folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder VB.Net Gecko Browser Sorunu



VB.Net Gecko Browser Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZINDIK
    ZINDIK's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    pSkpt bunu yazdı:
    -----------------------------

    outmost bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hangi .NET versiyonunu kullanıyorsan onun SDK ini indir.

    3.5 için: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=11310

    ++http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Windows_SDK#Versions

    +++http://blogs.msdn.com/b/lucian/archive/2008/11/15/where-are-the-sdk-tools-where-is-ildasm.aspx

    Mesaj 19 Temmuz 2012 (Persembe) Saat: 20:49'da outmost tarafından düzenlendi.
    -----------------------------

    1.2 GB diyor 5 saat 12 dk diyor. Yok mu bunun başka yolu? :/

    Gecko tabanlı istediğim bir siteyi gösteren programcık olsun istedim çok mu? :/

    -----------------------------

    https://code.google.com/p/geckofx/

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    outmost bunu yazdı:
    -----------------------------

    pSkpt bunu yazdı:
    -----------------------------

    outmost bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hangi .NET versiyonunu kullanıyorsan onun SDK ini indir.

    3.5 için: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=11310

    ++http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Windows_SDK#Versions

    +++http://blogs.msdn.com/b/lucian/archive/2008/11/15/where-are-the-sdk-tools-where-is-ildasm.aspx

    Mesaj 19 Temmuz 2012 (Persembe) Saat: 20:49'da outmost tarafından düzenlendi.
    -----------------------------

    1.2 GB diyor 5 saat 12 dk diyor. Yok mu bunun başka yolu? :/

    Gecko tabanlı istediğim bir siteyi gösteren programcık olsun istedim çok mu? :/

    -----------------------------

    https://code.google.com/p/geckofx/


    -----------------------------

     

    yok hocam bulamadım..


    İmza...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZINDIK
    ZINDIK's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    pSkpt bunu yazdı:
    -----------------------------

    outmost bunu yazdı:
    -----------------------------

    pSkpt bunu yazdı:
    -----------------------------

    outmost bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hangi .NET versiyonunu kullanıyorsan onun SDK ini indir.

    3.5 için: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=11310

    ++http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Windows_SDK#Versions

    +++http://blogs.msdn.com/b/lucian/archive/2008/11/15/where-are-the-sdk-tools-where-is-ildasm.aspx

    Mesaj 19 Temmuz 2012 (Persembe) Saat: 20:49'da outmost tarafından düzenlendi.
    -----------------------------

    1.2 GB diyor 5 saat 12 dk diyor. Yok mu bunun başka yolu? :/

    Gecko tabanlı istediğim bir siteyi gösteren programcık olsun istedim çok mu? :/

    -----------------------------

    https://code.google.com/p/geckofx/
    -----------------------------

    yok hocam bulamadım..
    -----------------------------

    ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/latest/source/ :D

    http://code.google.com/p/gecko-complete/

    https://bitbucket.org/geckofx/geckofx-14.0

    http://www.vbforums.com/showthread.php?t=616767

    örnek uygulama: WindowsApplication1.rar

     

    Mesaj 19 Temmuz 2012 (Persembe) Saat: 23:49'da outmost tarafından düzenlendi.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    Gecko'dan vazgeçtim WebKit'e döndüm var mı sorunsuz çalıştırabilen. :/

    Örnek uygulama 2008 için uyumlu değil sanırım sorun çıkarttı açarken.


    İmza...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    Winxp framework 4.0 yüklü 32 bit çalışıyor. Ayrıca webkit daha sorunsuz hocam senin önceki açtığın konudan sonra ben de epey merak sardım sonuç gayet güzel. gerçi 64 bit denemedim ama en azından gecko kadar sıkıntı çıkmadı :)


    iyibu! yeniden..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    by_Tet bunu yazdı:
    -----------------------------

    Winxp framework 4.0 yüklü 32 bit çalışıyor. Ayrıca webkit daha sorunsuz hocam senin önceki açtığın konudan sonra ben de epey merak sardım sonuç gayet güzel. gerçi 64 bit denemedim ama en azından gecko kadar sıkıntı çıkmadı :)


    -----------------------------

    Onu da denedim 64 bitte yine aynı hatayı verdi ben bi yerde hata yapıyorum sanırım çalıştıramadım gitti 64 bitte.


    İmza...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    pSkpt bunu yazdı:
    -----------------------------

    by_Tet bunu yazdı:
    -----------------------------

    Winxp framework 4.0 yüklü 32 bit çalışıyor. Ayrıca webkit daha sorunsuz hocam senin önceki açtığın konudan sonra ben de epey merak sardım sonuç gayet güzel. gerçi 64 bit denemedim ama en azından gecko kadar sıkıntı çıkmadı :)


    -----------------------------

    Onu da denedim 64 bitte yine aynı hatayı verdi ben bi yerde hata yapıyorum sanırım çalıştıramadım gitti 64 bitte.


    -----------------------------

    Hocam benim yaptığımı bir dene istersen 64 bitte?


    iyibu! yeniden..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    by_Tet bunu yazdı:
    -----------------------------

    pSkpt bunu yazdı:
    -----------------------------

    by_Tet bunu yazdı:
    -----------------------------

    Winxp framework 4.0 yüklü 32 bit çalışıyor. Ayrıca webkit daha sorunsuz hocam senin önceki açtığın konudan sonra ben de epey merak sardım sonuç gayet güzel. gerçi 64 bit denemedim ama en azından gecko kadar sıkıntı çıkmadı :)


    -----------------------------

    Onu da denedim 64 bitte yine aynı hatayı verdi ben bi yerde hata yapıyorum sanırım çalıştıramadım gitti 64 bitte.


    -----------------------------

    Hocam benim yaptığımı bir dene istersen 64 bitte?


    -----------------------------

    gönder ne varsa bakayım.


    İmza...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    http://www.iyibu.org/debug.rar indirince haber et de sileyim bandwith gitmesin :D


    iyibu! yeniden..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    by_Tet bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.iyibu.org/debug.rar indirince haber et de sileyim bandwith gitmesin :D


    -----------------------------

    indirdim deneyeceğim birazdan.


    İmza...
Toplam Hit: 3464 Toplam Mesaj: 23