Vatan Bilgisayar Pişmanlıktır
-
Selam millet,
Daha önce konusunu açtığım arızalı olan ekran ve anakartımın iade süreci bugün tamamlandı.
İstersem ürünün aynısını veya para iadesi alabileceğimi söylediler.
Olay patladı.
Aynı ürünün iadesini istedim fakat almış olduğum ekran kartı teşhir olarak , ısparta ve topkapı şubesinde var ve ben teşhir ürünü istemiyorum.
Başka şubesinde yok stoklarda gözükmüyor.
Bana ister teşhir alır kullanırsın istemezsen farkını verip başka ekran kartı alırsın diye seçenek sundular.
Şöyle ki ben ürünü aldığım zaman fiyatı 900 tl idi,şimdi ben aynı markanın farklı modelini almak istersem extra ücret verip alabileceğim fakat kur farkından 800 tl para daha eklemem gerek .
Bende bunun mümkün olmadığını 900 tl aldığım kartın farklı modeli için extra 800 tl para vermenin mantıksız olduğunu belirtmeme rağmen yapacak bir şey yok para iadesi yapabiliriz diyorlar.
İşin içinden çıkamadım anakartımın aynısını aldım fakat ekran kartımın sonu belirsiz.Ekran kartımın birebir aynısını istiyorum bu benim hakkım diyorum elimizde yok diyip işin içinden çıkıyorlar.
Ne yapmam gerekiyor ? nasıl bir yol izlemeliyim.
-
Hocam para iadesi yapıyorlarsa neden pişmanlık olsun ?
-
Ar0fer bunu yazdı
Hocam para iadesi yapıyorlarsa neden pişmanlık olsun ?
hocam para iadesi eski aldığım fiyata göre yapıyorlar yani 900 tl , ben şuan aynı ekran kartını 1700 tl alabiliyorum 800 tl neden boş yere vereyim ?
-
tüketici haklarını okumanı tavsiye ederim seçeneklerden birini seçersin bu ürünün değişimi olarak sen seçimini yapmışsın iade istemiyorsun ürünün değişimini istiyorsun bu yüzden sen istediğin sürece deiştirmek zorunda hatta bulamazsa bulunabilen daha yüksek özellikleri olan ekran kartını vermek zorunda eğer faturayı şirket adına kesitrmediysen diret mahkeme yoluna gideceğini belirt ve aç tüketici haklarını bi oku. Hiç bir firma şahısa kesilen faturadan dolayı mahkeme ile uğraşmak istemez çünkü %90 üzerinde müşteri lehine biter mahkeme. Şubede olan lavuklar bi işe yaramaz haklarını bildiğini ve kullanacağını mağaza müdürüne belirtirsen işin çözülür.
www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.6502.doc
-
Teskir urun olmasina neden karsisin adamlar teshirleri makineye takio gostermiyorki. Kapali camin arkasinda duruyor oyle gorsellik olarak. Al gec bence.
-
Eğer aynısı veremiyorsa bir üst modeli vermesi gerekir.Biz decathlonda öyle yapıyorduk
-
Kanunen birebir değişim veya para iadesi seçme hakkın var. Birebir değişim istersen ve aldığın ürün piyasada yoksa ve firma üretimi durduysa sendeki cihaza en yakın özellikteki model verilir.
-
Az önce görüştüm oem bölümünde bulunan arkadaş resmen çocuk azarlar gibi azarladı dedim yetkili kişiyi bağla yok yardımcıyı bağla yok ee peki kim bilgi verecek bilgili birisi yok ben oemde calısıyorum bilmiyorum diye bağırdı çağırdı sinirden elim ayağım titriyor amk
-
metaman bunu yazdı
Eğer aynısı veremiyorsa bir üst modeli vermesi gerekir.Biz decathlonda öyle yapıyorduk
Doğru bilgi, yasal olarak böyle işliyor bildiğim kadarıyla. Tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz eğer diretiyorlarsa.
-
Sahibi Hasan Vatan'a durumu açıklayan bir mesaj atabilirsin hocam. Personelin telefondaki tutumunuda ilet. Ses kayıtlarını dinleyin de.
-
Para iadesini ve teshir urununu kesinlikle kabul etme, ellerinde ayni urun yoksa bir ust modelini talep et, vermek zorundalar.