Vestel Olmaz Olsun!!!
-
ya murıdler kafayı yemek uzereyım. ben gecen hafta bugun Vestel Top-Notch 154SP-T93-UD8P laptop umu servıse werdım. sorun olarak da bılgısayar hıc acılmıordu. bugun gıttım we anakartın degıstıgını, sorunun gıderıldıgın soleyıp pc ı teslım ettıler. yurda gelıp baktım kı (ogrencıyım yurtta kalıorum) pc nın anakartı vestele aıt deıl. bıldıgın adi çin malı anakart (1) ardından baktım kı benım ekran kartım 512 mb idi ama aldıktan sonra 256 mb olmus (2) son olarak ta dıkkatımı ceken bılgısayarın hıc bı led lambası yanmıor. ne power, ne şarj, ne hdd (3)
işte bu 3 sorundan dolayı pc ı cantasına koydugum gıbı solugu servıste aldım. adama her boku soledım. bıraz karıstırdı pc ı we daha sonra bılgısayara reset attı fakat bı daha acılmadı pc ve yenı ıslem kaydı alarak tekrardan servıse aldılar. olay bundan ıbaret sımdı bu şerefsizliği onlara odetmek ıstıorum. bılgısayarımı orjınal parcalarıyla we calısır halde almak ıstıorum. bana akıl verecek ve yardımcı olacak tum murıdlere cok tesekkur ederım...
-
soldat bunu yazdı:
-----------------------------ya murıdler kafayı yemek uzereyım. ben gecen hafta bugun Vestel Top-Notch 154SP-T93-UD8P laptop umu servıse werdım. sorun olarak da bılgısayar hıc acılmıordu. bugun gıttım we anakartın degıstıgını, sorunun gıderıldıgın soleyıp pc ı teslım ettıler. yurda gelıp baktım kı (ogrencıyım yurtta kalıorum) pc nın anakartı vestele aıt deıl. bıldıgın adi çin malı anakart (1) ardından baktım kı benım ekran kartım 512 mb idi ama aldıktan sonra 256 mb olmus (2) son olarak ta dıkkatımı ceken bılgısayarın hıc bı led lambası yanmıor. ne power, ne şarj, ne hdd (3)
işte bu 3 sorundan dolayı pc ı cantasına koydugum gıbı solugu servıste aldım. adama her boku soledım. bıraz karıstırdı pc ı we daha sonra bılgısayara reset attı fakat bı daha acılmadı pc ve yenı ıslem kaydı alarak tekrardan servıse aldılar. olay bundan ıbaret sımdı bu şerefsizliği onlara odetmek ıstıorum. bılgısayarımı orjınal parcalarıyla we calısır halde almak ıstıorum. bana akıl verecek ve yardımcı olacak tum murıdlere cok tesekkur ederım...
----------------------------- -
ya onu yapıcam zaten de benım sorunum farklı farklı oluo. gecen werısımde ekrana goruntu gelmıo olarak kayıt gecılmıstı. sımdı ıse mavı ekran werıo dıyerekj kayıt gecıldı. bu ısı baska nerelere bıldırebılırım?
-
soldat bunu yazdı:
-----------------------------
ya onu yapıcam zaten de benım sorunum farklı farklı oluo. gecen werısımde ekrana goruntu gelmıo olarak kayıt gecılmıstı. sımdı ıse mavı ekran werıo dıyerekj kayıt gecıldı. bu ısı baska nerelere bıldırebılırım?
-----------------------------o hatayı değiştirip başka hata yazma olayını kont firmasıda yapıyor. değişim hakkını yok etmek için sanırsa. nerede oturuyorsun? vestele bayisine bi çıkartma yapalım :D
-
hocam aynı şey bizim başımıza arçelik marka bir çamaşır makinesinde geldi.. yaşadığın şehirde tahminimce tüketici hakları bürosu bulunuyordur.. babam direk oraya gitmişti.. sende öyle yap! orada direk vestek halkla ilişkiler kısmını ararlar ve mahkeme açıyoruz derler.. =) adamlar nedense bu tür tel. alınca yusuf moduna geçiyorlar.hakkını ara, tüketici hakkındaki tüm dernek, büro türü yerlere başvur. yolun açık olsun!
-
kardeş bulunduğun yerde yerel 1gazete varsa,gazetenin tüketici şikayetleri bölümüne 1yazı yolluosun onlar gazetede dile getirirlerse servis hemen özür diler ve köpek gibi peşinden koşarlar
-
kardeş ben vestel serviste çalışıyorum ilk önce bu işlemi yapan hangi vestel servisi. ikincisi 444 4 123 lü numrayı arasan sana çok daha çabuk yardımcı olurla son olarakda laptopu ne zaman satın aldı
-
Bu Aslında Vestel'in değil , teknik servisin bir işgüzarlığı.Vestel fabrikasını arayıp müşteri destek ile görüşün.Bu olanları onlara anlatın.Ayrıca bilgisayar parçalarınızı faturanızdaki parçalar ile kontrol edin.Arıza formu olarakda her seferinde "Main board" arızası olarak açtırın.Farklı farklı şeyler yazmalarına müsaade etmeyin.3 kez aynı arıza kaydından gönderirseniz ürünü iade edebilirsiniz.
-
bu numarayı arayıp 0 800 219 01 12 şikayette bulunacaksın o servisi ikaz edicekler hani çalıştık ta biliyoruz.
-
vukuat bunu yazdı:
-----------------------------
bu numarayı arayıp 0 800 219 01 12 şikayette bulunacaksın o servisi ikaz edicekler hani çalıştık ta biliyoruz.
-----------------------------kardeş en son ne zaman çalıştın o senin verdiğin numara değişeli çok oldu hala bir çalışan olarak :)
-
Bende eski bir vestel-digital çalışanı olarak söylüyorum ki. Kahrolsun Vestel.