Vesta Mysql Sorunu (Linux Kontrol Paneli Tavsiyesi)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cache
    cache's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek

    Hocalar merhaba,

    DigitalOcean'dan 10 Dolarlık paketi aldım. Gel gelelim mysql sürekli çöküyor. İnternette biraz araştırma yaptım, bir kaç conf dosyası buldum sorun bir nebze azaldı.

    Lakin sunucuda kurumsal müşteriler var ve sorun yaratıyor. 

    Mysql anlık sorgu sayısı milyonları buluyor.

    Eskiden kloxo kullanıyordum fakat onda da  nginx olmadığından en ufak bi saldırıda apache uçuyordu.

    Bu arada, sitelerde shell veya saldırı yok. Ram kullanımı 400 mb seviyelerinde. 

    Bu sorunlarımı nasıl çözebilirim ? Veya eli yüzü düzgün,  özellikle mail ve mysql konusunda yarı yolda bırakmayacak, küçük syn  saldırılarında sunucuyu elime vermeyecek bi panel arıyorum. 

    Teşekkürler


    En iyisi olmadan önce, her zaman en kötüsü olmaz mı ?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hannibal_King
    Hannibal_King's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2010
    Erkek

    Aynı sorun bendede var tabi vestadan mı kaynaklanıyor bilmiyorum.Vultr da bulunan bitane wordpress blog. Vesta panel kurmuştum.Ayda bir gidio mysql bastan baslat dıorum bazen 2 haftada 1 gidio.Bi çözüm bulunursa bende faydalanayım.


    lrny.app
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    https://mertcangokgoz.com/vestacpde-mysql-sorununun-cozulmesi/

    baktin mi hoca?


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    MySQL'i cluster kurmayı düşünmez misin? Sorgular dağıtık olursa avantajına


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Uzun süredir aradıığım konuu burda buldum :D

    Bende vestacp''de mysql'de sorun yaşadım 2 defa. Şuan nazar değmesin 45 gündür reboot etmeden çalışıyor. Akşam şu cnf'lara bakayım.

    Böyle başka güzel trick varsa paylaşalım. Mesela ben sisteme yapılan POST'ların logları için mod_dumppost kurdum. güzel oluyor.


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    hiç bişey kurmasan ? vesta kurucaktım ben ve şu an vazgeçtim. bi bok kurmayacak, desktop bile kurmadım.

    herşey terminalden, en azından kafam rahat


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cache
    cache's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek
    AbdullahAzad bunu yazdı

    Burada ki ayarları kullanıyorum hocam query olayı yine aynı :/

    Bu arada panel kurmam şart 11 12 tane site var içerde, mailleri db leri tek tek ugrasmak istemiyorum. Eli yüzü düzgün bi panel olsa düşünmeden kurucam.

    Gelen postları loglatmayi denesem 3 4 güne hdd dolar sanırım, aktif olarak kullaniliyor siteler


    En iyisi olmadan önce, her zaman en kötüsü olmaz mı ?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    http://www.hostingadvice.com/blog/cpanel-vs-plesk-vs-webpanel/

    Burda bikaç tane panel önermiş, bi bak istersen. Anlamıyorum da ben, en azından nelerin olduğunu görürsün.


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo

    demek ki sorun hakkaten vesta panelle alakalıymış. ben de yaşıyordum çünkü bu sorunu.


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    Ben zpanel kullanıyorum kafam rahat :)


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cankol
    cankol's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    ücretsiz webuzo, ücretli cpanel. başkasını kullanma. 


    imza.