Vbulletin 3.6.5 Hatası ?
-
abi ben anlamadımki yaff ben ilk php kullanmıştım bundan tee 6 7 ay ewwel sonra heveslendim bidaha olesine free bir site açmaya kalktım vbulletin 3.6.5 kuruyordum yeni bişi olsun die arkiler tasviye etti şimdiki forumlar bunalrdan falandie nese bende kalktım kurmaya başladım sonra install kısmının 3. ayağında pat hata msj ı CONGİG:PHP inchudulerin içinde onu düzenle dio bende düzenledim aramadıım forum kalmadı yaff kurulumu yapmak için... anlayan bi arkadaştan yardım istiyorum
-
config.php den bahsediyorsan bildiğin gibi o ayar dosyası database kullanıcı adı şifresi ve database in yerini gösterdiğin dosya.
ona yazma izni vermemişindir belki.
-
config.php den bahsediyorsan bildiğin gibi o ayar dosyası database kullanıcı adı şifresi ve database in yerini gösterdiğin dosya.
ona yazma izni vermemişindir belki.
ona yazma izni nasıl oluyor kardeşim ben anşlamadım senin dediğini senden başkada yazan yok kimse bilmiyor galiba yaff :((( o dosyayı hem alıp düzenledim eksiksiz yaptığımada eminim ama genede config.php düzenle diyo galiba :((hata bu anlayan avrsa allah aşkına solesin yaff kafayı yicem şimdik

-
hacım zannedersem /includes/config.php dosyan database bağlantısı için gerekli şeyleri içermiyor.
bu veriler
db nin yeri "localhost"(genelde)
db user name
db password
db name
bilgilerinden oluşur. scriptin dbye bağlanması için gereklidir.
db bilgilerini config.php yi editleyerek değiştirip aynı yere upload edersen sorun çözülür büyük ihtimal
yada ftp den o dosyanın permission ayarlarını 777 yapabilirsin
-
hööö amele ne dion yaff şunu açıklayarak yap ben bu işleri iice unutmuşm a q oturup edrs oyun başka bi bok yemezsek bole olur
config.php de yazdığım yerler kesinlikle eksiksiz ve doğru eminim 50 kere upload ettim yemedi a q sitesi
ama orayı kendin düzenle diosan çüş yani dil bilmioz
ABİ YOKMUDUR BU SİTEDE VBULLETİN KURAN KULLANAN BİRİLERİ ACEP :((
-
şu config.php yi bi upload et bana
sonra pmden fln mysql bilgilerini ver ayarlayıvereyim
yada ver siteyi kılı tüyü ben yapıverem : )
korkma hekırlamam
-
abicim ftp den yada panel den giriyosun config php ye tıklıyosun permissions bölümünde 777 nin yanına tik koyuosun
-
Bencede config dosyasını yeniden upload et.bazen oluyo böyle şeyler dosyayı atarken bağlantı kopuyo fln fln
-
vbulletin 3.5.3 kurdum oldu demekki config.php yi doğru yapmışım ama sorun nerde hala anlamadım...
-
chmod ayarlarını 777 yaptıktan sonra amelenin dediklerini yapıcaksın cünkü baska yolu yoktur..
bir de ftp ye tekrar config.php dosyasını attıktan sonra dikkat et oraya config.php.new olarak gecer sen sonundaki .new i sileceksin.. baska da bir sorunu yok
yine yapamazsan ekle msn e yardım ederim
-
ne chmodu chmodu 777 falan yapmıyorsunuz ne diyorsunuz arkadas db baglantısını yapamıyor dostum cpanel plesk gibi sitenin yonetmen için host panelin olucak genelde bu www.siteismi.com/cpanel gibi olur ordan giriceksin phpmyadmin sql baglantısını yapıcaksın benim zamanım olsa ben sana kurarim dicem ama zamanım yok malesef vb den anlıyan birilerini bul bu dedikleri yaptır
