Van‘Da Ki Kayıp Çok Büyük
-
Allah ordaki ( vatanını milletini ) seven insanlara yardımcı olsun...
-
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
aha daha bu gün yaptım bağışımı. Allah yardımcıları olsun. kendinizi bir koyun onların yerine, sonra bir kez daha düşünün yardım yapmadan önce.
-----------------------------evet arkadaşlar lütfen Allah rızası için yardımlarınıza devam edin. Allah kabul etsin şimdiden..
-
Allah yardımcıları olsun ya gerçekten çok zor günler bekliyor vatandaşlarımızı..
-
Amcamlar orada, onlarda bir şey yok pek. Sadece dışarıdalar.. Ama halk perişan. 500 bin kişinin olduğu Van hep dışarıda, kızılayın yolladığı çadır ve yardımlar çok yetersizmiş.. Devlet daha geçen gün Libya ya 80 milyon dolar gönderdi.. Bi 100 milyon dolarda Van'a gönderse ya.
-
Yunus-Emre bunu yazdı:
-----------------------------
mobeseden izlerken bile korktuk ya
bir de nerden biliyo 1.000 kişinin öldüğü sayım mı yaptılar
-----------------------------Hiç espri yapılacak durum değil ama yinede;
Saydınmı lan?!
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
Amcamlar orada, onlarda bir şey yok pek. Sadece dışarıdalar.. Ama halk perişan. 500 bin kişinin olduğu Van hep dışarıda, kızılayın yolladığı çadır ve yardımlar çok yetersizmiş.. Devlet daha geçen gün Libya ya 80 milyon dolar gönderdi.. Bi 100 milyon dolarda Van'a gönderse ya.
-----------------------------bizim devlet cok iyidir kendi halkina yardim etmek yerine dış ulkelere yardim etmeyi sever :)
bknz. afrika filistin libya :)
sonrada halkim bana sadik olmuyor diye yakınır bu devlet :) neyse..
Bagış yaptım 2 kere sms ile helal hoş olsun.. ( Bu ulkeye sadik olan vatandaşa )
-
enkaz altındaki canlılar
-
arkadaslar kizilay disinda baska bir yere para ödemesi yapmayiniz..kizilay dururken baska bir kurulusa yardim etmek anlamsiz..
-
Conquer bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaslar kizilay disinda baska bir yere para ödemesi yapmayiniz..kizilay dururken baska bir kurulusa yardim etmek anlamsiz..
-----------------------------Hele bide İHH ile yardımmı =D
-
https://secure.kizilay.org.tr/sayfaDetay.aspx?sid=27ad92e8-085f-44c8-bf42-149a5039c04b
Tüm operatörlerden 2868' e boş bir mesaj (SMS) göndererek insanlığa 5 TL lik destekte bulunabilirsiniz.
edit: Keyfi harcamalarımı iptal ettim, boşa para harcıyacağım her seferde 1 sms göndereceğim. sıgara alıp tv deki haberlere efkarlanıcağına 1 sms gönder.
