Virtualbox Kullan Varmı Yardım Lazım
-
pc me virtualbox kurdum ubuntu kurdum içersine fakat sorun şu ki ubuntu açık iken kendi masa üstüme dönemiyorum klavye mous kitleniyor sadece ubuntu penceresinde çalışıyor
-
onun belirli bir kısa yolu var ama bilmiyrum.
Benim kullandığım programda ctrl+alt+mouse ile boş alana click yapınca içerden dışarıya çıkıyordu bi dene istersen.
Kullanan arkadaşlar daha iyi yardımcı olacaktır.
-
Erdem bunu yazdı
onun belirli bir kısa yolu var ama bilmiyrum.
Benim kullandığım programda ctrl+alt+mouse ile boş alana click yapınca içerden dışarıya çıkıyordu bi dene istersen.
Kullanan arkadaşlar daha iyi yardımcı olacaktır.
bunu denedim olmadı
-
Dostum, virtualbox ayarlarindan yapiliyor. Windowsta virtualbox'i actiktan sonra settings kismina bak. Uzun zamandir kullanmiyorum ama google amcaya virtualbox settings yaz, bolum 3.10'da anlatiliyor olmasi lazim.
-
Zande bunu yazdı
Dostum, virtualbox ayarlarindan yapiliyor. Windowsta virtualbox'i actiktan sonra settings kismina bak. Uzun zamandir kullanmiyorum ama google amcaya virtualbox settings yaz, bolum 3.10'da anlatiliyor olmasi lazim.
hocam anlatıyorda ingilizce anlamıyorumki
-
AltGr ve ctrl.
edit : Vmware'da durum böyle ama virtualbox'da da aynıdır tahmin ediyorum
CnkGn tarafından 01/Oca/15 11:31 tarihinde düzenlenmiştir -
sağ ctrl
-
Sağ taraftaki ctrl tuşuna basarsan imleci normal masaüstüne getirebilirsin.
-
oh be tşekkürler müridler
-
gene neyin peşindesin
makinaya sanal xp kurup server diye mi satacan millete :D
-
Daft bunu yazdı
gene neyin peşindesin
makinaya sanal xp kurup server diye mi satacan millete :D
ne alaka
