folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Van‘Da Ki Kayıp Çok Büyük



Van‘Da Ki Kayıp Çok Büyük

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlock
    warlock's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Şubat/2011
    Erkek

    Allah ordaki ( vatanını milletini ) seven insanlara yardımcı olsun...


    Aynı şarkıyı 100 kere dinleme manyaklığı olan, sabah suyu yüzüne çarparken suyun bileklerden dirseklerine akmasına uyuz olan, buzdolabını açıp boş boş baktıktan sonra kapayan, kulağında mp3 ile gezerken klip tadında yürüyen, doğru insanı bekleyip yalnız kalan, ellerini bi türlü ısıtamayan, çift bölmeli çakmakta her iki tarafta gaz seviyesini dengeleme ihtiyacı duyan, girdiği kapalı bir mekanda ilk önce çıkış kapısının nerede olduğunu arayan bir insan oğluyum...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muritcan
    Muritcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek

    Gharzvog bunu yazdı:
    -----------------------------

    aha daha bu gün yaptım bağışımı. Allah yardımcıları olsun. kendinizi bir koyun onların yerine, sonra bir kez daha düşünün yardım yapmadan önce.


    -----------------------------

    evet arkadaşlar lütfen Allah rızası için yardımlarınıza devam edin. Allah kabul etsin şimdiden..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Poet
    Poet's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek

    Allah yardımcıları olsun ya gerçekten çok zor günler bekliyor vatandaşlarımızı..


    Ben de Özledim http://www.youtube.com/watch?v=ZKuF5ElELgU Dağılmayın lan çok yalnızım
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    Amcamlar orada, onlarda bir şey yok pek. Sadece dışarıdalar.. Ama halk perişan. 500 bin kişinin olduğu Van hep dışarıda, kızılayın yolladığı çadır ve yardımlar çok yetersizmiş.. Devlet daha geçen gün Libya ya 80 milyon dolar gönderdi.. Bi 100 milyon dolarda Van'a gönderse ya.

    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Eredanne
    Eredanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2011
    Erkek

    Yunus-Emre bunu yazdı:
    -----------------------------

    mobeseden izlerken bile korktuk ya

    bir de nerden biliyo 1.000 kişinin öldüğü sayım mı yaptılar


    -----------------------------

    Hiç espri yapılacak durum değil ama yinede;

    Saydınmı lan?!


    http://194.71.107.80/ Thepiratebay.se'e burdan ulaşabilirsiniz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------
    Amcamlar orada, onlarda bir şey yok pek. Sadece dışarıdalar.. Ama halk perişan. 500 bin kişinin olduğu Van hep dışarıda, kızılayın yolladığı çadır ve yardımlar çok yetersizmiş.. Devlet daha geçen gün Libya ya 80 milyon dolar gönderdi.. Bi 100 milyon dolarda Van'a gönderse ya.
    -----------------------------

    bizim devlet cok iyidir kendi halkina yardim etmek yerine dış ulkelere yardim etmeyi sever :)

    bknz. afrika filistin libya :)

    sonrada halkim bana sadik olmuyor diye yakınır bu devlet :) neyse..

    Bagış yaptım 2 kere sms ile helal hoş olsun.. ( Bu ulkeye sadik olan vatandaşa )


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    enkaz altındaki canlılar

    http://www.liveleak.com/view?i=331_1319463623


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Conquer
    Conquer's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2008
    Erkek

    arkadaslar kizilay disinda baska bir yere para ödemesi yapmayiniz..kizilay dururken baska bir kurulusa yardim etmek anlamsiz..


    Hiçbir gerçek,bir şizofrenin yalanıyla başa çıkamaz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarasuZanu
    KarasuZanu's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek

    Conquer bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaslar kizilay disinda baska bir yere para ödemesi yapmayiniz..kizilay dururken baska bir kurulusa yardim etmek anlamsiz..


    -----------------------------

    Hele bide İHH ile yardımmı =D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarasuZanu
    KarasuZanu's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek

    https://secure.kizilay.org.tr/sayfaDetay.aspx?sid=27ad92e8-085f-44c8-bf42-149a5039c04b

    Tüm operatörlerden 2868' e boş bir mesaj (SMS) göndererek insanlığa 5 TL lik destekte bulunabilirsiniz.

    edit: Keyfi harcamalarımı iptal ettim, boşa para harcıyacağım her seferde 1 sms göndereceğim. sıgara alıp tv deki haberlere efkarlanıcağına 1 sms gönder.

Toplam Hit: 4628 Toplam Mesaj: 24