Vds - Vps Yardımcı Olacak Murıd

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Yaaa müridLer Hızlıca DownLoad ve Hızlıca UpLoad yapabilmek için şu sunucu kiralama işine girişmek istiyorum...


    Ama bu konularda pek bilgim yok , yardım lazım ...


    * Önerebilecegınız sunucular?  Fiyat yönlu , Kalite yönlu?

    * Destek Yardım?

    * Bir de hangısını kıralayacagız VPS mı VDS mı? Nasıl yonetıcez?

    * Bunlara indirdigimiz Down / Up yaptıgımız seylerı kendı PC mıze atmaya kalktıgımızda hız nasıl olacak?:

    * İndirdigimizde yine bir işletım sıstemı ıcerısıne mı ınıyor? Wındows a mı yada baska ısletım sıstemıne vss vss?

    * Yönetımı nasıl oluyor?

    * Oraya ındırdıgımız bir vıdeoyu kendı pcmızde ızleyebılıyormuyuz ? Vsss vss ...


    Biraz bilgilerınıze , tavsıyelerınıze , yardımlarınıza ihtiyac :)


    İmza YOK !!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adeleks
    adeleks's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    yeni konu açmayım dedim. dostlar yutup için vps lazım f iber server.com.tr'de bana uygun paket buldum fakat güvenilir konusunda emin olamadım daha önce var mı buradan alışverişi olan

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmQceR
    EmQceR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek
    adeleks bunu yazdı

    yeni konu açmayım dedim. dostlar yutup için vps lazım f iber server.com.tr'de bana uygun paket buldum fakat güvenilir konusunda emin olamadım daha önce var mı buradan alışverişi olan

    hocam geçenlerde fiberserverın ovh fransada sunucuların hepsi kapandı ve kimse yedek alamadı.bence ona hiç bulasma.

    digitaloceandan alabilirsin ben kurup yönetebilirim dersen.

    eğer yönetemiyorum dersen guzel.net.tr de digitaloceandaki vpslere 10 tl eklyerek satıyorlar ve yardımlarını esirgemiyolar.

     


    ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adeleks
    adeleks's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek
    EmQceR bunu yazdı

    hocam geçenlerde fiberserverın ovh fransada sunucuların hepsi kapandı ve kimse yedek alamadı.bence ona hiç bulasma.

    digitaloceandan alabilirsin ben kurup yönetebilirim dersen.

    eğer yönetemiyorum dersen guzel.net.tr de digitaloceandaki vpslere 10 tl eklyerek satıyorlar ve yardımlarını esirgemiyolar.

     

    hocam digitalocean da torrent yasak diye biliyorum o yüzden bana uymuyor. yedeklik bi durumum olmayacak aslında torrentden indirip yutupa yükleyecem down-up olacak yani. işim bitince videoları silecem zaten 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    adeleks bunu yazdı
    EmQceR bunu yazdı

    hocam geçenlerde fiberserverın ovh fransada sunucuların hepsi kapandı ve kimse yedek alamadı.bence ona hiç bulasma.

    digitaloceandan alabilirsin ben kurup yönetebilirim dersen.

    eğer yönetemiyorum dersen guzel.net.tr de digitaloceandaki vpslere 10 tl eklyerek satıyorlar ve yardımlarını esirgemiyolar.

     

    hocam digitalocean da torrent yasak diye biliyorum o yüzden bana uymuyor. yedeklik bi durumum olmayacak aslında torrentden indirip yutupa yükleyecem down-up olacak yani. işim bitince videoları silecem zaten 

    ben toplam bazda 2 aydır torrentte takılıyorum digitalocean da, bir sıkıntı yaratmadılar henüz.


    der die das
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo
    adeleks bunu yazdı
    EmQceR bunu yazdı

    hocam geçenlerde fiberserverın ovh fransada sunucuların hepsi kapandı ve kimse yedek alamadı.bence ona hiç bulasma.

    digitaloceandan alabilirsin ben kurup yönetebilirim dersen.

    eğer yönetemiyorum dersen guzel.net.tr de digitaloceandaki vpslere 10 tl eklyerek satıyorlar ve yardımlarını esirgemiyolar.

     

    hocam digitalocean da torrent yasak diye biliyorum o yüzden bana uymuyor. yedeklik bi durumum olmayacak aslında torrentden indirip yutupa yükleyecem down-up olacak yani. işim bitince videoları silecem zaten 

    digitaloceanda bir kaç ay torrent kullanmıştım sorun olmadı

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    sen digitalocean'a ticket atıp "abü torrent yasak mı" dersen tabii ki yasak diyeceklerdir

    ama herhangi bir yaptırım uygulanmıyor torrent kullandığında (firma ismini tehlikeye atacak herhangi bir soruna yol açmadığın sürece)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adeleks
    adeleks's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    tamamdır saolun yarın  digitalocean'a 5 dolar ateşleyim o zaman :d

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    Digitalocean torrent kullandım diye uyarı gönderdi bana.

    Vps yi kapattım bende.


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    cuneyd bunu yazdı

    Digitalocean torrent kullandım diye uyarı gönderdi bana.

    Vps yi kapattım bende.

    seedbox olarak kullananlar var

Toplam Hit: 2041 Toplam Mesaj: 14