Video Render Sonrası Yeşil Olarak Gözüküyor.
-
Selam,
Şimdi arkadaşlar videoyu render yapıyorum akabinde görüntü yeşil çıkıyor. Ses var ama görüntü komple yeşil. Sorun sadece renderdan çıkan videolarda oluyor. Youtube, yada pcde olan farklı videoları açınca her şey normal.
-Ekran kartımın driverı sonra versiyon.
coLin tarafından 11/Eyl/16 20:41 tarihinde düzenlenmiştir
-Camtasia ile render yapıyorum. Programı silip yükledim yine aynı.
-K-lite codec yükledim yine aynı
Aklınıza gelen alternatif şeyler var mı? Niye yeşil çıkıyor bu lanet olası videolar. Harbi isyan ettirdi bu durum beni. -
VLC ile dener misin? Bir de başka bir yerde nasıl görünüyor? Telefon olur, youtube'a atıp denersin vs. Render'ı nasıl yapıyorsun? Raw görüntüde sorun var mı?
-
YeniHarman bunu yazdı
VLC ile dener misin? Bir de başka bir yerde nasıl görünüyor? Telefon olur, youtube'a atıp denersin vs. Render'ı nasıl yapıyorsun? Raw görüntüde sorun var mı?
vlc ile denedim, yine yeşil
youtube atıp denedim, yine yeşil
renderı şöyle yapıyorum;
Girdiğim değerler ham videonun kalite değerleri ile aynı.

raw görüntü olayını bilmiyorum hocam ne demek istedin acaba?
-
Render etmek istediğin biçem codeci arızalı gibi duruyor. Bazı programlar yüklü codecleri kullanıp frame frame çeviri yapmaktadırlar. K-Lite Codec pack indirip yükledikten sonra dener misin?
-
Aynen Codec i eksik. yada camtasia sı arızalı...
-
Hocalar, ilk mesajımda da söyledim. k-lite codec yüklü, hem de mega pack olanı.
-
videonun normali de 59,94 fps mi? data rate ve key frame otomatik yapıp 24 ya da 25 fpste render almayı deneyin
-
K-lite mega pack i kaldırıp normal olanı yükler misin. Ayarları default olarak kullan hocam.
-
Zamanında ben de uğraşmıştım bu tür işlerle. Genel olarak kodek sorunudur..
-
Çözüm %90 ihtimalle DirectX'i tekrar güncellemek olur.
-
YeniHarman bunu yazdı
Çözüm %90 ihtimalle DirectX'i tekrar güncellemek olur.

2 gün için de 2 defa format attım. Yok abi bu sorunu aşamıyorum. Pc'yi tutup camdan atasım var artık o derece.
Denemediğim şey kalmadı. Kıçı kırık bi yeşil ekran olayı. Ama gel gör çözülmüyor.
