folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Video Render Sonrası Yeşil Olarak Gözüküyor.



Video Render Sonrası Yeşil Olarak Gözüküyor.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Selam,

    Şimdi arkadaşlar videoyu render yapıyorum akabinde görüntü yeşil çıkıyor. Ses var ama görüntü komple yeşil. Sorun sadece renderdan çıkan videolarda oluyor. Youtube, yada pcde olan farklı videoları açınca her şey normal.

    -Ekran kartımın driverı sonra versiyon.
    -Camtasia ile render yapıyorum. Programı silip yükledim yine aynı.
    -K-lite codec yükledim yine aynı

    Aklınıza gelen alternatif şeyler var mı? Niye yeşil çıkıyor bu lanet olası videolar. Harbi isyan ettirdi bu durum beni. 

    coLin tarafından 11/Eyl/16 20:41 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YeniHarman
    YeniHarman's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2012
    Erkek

    VLC ile dener misin? Bir de başka bir yerde nasıl görünüyor? Telefon olur, youtube'a atıp denersin vs. Render'ı nasıl yapıyorsun? Raw görüntüde sorun var mı?


    Olaylara karışmayın!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    YeniHarman bunu yazdı

    VLC ile dener misin? Bir de başka bir yerde nasıl görünüyor? Telefon olur, youtube'a atıp denersin vs. Render'ı nasıl yapıyorsun? Raw görüntüde sorun var mı?

    vlc ile denedim, yine yeşil

    youtube atıp denedim, yine yeşil

    renderı şöyle yapıyorum;

    Girdiğim değerler ham videonun kalite değerleri ile aynı.

    raw görüntü olayını bilmiyorum hocam ne demek istedin acaba?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daft Ground
    PLaXToR
    PLaXToR's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2003
    Erkek

    Render etmek istediğin biçem codeci arızalı gibi duruyor. Bazı programlar yüklü codecleri kullanıp frame frame çeviri yapmaktadırlar. K-Lite Codec pack indirip yükledikten sonra dener misin?


    If there are two or more ways to do something, and one of those ways can result in a catastrophe, then someone will do it.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ProBilisim
    ProBilisim's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2013
    Erkek

    Aynen Codec i eksik. yada camtasia sı arızalı...


    Sana Herşeyi uzun uzun anlatabilirim ama senin yerine anlayamam.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Hocalar, ilk mesajımda da söyledim. k-lite codec yüklü, hem de mega pack olanı. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    visualeffects
    visualeffects's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2012
    Homo

    videonun normali de 59,94 fps mi? data rate ve key frame otomatik yapıp 24 ya da 25 fpste render almayı deneyin

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daft Ground
    PLaXToR
    PLaXToR's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2003
    Erkek

    K-lite mega pack i kaldırıp normal olanı yükler misin. Ayarları default olarak kullan hocam.


    If there are two or more ways to do something, and one of those ways can result in a catastrophe, then someone will do it.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Zamanında ben de uğraşmıştım bu tür işlerle. Genel olarak kodek sorunudur..


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YeniHarman
    YeniHarman's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2012
    Erkek

    Çözüm %90 ihtimalle DirectX'i tekrar güncellemek olur.


    Olaylara karışmayın!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    YeniHarman bunu yazdı

    Çözüm %90 ihtimalle DirectX'i tekrar güncellemek olur.

    2 gün için de 2 defa format attım. Yok abi bu sorunu aşamıyorum. Pc'yi tutup camdan atasım var artık o derece.

    Denemediğim şey kalmadı. Kıçı kırık bi yeşil ekran olayı. Ama gel gör çözülmüyor.

Toplam Hit: 1758 Toplam Mesaj: 16
yeşil ekran