folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder VB.Net Kodunu Kaspersky Neden Virus Olarak Algiliyor?



VB.Net Kodunu Kaspersky Neden Virus Olarak Algiliyor?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    splintercell
    splintercell's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı
    splintercell bunu yazdı
    unbalanced bunu yazdı

    hocam olmadı, benim.exe nin içinden explorer exeyi çalıştır. öncelikle taskliste baktırt, eğer exploer.exe yoksa çalıştır olsun bitsin :)

    bu yöntemi ben denedim de :D explorer.exeyi çalıştırtınca benim.exe'ye belgelerim açılıyo direk, masaüstü gelmiyo bi parametresi falan mı var acaba?

    C:\Windows\explorer.exe yi çalıştırıyor musun ? bir parametresi yok benim bildiğim kadarıyla.. belki adminstrator çalıştırma yetkisi olmayabilir ya da  şifre varsa windows açılışında o sorun olabilir..

    "C:\windows\explorer.exe" yapmadım da direk "explorer.exe" yaptım

    aslında registry da ki shell'i "explorer.exe, C:\benim.exe" diye değiştirince çalışıyo ama 64 bit sistemde sorun çıkartıyo o da çünkü direk registrya veri ekleyince wow6432node(32 bit programların kullandıgı anahtar) anahtarının altındaki shelle ekliyo onu da windows çalıştırmıyo açılışta

    ben de cmdden reg add komutunu kullanarak eklemeyi denedim o zaman wow6432node uğramadan direk normal olarak ekliyo ama onda da boşluk bırakamıyoruz:D, "windows nt" de de bariz boşluk var

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    boşluk için köşeli paranteze ve/veya tırnak içine alıp dene.. 

    eğer çalışmazsa istersen yarın pm at bakalım birlikte


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    splintercell
    splintercell's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    boşluk için köşeli paranteze ve/veya tırnak içine alıp dene.. 

    eğer çalışmazsa istersen yarın pm at bakalım birlikte

    tamamdır saol:)

    "hklm\software\microsoft\windows nt"

    şeklinde tırnaklarla yazınca okudu.

Toplam Hit: 2758 Toplam Mesaj: 24