Ve Sonunda : Pardus 2011‘E Hazır Mısınız?
-
Windows 7 varken tekrar Linux a dönmek çok zor hatta imkansız gibi bir şey,
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
musdawdaf bunu yazdı:
-----------------------------
degil 2011 2020 de bile bi zike yaramaz bu pardus
-----------------------------İmzamın parantez içindeki kısmı tamamen bu sistemi anlatıyor.. Diğer dağıtımlar bu kadar zorlu değil :|
-----------------------------ben de digerlerine bisey demiyom zaten Lubuntu kullaniom normalde
-
üstlerine otursunlar 2010 berbat otesiydi 2011 de daha beterdir.
-
ben kısa bir süre kullandım pardus u 2009 du sanırım,benim baya hoşuma gitmişti ama alışmak çok zaman alıyor.
-
http://www.ozgurlukicin.com/dvdgonder/
-
Windows 7 ye sövdüğüm kadar hiçbir işletim sistemine sövmemişimdir .. 1 ay içinde 3 kere sistem çöktü dosyalama biçimim olan NTFS bozulmuş dolayısıyla windows a giremiyordum format atmak için dvd yi taktığımda ise win 7 nin guisi yuzunden formatta atamadım kilitlenniyordu o ekranda. Dosyaları kurtarmak için usb den Linux Slax i takıp çalıştırdım hem tanımlanmayan c surucumu goruyordu hemde win 7 den daha hızlı açıldı. Formatlama içinse windows xp sağolsun biçimlendirmede yardımcı oldu. Windows 7 görsel kandırmacadan başka birşey değil.
-
SinusX bunu yazdı:
-----------------------------
Windows 7 ye sövdüğüm kadar hiçbir işletim sistemine sövmemişimdir .. 1 ay içinde 3 kere sistem çöktü dosyalama biçimim olan NTFS bozulmuş dolayısıyla windows a giremiyordum format atmak için dvd yi taktığımda ise win 7 nin guisi yuzunden formatta atamadım kilitlenniyordu o ekranda. Dosyaları kurtarmak için usb den Linux Slax i takıp çalıştırdım hem tanımlanmayan c surucumu goruyordu hemde win 7 den daha hızlı açıldı. Formatlama içinse windows xp sağolsun biçimlendirmede yardımcı oldu. Windows 7 görsel kandırmacadan başka birşey değil.
-----------------------------RTM sürümünden beridir kullanıyorum 1 yılı geçti daha çökmeyi bırak donmadı bile :)
-
SinusX bunu yazdı:
-----------------------------
Windows 7 ye sövdüğüm kadar hiçbir işletim sistemine sövmemişimdir .. 1 ay içinde 3 kere sistem çöktü dosyalama biçimim olan NTFS bozulmuş dolayısıyla windows a giremiyordum format atmak için dvd yi taktığımda ise win 7 nin guisi yuzunden formatta atamadım kilitlenniyordu o ekranda. Dosyaları kurtarmak için usb den Linux Slax i takıp çalıştırdım hem tanımlanmayan c surucumu goruyordu hemde win 7 den daha hızlı açıldı. Formatlama içinse windows xp sağolsun biçimlendirmede yardımcı oldu. Windows 7 görsel kandırmacadan başka birşey değil.
-----------------------------2 dakikada micro'nun en iyi işletim sistemini telef ettin hocam sakin :). win 7 kurulum sırasında orjinal olmayan dvd'lerde o ekranda bazı anakartlardan dolayı 20 dakikaya kadar bekletebiliyor.Beklersen kurulum ekranı gelir. NTFS nasıl bozdun onu bilemiyorum. Linux'u desteklerim her zaman ki kullanıyorum da ama windows'a bok atıp da dönüp dolaşıp tekrar kullanan biri olmaktansa bok atmıyorum. Linux da güzel windows da mac de :). Yeter ki neyi nasıl yapacağını bil
-
çok uzun süre ubuntu kullandım fakat windows 7 yine galip geldi. kalbim her zaman ubuntu ve linux türevlerinde fakat olmuyor arkadaş...
Pardusa gelince.. cebitte arkadaşlara da dağıtırım diye onlarca cd aldım hevesle. hepsi sorunlu çıktı lanet ettim kullanmam daha da :)
-
Ne yapıyoruz, 2 yıl önce desteği ve kaynağı az diye bıraktığımız Pardus'u yeniden kurup test ediyoruz :D
