folder Tahribat.com Forumları
linefolder Webmaster ve Yazılım Geliştiriciler
linefolder Video Programı Yazdırılacaktır.. Dil Farketmez



Video Programı Yazdırılacaktır.. Dil Farketmez

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YeniHarman
    YeniHarman's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2012
    Erkek

    Kendinizden başka 9 kişiye de alacaksanız yazarım.

    YeniHarman tarafından 28/Nis/14 14:06 tarihinde düzenlenmiştir

    Olaylara karışmayın!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    juniourfalcon
    juniourfalcon's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    Arkadaşlar abuksubuk cevaplar yazmayınız lütfen

    benim bütçem bu istediğim bu yaparım veya yapamam diyin olsun bitsin  o kadar

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SinusX
    SinusX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2010
    Erkek

    Profesyonel bisey istmemis calissin yeter bi ogrenci ciksin yapsin iste 5 gunluk sigara parasi


    Si vis pacem para bellum.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Bende başka konu açmayayım dedim. Yeni e-Ticaret sistemi yazdırmak istiyorum. İçinde sanal posu, API kodları, XML kodları ve fırsat modülleri olacak. Hepsiburada'nın indirimlisi gibi birşey istiyorum. Bütçe 20$. İş bitiminde Paypal'dan öderim....


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YeniHarman
    YeniHarman's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2012
    Erkek

    Bütçeni yerim senin. 


    Yapılacak işe biraz saygınız olsun. Yok server-client çalışacakmış, yok program test edilecekmiş de öyle ücreti ödenecekmiş. Bunları yazacak kadar ileri git, bir de 50 TL bütçem var de. Bu konuyu yıkarlar. Kusura bakma.

     

    Sadece çalışsın, bedava olsun dersen yükle wamp'ı makineye, videoları beleş video çeviriciyle mp4 yap, www klasörüne at. Sonra dizin önizlemesini aç. Bu kadar.

    YeniHarman tarafından 28/Nis/14 14:17 tarihinde düzenlenmiştir

    Olaylara karışmayın!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    q0x
    q0x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2013
    Erkek

    50 lira verekte kendini banla


    Fakirim, Fakirsin, Fakirler, Fakır da olabiliyorum arada ördeğe damacanaya bağlı Fakirler dedim orada çağrışım yaptı kafirler nerede ne yapıyor ?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek

    tahribat.com'u 0'dan yazdırmak istiyorum. Bütçem 50 lira. Ödeme ilk reklam alındığında yapılacak. İsteyen olursa konuşalım.


    Nerede o eski günler...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    fiyat iyiymiş yazılır bu paraya birde r10'a aç bak bakalım orada çok kişi çıkar yazacak.


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    SUPERBICO bunu yazdı

    yaparım yapmam deyin niye baltalıyonuz amk.

    adam milletle dalga geçiyor milletde adamla dalga geçiyor.Bide ciddiye mi alınması bekleniyor böyle bir teklifin :=)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aytekinet
    Aytekinet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    bende facebook gibi bir site yaptırmak istiyorum bütçem zorlasam 100 lira.


    Kendini bulmak istiyorsan, kendin için düşün.
Toplam Hit: 5655 Toplam Mesaj: 55