VDS Sunucu Sponsorluğu Arıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    serdo
    serdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2014
    Erkek

    geniş kapsamlı bilgi sitem için VDS sunucu sponsorluğu arıyorum Discourse kurulumu için sponsor olacak kişi site açık kalana kadar reklamı yapılacak


    "NE MUTLU, İNSANIM DİYENE" ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    Hocam bu kadar cok bilgi vermisin de insanlar bunu okumaz biraz ozetlersen insanlar daha rahat anlar. 


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FrodoTheYuzuksuz
    FrodoTheYuzuksuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ekim/2021
    Erkek
    undefined-01 bunu yazdı

    Hocam bu kadar cok bilgi vermisin de insanlar bunu okumaz biraz ozetlersen insanlar daha rahat anlar. 

    Discourse forum kurmak istiyormuş, forumun amacı da "geniş kapsamlı bilgi sistemi" imiş (ne demek bilmiyoum) buna VDS sponsorluğu sağlayacak biri var mı diye soruyor. Ayrıca forumda sponsorun reklamı da yapılacakmış.

     

    Çok anlaşılmaz bir şey değil gibi hocam.


    Acı Çekene Saygı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    serdo
    serdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2014
    Erkek

    Kurmayı planladığım site, yalnızca klasik bir forumdan ibaret olmayacak; farklı alanlarda bilgi üretimini, tartışmayı ve üyeler arası etkileşimi merkeze alan geniş kapsamlı bir topluluk platformu olacak.

     

    Proje kapsamında Discourse altyapısı kullanılarak üyelerin konu açabileceği, yorum yapabileceği, fikir alışverişinde bulunabileceği ve birbirleriyle düzenli olarak etkileşim kurabileceği bir bilgi paylaşım alanı oluşturmayı hedefliyorum. Sitede özellikle tarih, edebiyat, felsefe, mitoloji, sosyoloji ve benzeri alanlarda içerikler üretilecek. Amacım, zamanla kaliteli içeriklerin biriktiği, insanların hem okuyup öğrenebileceği hem de kendi bilgi ve düşüncelerini paylaşabileceği kalıcı bir dijital ortam oluşturmak.

    serdo tarafından 15/Haz/26 18:51 tarihinde düzenlenmiştir

    "NE MUTLU, İNSANIM DİYENE" ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ccaglayan
    Ccaglayan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek

    "geniş kapsamlı bilgi sitem" dediği tam olarak ne diye sormuş arkadaş aslında çok genel kalmış bir yapı olmuş. içerik türü tam anlamıyla ne ola hocam ? @serdo

    düzenleme: tam ben bu mesajı yazarken arkadaş açıklamayı göndermiş :)

    Ccaglayan tarafından 15/Haz/26 18:49 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    serdo
    serdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2014
    Erkek
    Ccaglayan bunu yazdı

    "geniş kapsamlı bilgi sitem" dediği tam olarak ne diye sormuş arkadaş aslında çok genel kalmış bir yapı olmuş. içerik türü tam anlamıyla ne ola hocam ? @serdo

    düzenleme: tam ben bu mesajı yazarken arkadaş açıklamayı göndermiş :)

    yazdım hocam eksik yazmış olabilirim özür 


    "NE MUTLU, İNSANIM DİYENE" ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FrodoTheYuzuksuz
    FrodoTheYuzuksuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ekim/2021
    Erkek

    Serdo hocam, R10'da Kodesp (namıdiğer Slaweally) tarafından geliştirilen bir forum scripti var. Ben incelemiştim, cidden sağlam birşeydi. Hatta denemem için sunucu bile vermişlerdi.

     

    Kendisi ile görüşüp derdini anlatırsan zannediyorum ki yardımcı olacaktır sana. (forum yazılımını kullanman şartı ile)

     

    https://www.r10.net/web-tabanli-uygulamalar/4801400-megaforbb-acik-kaynak-olarak-yayinda.html

     

    İllede Discourse olsun diye bir takındın yoksa şansını dene derim.


    Acı Çekene Saygı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    serdo
    serdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2014
    Erkek
    FrodoTheYuzuksuz bunu yazdı

    Serdo hocam, R10'da Kodesp (namıdiğer Slaweally) tarafından geliştirilen bir forum scripti var. Ben incelemiştim, cidden sağlam birşeydi. Hatta denemem için sunucu bile vermişlerdi.

     

    Kendisi ile görüşüp derdini anlatırsan zannediyorum ki yardımcı olacaktır sana. (forum yazılımını kullanman şartı ile)

     

    https://www.r10.net/web-tabanli-uygulamalar/4801400-megaforbb-acik-kaynak-olarak-yayinda.html

     

    İllede Discourse olsun diye bir takındın yoksa şansını dene derim.

    Discourse takıntım yok modern bir scripti bulursam neden olmasın 


    "NE MUTLU, İNSANIM DİYENE" ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    Messenger skype bitirdi, Facebook messengeri bitirdi, Yapay zeka da form, bilgi paylaşımı yapan siteleri bitirdi. Belki host bulursun ama VDS sunucu sponsoru bulman çok zor. Heleki bu dönemde.


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    serdo
    serdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2014
    Erkek
    x-files bunu yazdı

    Messenger skype bitirdi, Facebook messengeri bitirdi, Yapay zeka da form, bilgi paylaşımı yapan siteleri bitirdi. Belki host bulursun ama VDS sunucu sponsoru bulman çok zor. Heleki bu dönemde.

    haklısın hocam,  vds yok ama SSH desteği veren hosta bulamadım 


    "NE MUTLU, İNSANIM DİYENE" ...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    Ben yaklaşık 1 yıldır oracle üzerinden bir vds kiraladım ücretsiz. Free sürümü hala kullanıyorum. Bir araştır istersen.

     


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
Toplam Hit: 548 Toplam Mesaj: 18
sunucu sunucu vds