Var Mısın?Yok Musun?
-
http://www.oyungemisi.com/flash_oyun/var_misin_yok_musun_oyunu/var_misin_yok_musun.asp
-
Eline sağlık ya zevkliymiş:)
-
televizyondakine çok sinir oluyodum zaten.bi kutu açtırmak için 10 dk düşünüyo herifler.acısını çıkaralım bununla : 9
-
yokum a.q oynadım oyunu 250 milyar verdi yok dedim kutumdan 500ytl çıktı zuhahahhahaha
-

Şanlı adamım be.750.000 ytl kazandım... :)
-
ellerine sağlık
-
benim kutumda 1 ytl çıktı amk :) 500 ü kaçırdım :)
acaba herkesde aynmı oluyo bu
en son 259 ytl idim aslında :) aç gözlülük işte
-
1 triLyon kazandım a.q ke$ke ReaLde'De böyle şansım olsa
-
sa0L güzelmiş .. tw de sevmiorm ama burda zevkli Oluo :P
-
kara kutuda 400.000 cıktı amk:D
-
bankacı hayri arıyor:D 400.000 tl ve 500.000 tl var bankacı hayri 107.000 tl teklif etti ama ben sona kadar gittim 50.000 tl çıktı kutumda(H):P
Toplam Hit: 3617 Toplam Mesaj: 18
