folder Tahribat.com Forumları
linefolder Visual Basic - Basic - PicBasic ve Türevleri
linefolder Vbasic Görsel Eğitim Cd"Leri 6 Adet Tek Dosyada(Kota Düşmanı 598,38 MB)!!!



Vbasic Görsel Eğitim Cd"Leri 6 Adet Tek Dosyada(Kota Düşmanı 598,38 MB)!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hokkabaz
    hokkabaz's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek
    2048 bağlantıyla 20,8 kb inio ben bu telekomun taa 1,5 saat önce başlattım daha 123 mb olmuş :S iNSALLAH bu sene iner :s

    Sabrımla yazı tura oynama.. Damarıma basanın.. Kan dolaşımını durdururum !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elixir
    Elixir's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    www.google.com' a internet download menager son sürüm  indir'i Yazıyoruz... Proğramı indirip,kuruyoruz ( mümkünse serail ) Dowload Hızı Kesinlikle Süper + cFosSpeed_4[1].02_Build_1312 ile uyumlu çalişiyor ve ÇAKIŞMIYOR... SANIRM BİR SAATE İNER...

    Ayrılığın rüzgarı zamansız estiği vakit, beni arama buralarda. Ben bilmem hangi meridyenin, bilmem kaçıncı paraleline savrulmuş olacağım. Bilinmez yollarda yürüyeceğim, başı öne eğik. İşte diyecekler, işte o yabancı geçiyor yine yalın ayak, başı dumanlı. Yüreğimin çarpıntısını bilmeden arkamdan ahkam kesecekler. Ellerimde hesap soracak derman yok. Dişlerim kenetlenmiş, dilim lal konuşmuyor benimle. Dermansız dertlerin, onulmaz yangınların, alev alev, har har, kor kor yandığı ve kavuşma ümidinin hızla eridiğini bilerek ve kalbimin bu erimeye inat donduğunu hissederek yürümekteyim. Elimde ne bir pusulam, ne de bir haritam var. Bana klavuzluk eden sadece kargalar. Kargalar kargaşadalar, bense karmaşada. Her şey muamma, her şey bilinmezlerle çevrili. Bende bu bilinmezin, bilinmezliğinde kaybolmak istiyorum Mutlak Sonsuza...! ( Elixir )
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elixir
    Elixir's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    http://www.crack.ms/cracks/crack.ms?id=2051425 buda keygeni :D hadi kolay gelee :))

    Ayrılığın rüzgarı zamansız estiği vakit, beni arama buralarda. Ben bilmem hangi meridyenin, bilmem kaçıncı paraleline savrulmuş olacağım. Bilinmez yollarda yürüyeceğim, başı öne eğik. İşte diyecekler, işte o yabancı geçiyor yine yalın ayak, başı dumanlı. Yüreğimin çarpıntısını bilmeden arkamdan ahkam kesecekler. Ellerimde hesap soracak derman yok. Dişlerim kenetlenmiş, dilim lal konuşmuyor benimle. Dermansız dertlerin, onulmaz yangınların, alev alev, har har, kor kor yandığı ve kavuşma ümidinin hızla eridiğini bilerek ve kalbimin bu erimeye inat donduğunu hissederek yürümekteyim. Elimde ne bir pusulam, ne de bir haritam var. Bana klavuzluk eden sadece kargalar. Kargalar kargaşadalar, bense karmaşada. Her şey muamma, her şey bilinmezlerle çevrili. Bende bu bilinmezin, bilinmezliğinde kaybolmak istiyorum Mutlak Sonsuza...! ( Elixir )
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek
    Hoca DivX'tir Xvid'tir encode etsenize ben pek anlamam ama..hangi format daha kaliteli ve avantajlıysa..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elixir
    Elixir's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    NetBABA bunu yazdı:
    -----------------------------

    Buda linki:

    http://www.muhendisizupload.net/dosyalar/vbgorselegitimseti.rar













    -----------------------------

     

    CD'leri indiriyorum... Dua Et Dosyalar bozuk çıkmasin:D o zaman görün bendeki çıkan ALAVI :D


    Ayrılığın rüzgarı zamansız estiği vakit, beni arama buralarda. Ben bilmem hangi meridyenin, bilmem kaçıncı paraleline savrulmuş olacağım. Bilinmez yollarda yürüyeceğim, başı öne eğik. İşte diyecekler, işte o yabancı geçiyor yine yalın ayak, başı dumanlı. Yüreğimin çarpıntısını bilmeden arkamdan ahkam kesecekler. Ellerimde hesap soracak derman yok. Dişlerim kenetlenmiş, dilim lal konuşmuyor benimle. Dermansız dertlerin, onulmaz yangınların, alev alev, har har, kor kor yandığı ve kavuşma ümidinin hızla eridiğini bilerek ve kalbimin bu erimeye inat donduğunu hissederek yürümekteyim. Elimde ne bir pusulam, ne de bir haritam var. Bana klavuzluk eden sadece kargalar. Kargalar kargaşadalar, bense karmaşada. Her şey muamma, her şey bilinmezlerle çevrili. Bende bu bilinmezin, bilinmezliğinde kaybolmak istiyorum Mutlak Sonsuza...! ( Elixir )
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Whisky
    Whisky's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2007
    Erkek
    sorunsuz ındırdım ama daha izlemedim kesın 4-5 video bozuk cıkar bole bı photoshop egitimivardı herkonuda 2-3 bozuk vardı olur bole kucuk seysiler :) saoL hojam
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    7,5 saatte inecek hade hayırlısı pc açık nasılsa insin yawaştan :) paylaşım için tşk ler ...

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hege1903
    hege1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2007
    Erkek
    Usta saolasın.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hbgrstyle
    hbgrstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2007
    Erkek
    ben incircem bakam flashgetle :D

    iTiNayLa c/p YaPıLıR
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    longway
    longway's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2008
    Erkek

    linkler krık kontrol edermisin teşekkürler şimdiden

Toplam Hit: 5288 Toplam Mesaj: 21