Vasıfsız Eleman Arıyorum
-
kanka istanbulda olsam part time çalışırdım :W
-
vasıfsızı vefasız diye okudum iyimi :DDD
-
ruhii bunu yazdı:
-----------------------------
vasıfsızı vefasız diye okudum iyimi :DDD
-----------------------------tek ben değilmişim :)
eniyisi biraz makineden uzaklaşmak... -
pmler atıldı
-
bende döneri severim ama hep merak etmişimdir yerken... Tavuk yada normal etin içine sakat birşey kattığınız oluyor mu?
Yanlış anlama lütfen...
-
Pikacu bunu yazdı:
-----------------------------
bende döneri severim ama hep merak etmişimdir yerken... Tavuk yada normal etin içine sakat birşey kattığınız oluyor mu?
Yanlış anlama lütfen...
-----------------------------Siyanür katıyoz yiyen ölüyo :D
Up
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
u235 bunu yazdı:
-----------------------------
SaNaL_AjaN bunu yazdı:
-----------------------------
İyimiş bi anda vasıfsız elaman olmasım geldii :))))))
-----------------------------
millet is begenmiyor haci :D adam calıstıramıyoz.Sonrada Turkiyede issizlik var diyorlar,
-----------------------------Türkiye de işsizlik yok, aritslik var.
Lise mezunu adamın ne elinde bi mesleği, ne yapacağı işşi var.Ona rağmen 800 liraya burun kıvırıyor, araba istiyor, masabaşı iş istiyor.
Hayır mühendis adama 2 bin lira versen (ki masabaşında oturuyor) yine tırt abi.Bi boka yaramaz adamlar tonla var.Adama iş veriyorsun yapamıyor.Çok acayip çokk
-----------------------------tartışma çıkmasın ama patronda işine gelmeyince ilk yaptığı şey işçi çıkarmak oluyo ne kadar iyi olursan ol ne kadar çalışkan olursan ol bu yüzden bana göre insanların tavrı
-
Güzel iş Beylik düzünde oturan arakdaşlar bence kaçırmasın 900 tl de iyi para 500 600 tl ye çalışanlar var yemek bile vermiyor cogu yer
-
mescarine bunu yazdı:
-----------------------------
ruhii bunu yazdı:
-----------------------------
vasıfsızı vefasız diye okudum iyimi :DDD
-----------------------------tek ben değilmişim :)
eniyisi biraz makineden uzaklaşmak...
----------------------------- -
o dükkandan bir döner yiyemedik :W Knu yukarı çıksın az daha İşsizlere İş Çıksın Amen :|
