

Video Programı Yazdırılacaktır.. Dil Farketmez
-
Kendinizden başka 9 kişiye de alacaksanız yazarım.
YeniHarman tarafından 28/Nis/14 14:06 tarihinde düzenlenmiştir -
Arkadaşlar abuksubuk cevaplar yazmayınız lütfen
benim bütçem bu istediğim bu yaparım veya yapamam diyin olsun bitsin o kadar
-
Profesyonel bisey istmemis calissin yeter bi ogrenci ciksin yapsin iste 5 gunluk sigara parasi
-
Bende başka konu açmayayım dedim. Yeni e-Ticaret sistemi yazdırmak istiyorum. İçinde sanal posu, API kodları, XML kodları ve fırsat modülleri olacak. Hepsiburada'nın indirimlisi gibi birşey istiyorum. Bütçe 20$. İş bitiminde Paypal'dan öderim....
-
Bütçeni yerim senin.
Yapılacak işe biraz saygınız olsun. Yok server-client çalışacakmış, yok program test edilecekmiş de öyle ücreti ödenecekmiş. Bunları yazacak kadar ileri git, bir de 50 TL bütçem var de. Bu konuyu yıkarlar. Kusura bakma.Sadece çalışsın, bedava olsun dersen yükle wamp'ı makineye, videoları beleş video çeviriciyle mp4 yap, www klasörüne at. Sonra dizin önizlemesini aç. Bu kadar.
YeniHarman tarafından 28/Nis/14 14:17 tarihinde düzenlenmiştir -
50 lira verekte kendini banla
-
tahribat.com'u 0'dan yazdırmak istiyorum. Bütçem 50 lira. Ödeme ilk reklam alındığında yapılacak. İsteyen olursa konuşalım.
-
fiyat iyiymiş yazılır bu paraya birde r10'a aç bak bakalım orada çok kişi çıkar yazacak.
-
SUPERBICO bunu yazdı
yaparım yapmam deyin niye baltalıyonuz amk.
adam milletle dalga geçiyor milletde adamla dalga geçiyor.Bide ciddiye mi alınması bekleniyor böyle bir teklifin :=)
-
bende facebook gibi bir site yaptırmak istiyorum bütçem zorlasam 100 lira.