Ve Mübarek Gitti
-
Reberals bunu yazdı:
-----------------------------
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
Hadi biz de dökülelim sokaklara beyler..
-----------------------------
arkandayım
-----------------------------hadi ne bekliyoruz...
-----------------------------saat kaçta nerede bulusuyoruz.. bilgilendiriniz.
-
bu isyana karşıyım beyler kusura bakmayın ama karşıyım
nedenmi? çünkü bu isyan iktidarı dağıtıp başka bi iktidar getirmeyi amaçlayan bi isyan
insanın başkaları tarafından yönetilmesi kadar kötü bişey yoktur bence.
mısırlılar yeni gelen iktidarın daha iyi olcağını filan zannediyorlarsa yanılıyorlar
tamamen abd kuklası bi iktidar gelicek ve mısıra istediğini yaptıracak.
Kötü yönetilmek problem değil , asıl problem yönetilmekte oluşumuzdur.
-
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
Ne amerikası bizim halk çabuk gaza gelir..Çık dışarı 15 milyon emekli,5 milyon öğrenci,2 milyon işsiz,10 milyon çalışan arkandan gelir :)
-----------------------------
Yok be hacı genelde Türkiyede milliyetçiyim diyen, sağcıyım hakkımı ararım solcuyum felan diyenlerin %30'u ayaklanamaz bile :))
-----------------------------valla bende isterim ayaklanmayı ama bu iktidar bana ekmeğimi verdi :D yolumu buldum ben akp sayesinde 3-5 yıl daha kazanayım sonra ne ypaıyosanız yapın hayatım boyunca yaşarım zaten :D
-
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------Hadi biz de dökülelim sokaklara beyler..
-----------------------------
usta sen git 2 ay mısırda kal gelince 1 numara tayipci olursun kim ne derse desın fena yonetmıyolar -
PoLLBuLL bunu yazdı:
-----------------------------
demedi demeyin. abd nin büyük ortadoğu projesi(bop) burada da işleyecek ve istediği kişiyi seçtirecek.hadi hayırlısı
-----------------------------
aynen oyle hocam ;) Bop birkere tamamlandimmi NEW WORLD ORDER icin en zor olan kisim da asilmis oalcak. tek bir dunay devleti, tek bir dunya dini. -
mısırdaki kutlamalar taksimi aratmıyo yalnız :))
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
Reberals bunu yazdı:
-----------------------------
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
Hadi biz de dökülelim sokaklara beyler..
-----------------------------
arkandayım
-----------------------------hadi ne bekliyoruz...
-----------------------------saat kaçta nerede bulusuyoruz.. bilgilendiriniz.
-----------------------------şimdiden 5 kişi olduk. nezaman meydanlara iniyoz
-
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
PoLLBuLL bunu yazdı:
-----------------------------
demedi demeyin. abd nin büyük ortadoğu projesi(bop) burada da işleyecek ve istediği kişiyi seçtirecek.hadi hayırlısı
-----------------------------
aynen oyle hocam ;) Bop birkere tamamlandimmi NEW WORLD ORDER icin en zor olan kisim da asilmis oalcak. tek bir dunay devleti, tek bir dunya dini.
-----------------------------Dünya devleti mi :) daha kendi başına ayrı devletler bile bir bütün olarak kalmakta zorlanırken bu oldukça uçuk geldi bana.Zihinleri toptan etkileyebilecek olağanüstü silahlar gelişmedikçe dünya devleti bir hayalden ötesi olmaz. Onun dışında artan teknolojiyle birlikte merkezi otoritelerin halklar üzerindeki takip ve kontrol gücü zamanla artabilir. Saçma gelebilir ama her geçen gün gelip gittiğim yollarda mobese sayısı artıyor , bu hergün defalarca kez farklı açılardan çok net bir şekilde izlenebildiğim anlamına geliyor. Görünürde güvenliğimiz için ama toplumun isteği ve isyanıyla devrilemeyecek kadar güçlü sistemler, yönetim mekanizmaları kuruluyor.
-
Matchup bunu yazdı:
-----------------------------
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
PoLLBuLL bunu yazdı:
-----------------------------
demedi demeyin. abd nin büyük ortadoğu projesi(bop) burada da işleyecek ve istediği kişiyi seçtirecek.hadi hayırlısı
-----------------------------
aynen oyle hocam ;) Bop birkere tamamlandimmi NEW WORLD ORDER icin en zor olan kisim da asilmis oalcak. tek bir dunay devleti, tek bir dunya dini.
-----------------------------Dünya devleti mi :) daha kendi başına ayrı devletler bile bir bütün olarak kalmakta zorlanırken bu oldukça uçuk geldi bana.Zihinleri toptan etkileyebilecek olağanüstü silahlar gelişmedikçe dünya devleti bir hayalden ötesi olmaz. Onun dışında artan teknolojiyle birlikte merkezi otoritelerin halklar üzerindeki takip ve kontrol gücü zamanla artabilir. Saçma gelebilir ama her geçen gün gelip gittiğim yollarda mobese sayısı artıyor , bu hergün defalarca kez farklı açılardan çok net bir şekilde izlenebildiğim anlamına geliyor. Görünürde güvenliğimiz için ama toplumun isteği ve isyanıyla devrilemeyecek kadar güçlü sistemler, yönetim mekanizmaları kuruluyor.
-----------------------------o silahlar öyle bi geliştiki :D
-
bi firavun daha gitti..
