Verilerin Kaybolması Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Selamlar

    Çalıştığım iş yerinde bir kaç aydır yaşadığımız bir sorun var. Farklı zaman aralılarında altı kullanıcının bilgisayarındaki bazı dosyalar kendiliğinden silindi ve bunları ne biz, ne de profosyonel destek aldığımız firma bulamadı. Çok çok önemli veriler olmadığı için üzerine gidilmedi.

    Ağda düzenli olarak güvenlik taramaları yapılıyor, dış destek aldığımız firmalarda bir sorun göremedi. Muhtemelen bad sector kaynaklı sorun olabilir diye düşünüyorum. Daha önce bu sorunu yaşayan, yada herhangi bir öneride bulunabilecek olan var mıdır ?

     

    EmiRReiS tarafından 05/Tem/18 17:52 tarihinde düzenlenmiştir

    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    paylaşım vb şeyler varmı cihazlar arasında bad sector sorunu degil bu olay yazılım kaynaklı oldugunu dusunuyorum

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    Martech bunu yazdı

    paylaşım vb şeyler varmı cihazlar arasında bad sector sorunu degil bu olay yazılım kaynaklı oldugunu dusunuyorum

    Nazımım paylaşım yok. 3 cihaz notebook, diğer 3 cihaz masaüstü. Hepsi windows7.


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    bu kişilerin samimiyet durumu nedir bro ? alkol vs alıp bir ortak arkadasları eşek şakası yapmış olabilir mi


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    rakkoc bunu yazdı

    bu kişilerin samimiyet durumu nedir bro ? alkol vs alıp bir ortak arkadasları eşek şakası yapmış olabilir mi

    Bro o ihtimal sıfır. Bir birleri ile samimiyetleri yok.


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    Birkac sebep olabilir diye yazacagim:

    Kullanicilar dosya isimlerini duzeltirken dosya uzantisini da degistirmekte o yüzden xls olan excel dosyasi bos uzantisiz dosya olarak görünüyor olabilir.

    paylasimlarda bulunan c$ (kaybolan dosyalar d de ise d$) paylasimini kaldir ozellikle bir uygulamanin erismesi gerekmiyor ise,

    Antivirus programinin loglarini kontrol et, ayni tip dosyalar kayboluyor ise antivirus programi silmis olabilir, (orn; macro lu word, excel dosyalari)

    Aklima gelenler bunlar su anda

     

     


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yazilimci
    Yazilimci's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek
    underzero bunu yazdı

    Birkac sebep olabilir diye yazacagim:

    Kullanicilar dosya isimlerini duzeltirken dosya uzantisini da degistirmekte o yüzden xls olan excel dosyasi bos uzantisiz dosya olarak görünüyor olabilir.

    paylasimlarda bulunan c$ (kaybolan dosyalar d de ise d$) paylasimini kaldir ozellikle bir uygulamanin erismesi gerekmiyor ise,

    Antivirus programinin loglarini kontrol et, ayni tip dosyalar kayboluyor ise antivirus programi silmis olabilir, (orn; macro lu word, excel dosyalari)

    Aklima gelenler bunlar su anda

     

     

    Bunlara ek olarak yedekleme tedbirinizide önemli dosyalar uçmadan almanızı öneririm


    Titanyumun gücü adına!!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    Yazilimci bunu yazdı
    underzero bunu yazdı

    Birkac sebep olabilir diye yazacagim:

    Kullanicilar dosya isimlerini duzeltirken dosya uzantisini da degistirmekte o yüzden xls olan excel dosyasi bos uzantisiz dosya olarak görünüyor olabilir.

    paylasimlarda bulunan c$ (kaybolan dosyalar d de ise d$) paylasimini kaldir ozellikle bir uygulamanin erismesi gerekmiyor ise,

    Antivirus programinin loglarini kontrol et, ayni tip dosyalar kayboluyor ise antivirus programi silmis olabilir, (orn; macro lu word, excel dosyalari)

    Aklima gelenler bunlar su anda

    Bunlara ek olarak yedekleme tedbirinizide önemli dosyalar uçmadan almanızı öneririm

    Diyoruz da dinlemiyor ki, para yok diyor.

