folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder VAROLAN TÜM ISLETIM SISTEMLERINI YAZALIM



VAROLAN TÜM ISLETIM SISTEMLERINI YAZALIM

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    polymorphic
    polymorphic's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2005
    Erkek
    crashboy bunu yazdı:



    VALLA SISTEM EN GÜVENILIR FELAN SECILMIS OLABILIR AMA ;


    site dizaynlari boktan :D bide screenshotlara baktim sistemin.. onlarda cok boktan :D


    yok abi ben ya linux suse yada windows server 2003 den sasmam :D






    Sen kullanasın diye geliştirmiyorlar zaten :))


    Ayrıca tasarımı güzel olan siteler sana ne veriyor http://plan9.bell-labs.com/plan9dist/ ne anladın ?


    Ayrıca Plan9'u Unix-C/C++ yaratan ekip geliştiriyor ok :) Birde Dikkat en güvenli işletim sistemi seçilmiş demek ki herkes senin gibi tasarıma önem vermiyor hem Windows veriyorda ne oluyor :)


    Real programmers can write assembly code in any language. :-)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    blackexploit+++++++++++++++++++


    crash boy atasözü sana


    "HER PULLUYU SAZAN SANMA DIŞ GÖRÜNÜŞE ALDANMA"


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trk
    trk's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2004
    Erkek

    euheuhehehe


    o zaman biz bu düsünceyle hareket ederek, bundan sonra cep telefonu kullanmayalim.
    ev telefonunu yanimizda tasiyalim buldugumuz yere takariz fisi bide hat aliriz :D
    nede olsa daha güvenli virüs derdi felan olmaz. hem güzelligin de önemi yok :P
    demi?



    yada audi felanda sürmeyelim ne malum hizli araba ve güzel görümlü.
    ama yani hizli oldugundan pekde güvenli olmayabilir demi?
    kartal felan kullanak cok yavas :P yani hiz yapmaya kalksanda pek bisi olmaz.
    arabayida epey bi yastikla doldururuz :D 

    heheh neyse bu kadar sacmalama yeter :D


     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jezreel
    jezreel's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2003
    Erkek
    Bir ara bendede vardı linux sevdası şimdi hiç kasmıyorum, windows işimi görüyor babalar gibi istediğim haltı yiyorum.Chiplerden zilyonlarca bootable live linux cdleri birikti atıyorum köşeye, isteyen varsa yolliim. Zaten sorarsan Aytek windowscu Turan windowscu.

    gaipten görüntüler
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    polymorphic
    polymorphic's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2005
    Erkek
    crashboy bunu yazdı:



    euheuhehehe


    o zaman biz bu düsünceyle hareket ederek, bundan sonra cep telefonu kullanmayalim.
    ev telefonunu yanimizda tasiyalim buldugumuz yere takariz fisi bide hat aliriz :D
    nede olsa daha güvenli virüs derdi felan olmaz. hem güzelligin de önemi yok :P
    demi?



    yada audi felanda sürmeyelim ne malum hizli araba ve güzel görümlü.
    ama yani hizli oldugundan pekde güvenli olmayabilir demi?
    kartal felan kullanak cok yavas :P yani hiz yapmaya kalksanda pek bisi olmaz.
    arabayida epey bi yastikla doldururuz :D 

    heheh neyse bu kadar sacmalama yeter :D


     





    Bu kadar saçmalama yeter bencede sen diyorsun ki ben o güvenli diyenlerden daha zekiyim onlar kimmişki ben tasarıma bakarım kardeşim göz boyamaya bakarım ii o zaman bak sen peki dış görünümü dırttan bi kasa gördün hal bu ki bu bi Super Pc ne yapardır :)))))))


    Bill Gatesin düşündüğünü düşünüyorsun sen yani bana ne güvenlikten adamların gözünü boyuyorum o bana yeter ayrıca yaptığın örneklemelerde çok saçma sadece gülüyorum :)


    Real programmers can write assembly code in any language. :-)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trk
    trk's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2004
    Erkek
    BlackExploit yazdigim mesajin tamamen tek islevi girgiraydi.
    yanliz ukalalik yapip suratima samar atmaya calismissin.
    gülmen icin yazdik zaten .

    isin ciddiyetine gelince,
    her türlü araci ortalama olarak degerlendireceksin.
    bilgisayar kullanan insanoglunun ortalama kapasitesi windowsa en yakinidir diye düsünüyorum.
    Görünüs her zaman kalite degildir, fakat kolaylik saglamasi ve yaninda getirdigi ekstralar windowsu ayri kilmaktadir.
    Öyle iki üc cümle yazarak bill gates e kafa tutmak her yigidinde harci degildir.
    dünyanin önde gelen markalarinin tümü microsoft u secmekte sebep nedir diye düsündünmü.
    demekki birsey var....
    Ben destekliyorum demiyorum, fakat siradan bir kullaniciya en iyi hitap eden tek sistem windowsdur.
    Tersine söyleyen bilisim teknolojisinden anlamiyordur derim.

    rastgele
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    crashboy dostum windows kullanıcıya hitap ettiği içinmi yaygın yoksa insanlar sadece windowsu tanıdığı..windowsun reklamı yapıldığı içinmi yaygın.....tıpkı intel amd gibi reklam meselesi...elbette win in yeri ayrı linux un ve diğer sistemlerin yeri ayrı ayrı..

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trk
    trk's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2004
    Erkek

    Hehehe
    olaylarin boyutu akar akar farkli yerlerde bulusur.
    Kapitalist sistem iste hoja :)
    biz bagiriyoruz esit haklar,isci sinifi diye.
    dinleyen varmi :P
    linuxta bizden tabiikide :))))
    Sistemlerin en isci & emekci öncüsü
    Sistemlerin en devrimcisi LINUX :))))


    eheheheheeheh
    ya neyse her windows linux, her amd intel konusu geldimi farkli boyutlar aciliyor.
    en iyisi biz varolan sistemlerde kalalim :P
    bende linuxcuyum sadece bir gercege degindim.

    rastgele

Toplam Hit: 7178 Toplam Mesaj: 39