folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Van İçin Yardım Sözleri Ekranda Kaldı.



Van İçin Yardım Sözleri Ekranda Kaldı.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Van'daki depremzedelere 19 kanalın yaptığı ortak yayınla 62 milyon TL toplandı. Ancak 5 gün geçmesine rağmen bu paranın sadece 20 milyon lirası bankaya yatırıldı.



    DAHA ÖNCE TAHMİN EDİLİYORDU

    Daha Akşam Gazetesi yazarı Ali Saydam, bu konuyla ilgili bu yazıyı yazmıştı:

    "Bu 'uyanık' sosyopat türü, kendi arasında ikiye ayrılıyor: Bağış yapıp bunu her TV kanalına bağlanıp ayrı ayrı bağışlarmış gibi 'anonslayanlar' ve aslında verdikleri sözü zaten daha işin başından itibaren gerçekleştirmeyi bir an bile akıllarından geçirmemiş olanlar...

    Düşünebiliyor musunuz, çarşamba akşamı müthiş bir toplumsal mutabakatla gerçekleştirilmiş bağış kampanyasında toplanan yaklaşık 70 milyonun en az 20 milyonu toplanamayacak. Bir süre TV'den arayıp, 'Lütfen ödeyin!' falan diye asılıyorlarmış. Sonra onlar da bırakıyorlarmış ipin ucunu...



    Kaynak : http://www.internethaber.com/yardim-sozleri-ekranlarda-kaldi-381337h.htm#ixzz1cTFkVSoy

     

    Burası Türkiye Cumhuriyeti --  Böyle Şeylerin Olması Normaldir.


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    gerçekten 62 milyon TL bekleyen varmıydı ki ??

    20 milyon tl yatırılmış ben ona bile şaşırdım kaldım

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Araplar 50 Milyon Dolar Bagişlayınca Nerdeyse Herkes Küfür Etti Adamlara Asıl Küfürü Medyaya Çıkıpta Böyle Yapanlara Etmek Lazım Degil Mi Kimse Size Silah Zoru ile Yapın Demiyor Hiç Yoktan Umut Vermeyin..


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Matchup
    Matchup's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    Zaten van valisi yeter ertık yardım göndermeyin diyor . Van a 3 yıl yetiyormuş şu anki yardımlar .  Bu kişisel sorumlulukların ötelenmesine , kolaycılığa zemin hazırlar . Yapılan yardımlar kişilere değil alt yapıya harcanmalı . Adama gerekirse 1 battaniye eksik verip yol yapımına , okul yapımına harcayacaksın parayı .


    Bulduğumuzu sanmaktan ziyade , umduğumuzu aramaktayız.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Matchup bunu yazdı:
    -----------------------------

    Zaten van valisi yeter ertık yardım göndermeyin diyor . Van a 3 yıl yetiyormuş şu anki yardımlar .  Bu kişisel sorumlulukların ötelenmesine , kolaycılığa zemin hazırlar . Yapılan yardımlar kişilere değil alt yapıya harcanmalı . Adama gerekirse 1 battaniye eksik verip yol yapımına , okul yapımına harcayacaksın parayı .


    -----------------------------
    doğru söze ne denir adamların yapılanması sanayisine yatırım yapılmalı belki van doğunun sanayi merkezi olabilir(uçarım bazen böyle) böylece batıya göç işsizlik biter doğu da sanayi anlamında kalkınır vs. Ama ne bunlara ön ayak olacak cengaver var ne de rahatından feragat edecek halk
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Matchup bunu yazdı:
    -----------------------------

    Zaten van valisi yeter ertık yardım göndermeyin diyor . Van a 3 yıl yetiyormuş şu anki yardımlar .  Bu kişisel sorumlulukların ötelenmesine , kolaycılığa zemin hazırlar . Yapılan yardımlar kişilere değil alt yapıya harcanmalı . Adama gerekirse 1 battaniye eksik verip yol yapımına , okul yapımına harcayacaksın parayı .


    -----------------------------

    VAN valisinin yeter artık yollanılan yardımlar van a 3 yıl yeter dedigi ERZAK yardımı .

     


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trooper
    trooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    vana gitmeden önce bende saf saf yardım edilmesi gerektiğini düşünüyordün ama gidip görünce boşuna uğraşildigını gördüm. muhtaç insanlar yine muhtaç olarak kaldilar.Bu deprem çok depremzedeler peydahladi.

    ZzZzZzZ...!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mad Scientist
    AMpul
    AMpul's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    hmm iyiymiş sevindim.


    What I cannot create, I do not understand. — Richard Feynman
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Exael
    Exael's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2011
    Erkek

    Ana haberde arkaya hüzünlü bir fon müziği koyup fakir ve yardıma muhtaç kimseleri gösterip sonra da yardım etmeden gitmek gibi bir şey...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    bende tahribat.com adına 5 milyon dolar bağışlasaydım keşke


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Bi haber bülteninin yayın yönetmeni olsam bunu yapanların isimlerini toplayıp "yardım kampanyası yavşakları" adında bir haber koyabilirdim.

     

Toplam Hit: 2211 Toplam Mesaj: 14