Vbascite Mail"E Gönderme?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    serverin izin vermesi lazım böle şeylere. çalıştığım şirketten mail aldım. böle bişey bende hazırladım ama her server desteklemiyo. haberiniz ola

    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seriall714
    seriall714's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    tuh kaçırmışım yaw kodları cuma gunu başladım VB ye hiç PC egitimide almadım elektrik okudum ben lisede ve yuksekokulda ama çarşambaya kadar VB de bi prg yazıcam bu mail göndermede lazım bana tekrar upload ederseniz super olur walla:D:D:D VB ustalarına saygılar tşşkrler..

    i love you chiristina:D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    1 yildan fasla zaman olmus,kodlar elimde degil ama şu örneğe bakmanı tavsiye ederim:

    http://www.pscode.com/vb/scripts/ShowCode.asp?txtCodeId=26640&lngWId=1

     bu arada bu smtp mail gonderme olayinda , koddan zor olani adam gibi smtp server bulmak(en azindan bana gore ole :P)


    The king is bleeding.
Toplam Hit: 4250 Toplam Mesaj: 14