Vbascite Mail"E Gönderme?
-
serverin izin vermesi lazım böle şeylere. çalıştığım şirketten mail aldım. böle bişey bende hazırladım ama her server desteklemiyo. haberiniz ola
-
tuh kaçırmışım yaw kodları cuma gunu başladım VB ye hiç PC egitimide almadım elektrik okudum ben lisede ve yuksekokulda ama çarşambaya kadar VB de bi prg yazıcam bu mail göndermede lazım bana tekrar upload ederseniz super olur walla:D:D:D VB ustalarına saygılar tşşkrler..
-
1 yildan fasla zaman olmus,kodlar elimde degil ama şu örneğe bakmanı tavsiye ederim:
http://www.pscode.com/vb/scripts/ShowCode.asp?txtCodeId=26640&lngWId=1
bu arada bu smtp mail gonderme olayinda , koddan zor olani adam gibi smtp server bulmak(en azindan bana gore ole :P)
Toplam Hit: 4250 Toplam Mesaj: 14
