VB.Net Gecko Browser Sorunu
-
pSkpt bunu yazdı:
-----------------------------outmost bunu yazdı:
-----------------------------Hangi .NET versiyonunu kullanıyorsan onun SDK ini indir.
3.5 için: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=11310
++http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Windows_SDK#Versions
+++http://blogs.msdn.com/b/lucian/archive/2008/11/15/where-are-the-sdk-tools-where-is-ildasm.aspx
Mesaj 19 Temmuz 2012 (Persembe) Saat: 20:49'da outmost tarafından düzenlendi.
-----------------------------1.2 GB diyor 5 saat 12 dk diyor. Yok mu bunun başka yolu? :/
Gecko tabanlı istediğim bir siteyi gösteren programcık olsun istedim çok mu? :/
-----------------------------
-
outmost bunu yazdı:
-----------------------------pSkpt bunu yazdı:
-----------------------------outmost bunu yazdı:
-----------------------------Hangi .NET versiyonunu kullanıyorsan onun SDK ini indir.
3.5 için: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=11310
++http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Windows_SDK#Versions
+++http://blogs.msdn.com/b/lucian/archive/2008/11/15/where-are-the-sdk-tools-where-is-ildasm.aspx
Mesaj 19 Temmuz 2012 (Persembe) Saat: 20:49'da outmost tarafından düzenlendi.
-----------------------------1.2 GB diyor 5 saat 12 dk diyor. Yok mu bunun başka yolu? :/
Gecko tabanlı istediğim bir siteyi gösteren programcık olsun istedim çok mu? :/
-----------------------------
https://code.google.com/p/geckofx/
-----------------------------yok hocam bulamadım..
-
pSkpt bunu yazdı:
-----------------------------outmost bunu yazdı:
-----------------------------pSkpt bunu yazdı:
-----------------------------outmost bunu yazdı:
-----------------------------Hangi .NET versiyonunu kullanıyorsan onun SDK ini indir.
3.5 için: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=11310
++http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Windows_SDK#Versions
+++http://blogs.msdn.com/b/lucian/archive/2008/11/15/where-are-the-sdk-tools-where-is-ildasm.aspx
Mesaj 19 Temmuz 2012 (Persembe) Saat: 20:49'da outmost tarafından düzenlendi.
-----------------------------1.2 GB diyor 5 saat 12 dk diyor. Yok mu bunun başka yolu? :/
Gecko tabanlı istediğim bir siteyi gösteren programcık olsun istedim çok mu? :/
-----------------------------
https://code.google.com/p/geckofx/
-----------------------------yok hocam bulamadım..
-----------------------------ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/latest/source/ :D
http://code.google.com/p/gecko-complete/
https://bitbucket.org/geckofx/geckofx-14.0
http://www.vbforums.com/showthread.php?t=616767
örnek uygulama: WindowsApplication1.rar
Mesaj 19 Temmuz 2012 (Persembe) Saat: 23:49'da outmost tarafından düzenlendi. -
Gecko'dan vazgeçtim WebKit'e döndüm var mı sorunsuz çalıştırabilen. :/
Örnek uygulama 2008 için uyumlu değil sanırım sorun çıkarttı açarken.
-
Winxp framework 4.0 yüklü 32 bit çalışıyor. Ayrıca webkit daha sorunsuz hocam senin önceki açtığın konudan sonra ben de epey merak sardım sonuç gayet güzel. gerçi 64 bit denemedim ama en azından gecko kadar sıkıntı çıkmadı :)
-
by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------Winxp framework 4.0 yüklü 32 bit çalışıyor. Ayrıca webkit daha sorunsuz hocam senin önceki açtığın konudan sonra ben de epey merak sardım sonuç gayet güzel. gerçi 64 bit denemedim ama en azından gecko kadar sıkıntı çıkmadı :)
-----------------------------Onu da denedim 64 bitte yine aynı hatayı verdi ben bi yerde hata yapıyorum sanırım çalıştıramadım gitti 64 bitte.
-
pSkpt bunu yazdı:
-----------------------------by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------Winxp framework 4.0 yüklü 32 bit çalışıyor. Ayrıca webkit daha sorunsuz hocam senin önceki açtığın konudan sonra ben de epey merak sardım sonuç gayet güzel. gerçi 64 bit denemedim ama en azından gecko kadar sıkıntı çıkmadı :)
-----------------------------Onu da denedim 64 bitte yine aynı hatayı verdi ben bi yerde hata yapıyorum sanırım çalıştıramadım gitti 64 bitte.
-----------------------------Hocam benim yaptığımı bir dene istersen 64 bitte?
-
by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------pSkpt bunu yazdı:
-----------------------------by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------Winxp framework 4.0 yüklü 32 bit çalışıyor. Ayrıca webkit daha sorunsuz hocam senin önceki açtığın konudan sonra ben de epey merak sardım sonuç gayet güzel. gerçi 64 bit denemedim ama en azından gecko kadar sıkıntı çıkmadı :)
-----------------------------Onu da denedim 64 bitte yine aynı hatayı verdi ben bi yerde hata yapıyorum sanırım çalıştıramadım gitti 64 bitte.
-----------------------------Hocam benim yaptığımı bir dene istersen 64 bitte?
-----------------------------gönder ne varsa bakayım.
-
http://www.iyibu.org/debug.rar indirince haber et de sileyim bandwith gitmesin :D
-
by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------http://www.iyibu.org/debug.rar indirince haber et de sileyim bandwith gitmesin :D
-----------------------------indirdim deneyeceğim birazdan.
