Vay Be Gogıla Bakın Hele
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
yaw rene neden büyitmiyim daha ilk gün siteyi kurmuşum bi baktım gogıl botu.NErden duydu biraz şaşkınlık içindeyim.Ondan adamlar baya bi ilerlemiş vallahi.
-----------------------------
Haaa ilk gün...O zaman hoca, freeserver seni sitemapına eklemiş demektir...
Toplam Hit: 3605 Toplam Mesaj: 12
