

VDS Sunucu Sponsorluğu Arıyorum
-
geniş kapsamlı bilgi sitem için VDS sunucu sponsorluğu arıyorum Discourse kurulumu için sponsor olacak kişi site açık kalana kadar reklamı yapılacak
-
Hocam bu kadar cok bilgi vermisin de insanlar bunu okumaz biraz ozetlersen insanlar daha rahat anlar.
-
undefined-01 bunu yazdı
Hocam bu kadar cok bilgi vermisin de insanlar bunu okumaz biraz ozetlersen insanlar daha rahat anlar.
Discourse forum kurmak istiyormuş, forumun amacı da "geniş kapsamlı bilgi sistemi" imiş (ne demek bilmiyoum) buna VDS sponsorluğu sağlayacak biri var mı diye soruyor. Ayrıca forumda sponsorun reklamı da yapılacakmış.
Çok anlaşılmaz bir şey değil gibi hocam.
-
Kurmayı planladığım site, yalnızca klasik bir forumdan ibaret olmayacak; farklı alanlarda bilgi üretimini, tartışmayı ve üyeler arası etkileşimi merkeze alan geniş kapsamlı bir topluluk platformu olacak.
Proje kapsamında Discourse altyapısı kullanılarak üyelerin konu açabileceği, yorum yapabileceği, fikir alışverişinde bulunabileceği ve birbirleriyle düzenli olarak etkileşim kurabileceği bir bilgi paylaşım alanı oluşturmayı hedefliyorum. Sitede özellikle tarih, edebiyat, felsefe, mitoloji, sosyoloji ve benzeri alanlarda içerikler üretilecek. Amacım, zamanla kaliteli içeriklerin biriktiği, insanların hem okuyup öğrenebileceği hem de kendi bilgi ve düşüncelerini paylaşabileceği kalıcı bir dijital ortam oluşturmak.
serdo tarafından 15/Haz/26 18:51 tarihinde düzenlenmiştir -
"geniş kapsamlı bilgi sitem" dediği tam olarak ne diye sormuş arkadaş aslında çok genel kalmış bir yapı olmuş. içerik türü tam anlamıyla ne ola hocam ? @serdo
düzenleme: tam ben bu mesajı yazarken arkadaş açıklamayı göndermiş :)
Ccaglayan tarafından 15/Haz/26 18:49 tarihinde düzenlenmiştir -
Ccaglayan bunu yazdı
"geniş kapsamlı bilgi sitem" dediği tam olarak ne diye sormuş arkadaş aslında çok genel kalmış bir yapı olmuş. içerik türü tam anlamıyla ne ola hocam ? @serdo
düzenleme: tam ben bu mesajı yazarken arkadaş açıklamayı göndermiş :)
yazdım hocam eksik yazmış olabilirim özür
-
Serdo hocam, R10'da Kodesp (namıdiğer Slaweally) tarafından geliştirilen bir forum scripti var. Ben incelemiştim, cidden sağlam birşeydi. Hatta denemem için sunucu bile vermişlerdi.
Kendisi ile görüşüp derdini anlatırsan zannediyorum ki yardımcı olacaktır sana. (forum yazılımını kullanman şartı ile)
https://www.r10.net/web-tabanli-uygulamalar/4801400-megaforbb-acik-kaynak-olarak-yayinda.html
İllede Discourse olsun diye bir takındın yoksa şansını dene derim.
-
FrodoTheYuzuksuz bunu yazdı
Serdo hocam, R10'da Kodesp (namıdiğer Slaweally) tarafından geliştirilen bir forum scripti var. Ben incelemiştim, cidden sağlam birşeydi. Hatta denemem için sunucu bile vermişlerdi.
Kendisi ile görüşüp derdini anlatırsan zannediyorum ki yardımcı olacaktır sana. (forum yazılımını kullanman şartı ile)
https://www.r10.net/web-tabanli-uygulamalar/4801400-megaforbb-acik-kaynak-olarak-yayinda.html
İllede Discourse olsun diye bir takındın yoksa şansını dene derim.
Discourse takıntım yok modern bir scripti bulursam neden olmasın
-
Messenger skype bitirdi, Facebook messengeri bitirdi, Yapay zeka da form, bilgi paylaşımı yapan siteleri bitirdi. Belki host bulursun ama VDS sunucu sponsoru bulman çok zor. Heleki bu dönemde.
-
-
Ben yaklaşık 1 yıldır oracle üzerinden bir vds kiraladım ücretsiz. Free sürümü hala kullanıyorum. Bir araştır istersen.