    Kur bi fileserver, günlük yedek al, kafan rahat olsun


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    Yazilimci bunu yazdı
    underzero bunu yazdı

    Birkac sebep olabilir diye yazacagim:

    Kullanicilar dosya isimlerini duzeltirken dosya uzantisini da degistirmekte o yüzden xls olan excel dosyasi bos uzantisiz dosya olarak görünüyor olabilir.

    paylasimlarda bulunan c$ (kaybolan dosyalar d de ise d$) paylasimini kaldir ozellikle bir uygulamanin erismesi gerekmiyor ise,

    Antivirus programinin loglarini kontrol et, ayni tip dosyalar kayboluyor ise antivirus programi silmis olabilir, (orn; macro lu word, excel dosyalari)

    Aklima gelenler bunlar su anda

     

     

    Bunlara ek olarak yedekleme tedbirinizide önemli dosyalar uçmadan almanızı öneririm

    hocam fileshare var. orada önemli dosyalarını tutuyor kullanıcılar. ama taktir edersiniz ki hiç bir firma kullanıcı yedeklerinin tamamını almaz. bu yedeği alınmayan dosyalar kayboldu.


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    underzero bunu yazdı
    Yazilimci bunu yazdı
    underzero bunu yazdı

    Birkac sebep olabilir diye yazacagim:

    Kullanicilar dosya isimlerini duzeltirken dosya uzantisini da degistirmekte o yüzden xls olan excel dosyasi bos uzantisiz dosya olarak görünüyor olabilir.

    paylasimlarda bulunan c$ (kaybolan dosyalar d de ise d$) paylasimini kaldir ozellikle bir uygulamanin erismesi gerekmiyor ise,

    Antivirus programinin loglarini kontrol et, ayni tip dosyalar kayboluyor ise antivirus programi silmis olabilir, (orn; macro lu word, excel dosyalari)

    Aklima gelenler bunlar su anda

    Bunlara ek olarak yedekleme tedbirinizide önemli dosyalar uçmadan almanızı öneririm

    Diyoruz da dinlemiyor ki, para yok diyor.

    Kur bi fileserver, günlük yedek al, kafan rahat olsun

    Para yok değil abi, para bokda her hayal edilen yapı için bütçe alınamıyor : )

    Fileshare de bir yere kadar. Sen her kullanıcının tüm dosyalarını yedekliyor musun : )


    .
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    EmiRReiS bunu yazdı
    underzero bunu yazdı
    Yazilimci bunu yazdı
    underzero bunu yazdı

    Birkac sebep olabilir diye yazacagim:

    Kullanicilar dosya isimlerini duzeltirken dosya uzantisini da degistirmekte o yüzden xls olan excel dosyasi bos uzantisiz dosya olarak görünüyor olabilir.

    paylasimlarda bulunan c$ (kaybolan dosyalar d de ise d$) paylasimini kaldir ozellikle bir uygulamanin erismesi gerekmiyor ise,

    Antivirus programinin loglarini kontrol et, ayni tip dosyalar kayboluyor ise antivirus programi silmis olabilir, (orn; macro lu word, excel dosyalari)

    Aklima gelenler bunlar su anda

    Bunlara ek olarak yedekleme tedbirinizide önemli dosyalar uçmadan almanızı öneririm

    Diyoruz da dinlemiyor ki, para yok diyor.

    Kur bi fileserver, günlük yedek al, kafan rahat olsun

    Para yok değil abi, para bokda her hayal edilen yapı için bütçe alınamıyor : )

    Fileshare de bir yere kadar. Sen her kullanıcının tüm dosyalarını yedekliyor musun : )

    Server da ise benim sorumlulugumda her gün yedegini alirim,

    Masaustu, pc uzerinde ise kendi sorumlulugunda kaybolursa, silinirse kendi sorunu.

    Ben server kurmusum, yetkilendirmisim, paylasimlarini ayarlamisim ugrasmisim neymis adam dosyasini masaustune koymus ve silinmis.

    Koyma aga o serveri bosa mi koyduk oraya


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
Toplam Hit: 3111 Toplam Mesaj: 20
veri microsoft microsoft badsector freddie mercury queen