yapılan yardımlar kişilere değil alt yapıya harcanmalı . Adama gerekirse 1 battaniye eksik verip yol yapımına , okul yapımına harcayacaksın parayı .
-
Matchup bunu yazdı:
-----------------------------Zaten van valisi yeter ertık yardım göndermeyin diyor . Van a 3 yıl yetiyormuş şu anki yardımlar . Bu kişisel sorumlulukların ötelenmesine , kolaycılığa zemin hazırlar . Yapılan yardımlar kişilere değil alt yapıya harcanmalı . Adama gerekirse 1 battaniye eksik verip yol yapımına , okul yapımına harcayacaksın parayı .
-----------------------------
doğru söze ne denir adamların yapılanması sanayisine yatırım yapılmalı belki van doğunun sanayi merkezi olabilir(uçarım bazen böyle) böylece batıya göç işsizlik biter doğu da sanayi anlamında kalkınır vs. Ama ne bunlara ön ayak olacak cengaver var ne de rahatından feragat edecek halk -
Matchup bunu yazdı:
-----------------------------
Zaten van valisi yeter ertık yardım göndermeyin diyor . Van a 3 yıl yetiyormuş şu anki yardımlar . Bu kişisel sorumlulukların ötelenmesine , kolaycılığa zemin hazırlar . Yapılan yardımlar kişilere değil alt yapıya harcanmalı . Adama gerekirse 1 battaniye eksik verip yol yapımına , okul yapımına harcayacaksın parayı .
-----------------------------VAN valisinin yeter artık yollanılan yardımlar van a 3 yıl yeter dedigi ERZAK yardımı .
-
vana gitmeden önce bende saf saf yardım edilmesi gerektiğini düşünüyordün ama gidip görünce boşuna uğraşildigını gördüm. muhtaç insanlar yine muhtaç olarak kaldilar.Bu deprem çok depremzedeler peydahladi.
-
hmm iyiymiş sevindim.
-
Ana haberde arkaya hüzünlü bir fon müziği koyup fakir ve yardıma muhtaç kimseleri gösterip sonra da yardım etmeden gitmek gibi bir şey...
-
bende tahribat.com adına 5 milyon dolar bağışlasaydım keşke
-
Bi haber bülteninin yayın yönetmeni olsam bunu yapanların isimlerini toplayıp "yardım kampanyası yavşakları" adında bir haber koyabilirdim.
