folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder Ve Sonunda : Pardus 2011‘E Hazır Mısınız?



Ve Sonunda : Pardus 2011‘E Hazır Mısınız?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Windows 7 varken tekrar Linux a dönmek çok zor hatta imkansız gibi bir şey,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    musdawdaf bunu yazdı:
    -----------------------------

    degil 2011 2020 de bile bi zike yaramaz bu pardus


    -----------------------------

     

    İmzamın parantez içindeki kısmı tamamen bu sistemi anlatıyor.. Diğer dağıtımlar bu kadar zorlu değil :|


    -----------------------------

    ben de digerlerine bisey demiyom zaten Lubuntu kullaniom normalde

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    üstlerine otursunlar 2010 berbat otesiydi 2011 de daha beterdir.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    ben kısa bir süre kullandım pardus u 2009 du sanırım,benim baya hoşuma gitmişti ama alışmak çok zaman alıyor.


    DOM..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    http://www.ozgurlukicin.com/dvdgonder/


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SinusX
    SinusX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2010
    Erkek

    Windows 7 ye sövdüğüm kadar hiçbir işletim sistemine sövmemişimdir .. 1 ay içinde 3 kere sistem çöktü dosyalama biçimim olan NTFS bozulmuş dolayısıyla windows a giremiyordum format atmak için dvd yi taktığımda ise win 7 nin guisi yuzunden formatta atamadım kilitlenniyordu o ekranda. Dosyaları kurtarmak için usb den Linux Slax i takıp çalıştırdım hem tanımlanmayan c surucumu goruyordu hemde win 7 den daha hızlı açıldı. Formatlama içinse windows xp sağolsun biçimlendirmede yardımcı oldu. Windows 7 görsel kandırmacadan başka birşey değil.


    Si vis pacem para bellum.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    SinusX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Windows 7 ye sövdüğüm kadar hiçbir işletim sistemine sövmemişimdir .. 1 ay içinde 3 kere sistem çöktü dosyalama biçimim olan NTFS bozulmuş dolayısıyla windows a giremiyordum format atmak için dvd yi taktığımda ise win 7 nin guisi yuzunden formatta atamadım kilitlenniyordu o ekranda. Dosyaları kurtarmak için usb den Linux Slax i takıp çalıştırdım hem tanımlanmayan c surucumu goruyordu hemde win 7 den daha hızlı açıldı. Formatlama içinse windows xp sağolsun biçimlendirmede yardımcı oldu. Windows 7 görsel kandırmacadan başka birşey değil.


    -----------------------------

    RTM sürümünden beridir kullanıyorum 1 yılı geçti daha çökmeyi bırak donmadı bile :)


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek

    SinusX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Windows 7 ye sövdüğüm kadar hiçbir işletim sistemine sövmemişimdir .. 1 ay içinde 3 kere sistem çöktü dosyalama biçimim olan NTFS bozulmuş dolayısıyla windows a giremiyordum format atmak için dvd yi taktığımda ise win 7 nin guisi yuzunden formatta atamadım kilitlenniyordu o ekranda. Dosyaları kurtarmak için usb den Linux Slax i takıp çalıştırdım hem tanımlanmayan c surucumu goruyordu hemde win 7 den daha hızlı açıldı. Formatlama içinse windows xp sağolsun biçimlendirmede yardımcı oldu. Windows 7 görsel kandırmacadan başka birşey değil.


    -----------------------------

    2 dakikada micro'nun en iyi işletim sistemini telef ettin hocam sakin :). win 7 kurulum sırasında orjinal olmayan dvd'lerde o ekranda bazı anakartlardan dolayı 20 dakikaya kadar bekletebiliyor.Beklersen kurulum ekranı gelir. NTFS nasıl bozdun onu bilemiyorum. Linux'u desteklerim her zaman ki kullanıyorum da ama windows'a bok atıp da dönüp dolaşıp tekrar kullanan biri olmaktansa bok atmıyorum. Linux da güzel windows da mac de :). Yeter ki neyi nasıl yapacağını bil


    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    K4R4B4S4N
    K4R4B4S4N's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    çok uzun süre ubuntu kullandım fakat windows 7 yine galip geldi. kalbim her zaman ubuntu ve linux türevlerinde fakat olmuyor arkadaş...

    Pardusa gelince.. cebitte arkadaşlara da dağıtırım diye onlarca cd aldım hevesle. hepsi sorunlu çıktı lanet ettim kullanmam daha da :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ashitaka
    Ashitaka's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2009
    Erkek

    Ne yapıyoruz, 2 yıl önce desteği ve kaynağı az diye bıraktığımız Pardus'u yeniden kurup test ediyoruz :D


    Süngerler asla kötü bir gün geçirmez.
Toplam Hit: 5764 Toplam Mesaj: 38