Vbulletin 3.6.5 Hatası ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
     abi ben anlamadımki yaff ben ilk php kullanmıştım bundan tee 6 7 ay ewwel sonra heveslendim bidaha olesine free bir site açmaya kalktım vbulletin 3.6.5 kuruyordum yeni bişi olsun die  arkiler tasviye etti şimdiki forumlar bunalrdan falandie nese bende kalktım kurmaya başladım sonra install kısmının 3. ayağında pat hata msj ı CONGİG:PHP inchudulerin içinde onu düzenle dio bende düzenledim aramadıım forum kalmadı yaff kurulumu yapmak için... anlayan bi arkadaştan yardım istiyorum

    Living Death
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    config.php den bahsediyorsan bildiğin gibi o ayar dosyası database kullanıcı adı şifresi ve database in yerini gösterdiğin dosya.

    ona yazma izni vermemişindir belki. 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    config.php den bahsediyorsan bildiğin gibi o ayar dosyası database kullanıcı adı şifresi ve database in yerini gösterdiğin dosya.

    ona yazma izni vermemişindir belki. 


    ona yazma izni nasıl oluyor kardeşim ben anşlamadım senin dediğini senden başkada yazan yok kimse bilmiyor galiba yaff :((( o dosyayı hem alıp düzenledim eksiksiz yaptığımada eminim ama genede  config.php düzenle  diyo galiba :((

     hata bu anlayan avrsa allah aşkına solesin yaff kafayı yicem şimdik

    vbull


    Living Death
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    hacım zannedersem /includes/config.php dosyan database bağlantısı için gerekli şeyleri içermiyor.

    bu veriler

    db nin yeri "localhost"(genelde)

    db user name

    db password 

    db name 

    bilgilerinden oluşur. scriptin dbye bağlanması için gereklidir.

    db bilgilerini config.php yi editleyerek değiştirip aynı yere upload edersen sorun çözülür büyük ihtimal

    yada ftp den o dosyanın permission ayarlarını 777 yapabilirsin 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    hööö amele ne dion yaff şunu açıklayarak yap ben bu işleri iice unutmuşm a q oturup edrs oyun başka bi bok yemezsek bole olur

     

    config.php de yazdığım yerler kesinlikle eksiksiz ve doğru eminim 50 kere upload ettim yemedi a q sitesi

    ama orayı kendin düzenle diosan  çüş yani dil bilmioz

     

    ABİ YOKMUDUR BU SİTEDE VBULLETİN KURAN KULLANAN BİRİLERİ ACEP :((


    Living Death
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    şu config.php yi bi upload et bana

    sonra pmden fln mysql bilgilerini ver ayarlayıvereyim

    yada ver siteyi kılı tüyü ben yapıverem : )

    korkma hekırlamam 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek
    abicim ftp den yada panel den giriyosun config php ye tıklıyosun permissions bölümünde 777 nin yanına tik koyuosun

    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhbir
    muhbir's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2007
    Erkek

    Bencede config dosyasını yeniden upload et.bazen oluyo böyle şeyler dosyayı atarken bağlantı kopuyo fln fln


    muhbir-tbt@hotmail.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    vbulletin 3.5.3 kurdum oldu demekki config.php yi doğru yapmışım ama sorun nerde hala anlamadım...

    Living Death
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Delegado_Zero
    Delegado_Zero's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    chmod ayarlarını 777 yaptıktan sonra amelenin dediklerini yapıcaksın cünkü baska yolu yoktur..

    bir de ftp ye tekrar config.php dosyasını attıktan sonra dikkat et oraya config.php.new olarak gecer sen sonundaki .new i sileceksin.. baska da bir sorunu yok

    yine yapamazsan ekle msn e yardım ederim

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anaconda
    anaconda's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek
    ne chmodu chmodu 777 falan yapmıyorsunuz ne diyorsunuz arkadas db baglantısını yapamıyor dostum cpanel plesk gibi sitenin yonetmen için host panelin olucak genelde bu www.siteismi.com/cpanel gibi olur ordan giriceksin phpmyadmin sql baglantısını yapıcaksın benim zamanım olsa ben sana kurarim dicem ama zamanım yok malesef vb den anlıyan birilerini bul bu dedikleri yaptır
Toplam Hit: 1637 Toplam Mesaj: 13